Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5072
Hei,

Noen som har prøvd AH-7921? Alt jeg vet er at det ble først framstilt på 70-tallet og er ca. like potent som morfin. Fant ikke dette på narkotikalisten heller. Jeg er mest interessert i å vite de negative sidene, f.eks grensen til overdose, avhengighetspotensiale i forhold til andre opioider/opiater, bivirkninger, osv.
Har ingen erfaring nei, men rapporter tilsier at dette har en potens noe svakere enn morfin, samt noe mindre rekreasjonell verdi (mindre eufori, varmefølelse etc.) Jeg vil tro bivirkninger og avhengighetspotensiale vil befinne seg omtrent der det gjør for morfin.
Gratulerer med innlegg nummer 2K :-D
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal lese det som finnes av denne her i natt. Noen har en liten sample tilgjengelig. Men tror ikke du finner noe info om fare for avhengighet osv. når det er et RC, da finnes ikke slik forskning.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Noen som har testet dette? Har brukt dette stoffet med gjevne mellomrom den siste måneden. God smertestillende effekt, men lite euforia. Rusen minner mer om subutex enn morfin. Effekten varer i 10-12 timer på meg. Bruker rundt 50mg per dose. Har liten til null toleranse. Onset kan være litt treig (1-2 timer).

Har kun droppet og snortet dette stoffet. Snorting var litt ubehagelig. Rennende nese og svie.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg mer erfaring med dette stoffet. Jeg dropper mellom 50mg til 100mg om gangen. Det tar 2 til 4 timer før man merker effekten, og opptil 6 timer før man har full effekt, men det varer i over 30 timer (!).

Rusen minner veldig om buprenorfin/subutex, altså liten rus, men god smertestillende og anti-depressiv effekt.

Jeg anbefaler ikke å snorte eller legge stoffet under tungen, da dette er veldig etsende. Har snortet dette to ganger, og begge gangene fikk jeg en slags virus infeksjon på tungen som varte i 5 dager eller mer. Skjer aldri når jeg dropper det.

Har også skutt dette opptil flere ganger, og da er rusen mer intens. Ligner mer på dolcontin enn subutex da. Varer fremdeles lenge, rundt 15-20 timer. Løser seg lett og raskt i vann, men kan hende det trenger litt varme, men det er minmalt. Man må ikke koke det. Koker man det i vann, så kan vannet bli litt gulaktig, noe som ikke frister å sette rett i blodåra.

Får tak i dette på diverse RC butikker på nettet, men det er ikke særlig nytt stoff. Ble først oppdaget i 1971.

Noen andre som har erfaringer å dele?

Kan legge til at dette stoffet alene har nesten (om i det hele tatt) ikke CNS-depressive effekter, noe som gjør stoffer relativt trygt, selv i store doser. Men i kombinasjon med benzodiasepiner, barbiruater og andre GABA baserte midler kan være fatalt.

En annen ting; både jeg og en nær venn av meg har lagt merke til en stimulerende/hallusinogene effekter ved høye doser. Hva som er grunnen til dette vet jeg ikke. At stoffet kanskje hemmer reopptak av dopamin forundrer meg ikke, men jeg tror heller AH-7921 er en svak/moderat NMDA-reseptor antagonist, altså en kombinasjon av opioid agonsime og NMDA antagonisme, slike som metadon, ketarox og flere opioider.
Sist endret av Mexxy; 12. november 2013 kl. 23:19.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Muradi: I hvilke doser er det du har injisert dette? OG har du kun skutt det intravenøst?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Har tatt dette oralt, intranasalt og intravenøst. Har egentlig ingen sikker svar på hvilke doser jeg tok, men har nok skutt doser på opptil 100mg.

En kveld tok jeg først en smell på rundt ~50mg, og 10-15 minutterer senere en ny smell på rundt ~100mg. Fikk ingen tegn på respirasjonssvikt, men jeg sovnet av på badegulvet bare sekunder etter jeg hadde dratt ut nåla. Heftige greier dette her når man setter det i åra.

Ville ikke prøvd intramuskulært injeksjon, siden dette stoffet er veldig etsende/irriterende. Jeg pakker det alltid godt inn i papir eller en kapsel hvis jeg skal ta det oralt. De gangene jeg har snortet det, så har jeg alle gangene fått voldsom svie i nesen og utviklet virusinfeksjoner på tungen som varer i 5-6 dager.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har bestilt dette stoffet selv og lurer på hva er en grei dose om jeg skal injisere det? Har tidligere erfaring med subutex og litt heroin
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Rundt 50-100mg, kommer helt an på toleranse for opiater, ikke erfaring.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Noen flere som har fått tid til å prøve ut dette stoffet? Jeg merker at jeg får svake stimulerende og hallusinogene effekter ved større doser. Mulig at AH-7921 hemmer reopptak av dopamin/noradrenalin, blokkerer NMDA reseptorer eller har større affinitet til k-opioid reseptoren i forhold til mu og delta reseptoren. Alle disse mekanismene forekommer blandt mange opiater/opioider og kan fremkalle mer eller mindre stimulant/hallusinogen effekt. Jeg prøver å finne litt om farmakologien på Google, men finner ingenting. Jeg er klar over at dette stoffet er lite brukt, men det ble først framstil i begynnelsen av 70-tallet.
Sist endret av Mexxy; 2. februar 2014 kl. 06:11.