Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1080
Driver å laster ned film på utorrent, får opp en feil melding om at disken blir overbelastet og nedlastnings-farta senkes. noen som har noen kunnskap til åssen jeg fikser dette?
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
Driver å laster ned film på utorrent, får opp en feil melding om at disken blir overbelastet og nedlastnings-farta senkes. noen som har noen kunnskap til åssen jeg fikser dette?
Vis hele sitatet...
Du kan prøve å øke driveoverload cache i advanced options.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
Det er allerede prøvd :/
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
Det er allerede prøvd :/
Vis hele sitatet...
Hvor mye økte du med?
Mitt NAS må ha 300+ der. Hvis ikke får jeg den feilmeldingen hele tiden.
Dette er et ganske kjent problem dessverre.
Gud jeg hadde denne buggen i lengre tid, det hang ikke på greip i det hele tatt, jeg prøvde alt mulig, jeg hadde enorm diskplass ledig, alt var velfungerende, men bittorrent gav meg denne bisarre feilen og bremset (stoppet) nedlastingene.

Jeg brukte uTorrent da...

Jeg prøvde defrag, lukket alle andre programmer, prøvde cache-greiene, og å stoppe mellomlagring eller hva det var, masse tips på div fora, men ingenting virket.

Jeg har desverre ikke noe godt råd, jeg måtte bare finne meg i at jeg ikke lengre kunne hente med serier osv, prøvde igjen en måned senere, og da virket alt fint.

Kan være noe med klinten din? prøv en annen klient. Prøv å sørg for at du har siste versjon. Google etter buggen, sjekk bugforumet til klienten, kanskje det er flere som har problemet.
Dette skjer meg også i ny og ne. Helst når jeg laster ned litt for mange torrenter i samme slengen.
Har alltid trodd det var HDDen som ikke klarte å henge med i svingene, men dette er vel egentlig bare noe jeg alltid har antatt.

Hadde engang en gammel utslitt HDD hvor jeg ikke kunne laste ned mer enn en torrent i slengen for å unngå at den krasjet.
Løste det med å skifte HDDen og det har gått så det griner siden..