Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  497 53986
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Det som er morsomt med osprey er at du ikke kan se rett ned, på care packagene dine, på den måten kan du ikke kille folk som prøve å ta dem, hvis de først kommer seg under.. Dessuten, du får jo ikke tatt carepackagene hvis du er gunner, da tar jo lagkompisene dem :c
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Det som er morsomt med osprey er at du ikke kan se rett ned, på care packagene dine, på den måten kan du ikke kille folk som prøve å ta dem, hvis de først kommer seg under.. Dessuten, du får jo ikke tatt carepackagene hvis du er gunner, da tar jo lagkompisene dem :c
Vis hele sitatet...
At lagkompisene dine tar dem er jo grunnen til at den dropper ut carepackages.
Hva er det egentlig som regnes som "kill streak"?. Noen ganger har jeg fått advanced UAV etter 4-5 kills bare, når inne på support står det 12 -fremfor AUAV
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Hva er det egentlig som regnes som "kill streak"?. Noen ganger har jeg fått advanced UAV etter 4-5 kills bare, når inne på support står det 12 -fremfor AUAV
Vis hele sitatet...

Det heter egentlig ikke killstreak lengre, men pointstreak.
Du får poeng for å:
- Gjøre objective
- Drepe
- Skyte ned air-stuffs
- EDIT: Bruker du hardline pro regnes 2 assists som et kill, dermed får du mye letter killstreaks.
Sist endret av oppned5; 16. november 2011 kl. 14:05.
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Det heter egentlig ikke killstreak lengre, men pointstreak.
Du får poeng for å:
- Gjøre objective
- Drepe
- Skyte ned air-stuffs
- EDIT: Bruker du hardline pro regnes 2 assists som et kill, dermed får du mye letter killstreaks.
Vis hele sitatet...
Okei, takker for en god forklaring!
Varer pointstreaken når man dør også? Virker som om på support kan pointstreaken fortsette om du dør, imens ikke på assault.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Okei, takker for en god forklaring!
Varer pointstreaken når man dør også? Virker som om på support kan pointstreaken fortsette om du dør, imens ikke på assault.
Vis hele sitatet...
Det er helt korrekt, ja
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Liker ikke CoD, er for mye "springe-rundt-dobbeltreseksti-rullerundt-hoppe-dolphin-quickscope". BF3 er mer strategisk, mer IRL.
Vis hele sitatet...
Veldig feil og si også da, fordi du ikke liker mw3 sier du at det bare er trickshooting osv. Men hvis du ikke liker bf3 kan du si at det er teit at en bil mister liv av å kjøre ned noen..
Sitat av Skadefro Vis innlegg
Veldig feil og si også da, fordi du ikke liker mw3 sier du at det bare er trickshooting osv. Men hvis du ikke liker bf3 kan du si at det er teit at en bil mister liv av å kjøre ned noen..
Vis hele sitatet...
Nei det blir ikke feil og si. Det er en helt ok grunn til ikke å like spillet. Alle er kanskje ikke enige, men det er hans mening, og faktisk en god del andre sin også. At en bil blir skadet av å kjøre ned noen er også et rimelig scenario. Å treffe ett 90 kilos tungt "objekt" skaper skade.
Det å sprinte evig er hvertfall veldig realistisk, eller?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Synes faktisk quickscoping er gamebreaking jeg nå. For det første hjelper du ikke laget utrolig mye (hvis ikke du er sick god da), men også fordi det bare er irriterende å møte en i en dør feks. og bli meid ned, nesten uten at jeg rekker å reagere fordi det er one hit kill.
Pluss at jeg blir kvald av de som tapper trekant (ps3) etterpå, fordi de synes det ser kult ut.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Synes faktisk quickscoping er gamebreaking jeg nå. For det første hjelper du ikke laget utrolig mye (hvis ikke du er sick god da), men også fordi det bare er irriterende å møte en i en dør feks. og bli meid ned, nesten uten at jeg rekker å reagere fordi det er one hit kill.
Pluss at jeg blir kvald av de som tapper trekant (ps3) etterpå, fordi de synes det ser kult ut.
Vis hele sitatet...
Har ikke møtt på mer enn 2-3 snipere jeg som har QS'a meg på mw3 på PC med over 20timer spilletid.

Og en av grunnene til at jeg liker mw3 mer enn bf3 er fordi mw3 mer mere "fast pace".
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Det å sprinte evig er hvertfall veldig realistisk, eller?
Vis hele sitatet...
Ja, Modern Warfare generelt er veldig virkelighetsnært fra før, mener jeg.
Sist endret av phideph; 16. november 2011 kl. 19:19.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Har ikke møtt på mer enn 2-3 snipere jeg som har QS'a meg på mw3 på PC med over 20timer spilletid.

Og en av grunnene til at jeg liker mw3 mer enn bf3 er fordi mw3 mer mere "fast pace".
Vis hele sitatet...
Quickscope på PC er dødfødt siden det ikke er aim assist på PC jeg spiller både PC og PS3 og på PS3 møter jeg quickscopers overalt. Særlig i SnD.
Noen andre som opplever "Server connection timed out" på xbox 360?
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Noen andre som opplever "Server connection timed out" på xbox 360?
Vis hele sitatet...
Det skjer av og til og på alle plattformer. Skjer som regel hvis det er dårlig tilkobling til host og den ikke kan koble til andre.

Eller at nettet ditt er ustabilt.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Det skjer av og til og på alle plattformer. Skjer som regel hvis det er dårlig tilkobling til host og den ikke kan koble til andre.

Eller at nettet ditt er ustabilt.
Vis hele sitatet...
Er vell muligens nettet mitt. Får samme beskjed etter nesten alle kampene nå.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Er vell muligens nettet mitt. Får samme beskjed etter nesten alle kampene nå.
Vis hele sitatet...
http://speedtest.net/ hva viser resultatene her?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
http://speedtest.net/ hva viser resultatene her?
Vis hele sitatet...
Ping 20 ms, Download speed 11.67 mbps, Upload speed 2.33 mbps

Edit. Sitter forsåvidt på et dårlig trådløst nett. Men klarer fint å spille Black Ops - Battlefield.
Sist endret av Basetrap; 16. november 2011 kl. 21:46.
Jeg har prestiga 5 ganger på Black ops og 1 gang på mw2? HVORFOR HAR JEG BARE EN PRESTIGE TOKEN?!
Fordi du får en prestige token for hvert spill, ikke for hvert prestige.
Endelig fått fikset internettet på min kjære xbox og etter mange god ord fra infinity ward, activision what ever,, hadde jeg et lite håp om at noe av campinga kom til og forsvinne. Dessverre ble jeg så skuffet at jeg vurderer å selge spillet igjen.
Litt mindre camping på kill confirmed, eneste game moden jeg takler å spille på mw3. Resten blir det alt for mye camping, da det virker som de aller fleste ikke er interessert i noe annet enn å finne en bra plass og spare opp pointstreaks.
12 timer gametime, møkk lei allerede.
Sist endret av Basetrap; 17. november 2011 kl. 16:05.
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Endelig fått fikset internettet på min kjære xbox og etter mange god ord fra infinity ward, activision what ever,, hadde jeg et lite håp om at noe av campinga kom til og forsvinne. Dessverre ble jeg så skuffet at jeg vurderer å selge spillet igjen.
Litt mindre camping på kill confirmed, eneste game moden jeg takler å spille på mw3. Resten blir det alt for mye camping, da det virker som de aller fleste ikke er interessert i noe annet enn å finne en bra plass og spare opp pointstreaks.
12 timer gametime, møkk lei allerede.
Vis hele sitatet...
prøvd domination? spiller du agressivt nok må det andre lages ''campere'' bevege seg for å holde/cappe flagg?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Fordi du får en prestige token for hvert spill, ikke for hvert prestige.
Vis hele sitatet...

Hvordan får man pretige token for tidligere spill?
Sitat av naxoz Vis innlegg
Hvordan får man pretige token for tidligere spill?
Vis hele sitatet...
Man får bare prestige tokens fra MW1, WaW, MW2 og Black Ops så vidt jeg skjønte det. Jeg prestiga for eksempel i MW2 og Black Ops, så jeg har 2 prestige tokens. En kompis er max level i MW1 og MW2, prestiga 1 gang i WaW og prestige 13 i Black Ops. Han har 4 prestige tokens.
Sitat av haardi Vis innlegg
prøvd domination? spiller du agressivt nok må det andre lages ''campere'' bevege seg for å holde/cappe flagg?
Vis hele sitatet...
Har spilt en del domination. Skal ikke påstå at alle camper, for all del mange som ikke gjør det. Men er noe sinnsykt irriterende de som camper i f.eks domination bare får å spare opp pointstreaks for å bruke i slutten.
De ligger stille en plass halve kampen, bruke 1-2 pointstreak for å ta over flaggene før de finner seg en plass å campe resten av kampen imens de bruker pointstreakene de har og sparer opp til nye og sender ut.
God måte å vinne kampen på, veldig irriterende for oss som ikke bare vil ligge på samme plassen
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Har spilt en del domination. Skal ikke påstå at alle camper, for all del mange som ikke gjør det. Men er noe sinnsykt irriterende de som camper i f.eks domination bare får å spare opp pointstreaks for å bruke i slutten.
De ligger stille en plass halve kampen, bruke 1-2 pointstreak for å ta over flaggene før de finner seg en plass å campe resten av kampen imens de bruker pointstreakene de har og sparer opp til nye og sender ut.
God måte å vinne kampen på, veldig irriterende for oss som ikke bare vil ligge på samme plassen
Vis hele sitatet...
Spilte akkurat en match på domination der jeg gikk ut med 46 - 9 - 14, pluss at jeg capa 3-4 flagg. Med Specalist package
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Spilte akkurat en match på domination der jeg gikk ut med 46 - 9 - 14, pluss at jeg capa 3-4 flagg. Med Specalist package
Vis hele sitatet...
Hva var det egentlig du skulle frem til med det? Eller var det bare får å skryte?
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Hva var det egentlig du skulle frem til med det? Eller var det bare får å skryte?
Vis hele sitatet...
Hva tror du? Skryte såklart
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Hva var det egentlig du skulle frem til med det? Eller var det bare får å skryte?
Vis hele sitatet...
At man kan få en brukbar "stats" uten å campe seg ihjel på Domination.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Men i HELVETE! Noen som har klart hele Specs Ops Missions på Veteran her? Har brukt nærmere 10 forsøk nå. Blir truffet av en random RPG _HVER JÆVLA GANG_ når jeg nærmer meg 3/4 av nedlastingen på Flood the Market. Holder på å knekke tastaturet og kaste skjermen ut av vinduet! Faen!
Sist endret av thomasf; 17. november 2011 kl. 23:15.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Men i HELVETE! Noen som har klart hele Specs Ops Missions på Veteran her? Har brukt nærmere 10 forsøk nå. Blir truffet av en random RPG _HVER JÆVLA GANG_ når jeg nærmer meg 3/4 av nedlastingen på Flood the Market. Holder på å knekke tastaturet og kaste skjermen ut av vinduet! Faen!
Vis hele sitatet...
Nei.

Noen vise ord fra meg: A angry mind, is a never mind!
Andre som har problemer med å logge inn på MW3, står at
Når man forsøker å logge inn på Steam, at spillet er utilgjengelig..
Stått det siden i går..
Noen ide eventuelt for å fikse det?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Fordi du får en prestige token for hvert spill, ikke for hvert prestige.
Vis hele sitatet...
hvor mye skal til for å skaffe seg prestige token da? holder det ikke med en prestige?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
hvor mye skal til for å skaffe seg prestige token da? holder det ikke med en prestige?
Vis hele sitatet...
Jo, det er riktig.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
hvor mye skal til for å skaffe seg prestige token da? holder det ikke med en prestige?
Vis hele sitatet...
En prestige i mw3 gir deg 1 token. Om du har "prestiget" i de andre cod spille får du også 1 token for hvert av spillene, uansett hvor mange ganger du har prestiget.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
En prestige i mw3 gir deg 1 token. Om du har "prestiget" i de andre cod spille får du også 1 token for hvert av spillene, uansett hvor mange ganger du har prestiget.
Vis hele sitatet...
Jeg prestiga i cod4 etter at mw3 kom ut, men det virker ikke som statusen min har oppdatert seg D: sucks
Noen som vet om man kan få token for å komme til lvl 55 på COD4 på PC? Det går bare å prestige på konsoll.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen som vet om man kan få token for å komme til lvl 55 på COD4 på PC? Det går bare å prestige på konsoll.
Vis hele sitatet...
Man får ikke tokes av å prestige på tidligere Cod spill på PC.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Man får ikke tokes av å prestige på tidligere Cod spill på PC.
Vis hele sitatet...
Hvordan får man dem da?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hvordan får man dem da?
Vis hele sitatet...
Man får dem ikke på PC. Bare på konsoll.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Man får dem ikke på PC. Bare på konsoll.
Vis hele sitatet...
Er du sikker? Hvis det stemmer er det i hvert fall utrolig unødvendig av dem å legge til den menyen.

Sitat av Skateward Vis innlegg
Er du sikker? Hvis det stemmer er det i hvert fall utrolig unødvendig av dem å legge til den menyen.

Vis hele sitatet...
Du får jo tokens hver gang du prestiger.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Du får jo tokens hver gang du prestiger.
Vis hele sitatet...
aw, digg da. Trodde det bare gjaldt de andre cod spilla jeg x)
Noen andre en meg som blir pissed på dem på laget som tar alle flaggene på domination?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Noen andre en meg som blir pissed på dem på laget som tar alle flaggene på domination?
Vis hele sitatet...
Dette er vell meningen med spillet?
Noen andre som ikke kommer seg på online services? Kjøpte nettopp spillet og kommer meg ikke inn, det står at serverne ikke er available, men han jeg skal spille med kom inn.

Dette var et dårlig første inntrykk.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Noen andre en meg som blir pissed på dem på laget som tar alle flaggene på domination?
Vis hele sitatet...
Aldri forstått deg på selve game moden? For opptatt av å hyle og springe rundt som en hodeløs kylling og drepe folk?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen andre som ikke kommer seg på online services? Kjøpte nettopp spillet og kommer meg ikke inn, det står at serverne ikke er available, men han jeg skal spille med kom inn.

Dette var et dårlig første inntrykk.
Vis hele sitatet...
For meg har det tatt opp mot 5 minutter og koble til online services de siste 3-4 dagene. En dag satte jeg den til å søke, dro på trening, kom tilbake nesten 2 timer senere og så at den fortsatt prøvde å koble til.

Det er litt ustabilt, men med litt tålmodighet kommer du deg som oftest inn.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen andre som ikke kommer seg på online services? Kjøpte nettopp spillet og kommer meg ikke inn, det står at serverne ikke er available, men han jeg skal spille med kom inn.

Dette var et dårlig første inntrykk.
Vis hele sitatet...
tenk på hvor mange som skal spille samtidig ? de har ikke nok serverkapasitet
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Aldri forstått deg på selve game moden? For opptatt av å hyle og springe rundt som en hodeløs kylling og drepe folk?
Vis hele sitatet...
Han trenger vell ikke å ha missforstått game moden? Er man litt smart i domination overtar man 2 flag og holder disse. Da har det andre laget 1 flag så de spawner rundt dette. Slipper det og bli full forvirring angående hvor de spawner fra.