Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1495
Hei!

Jeg sitter på et LAN-party, og skal til å game med noen kompiser.

Begge mine kompiser som er her så langt ligger på rundt 40~ms delay på WoW.

Jeg har 6000~.

Vi bruker en switch for å forlenge kabelen til den ene kompisen min, jeg og den andre sitter på trådløst.

Noen som har ideer om hva problemet kan være?

PCen min er en HP Envy 17-2050, nylig kjøpt, har ikke fucket rundt i systemsettings, og det er ikke virus på maskinen.

(Privat server, Tech Support er ikke et alternativ )
sitter alle sammen på samme switch?
Prøv med kabel, kom tilbake om du fortsatt har like høy ping.
Venter på en kabel som skal være på vei. En person sitter på switchen; To av oss sitter på trådløs. Bare jeg som lagger.

Gjerne si om det er noe jeg kan gjøre før jeg får tak i kabelen.
Wow, viste ikke det gikk an å spille på trådløst.... KABEL ER ET MUST!
Tja, du kan prøve å bytte kanal på det trådløse nettverket for eksempel.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Tja, du kan prøve å bytte kanal på det trådløse nettverket for eksempel.
Vis hele sitatet...
Beklager meg, men hvordan? Har du en miniguide?
1. Finn IP til trådløs ruter. ipconfig i windows gjør dette rimelig greit. default gateway er IP-adressen du er ute etter.
2. Lim inn denne adressen i nettleseren, og logg inn. Mest sannsynlig er det brukt standardpassord her. Google "rutermodell" for å finne ut hva det kan være.
3. Let litt rundt etter wireless settings, advanced settings eller noe i den retningen. Wireless channel er det du er ute etter.

Forslaget mitt gjelder igrunn bare hvis det er andre trådløse nettverk i nærheten som kan forstyrre deres nettverk.
Er ganske langt ut på landet, gikk på kjapp rutersearch, ingenting som er connectable innenfor 15meter unna der jeg sitter. Kommer meg heller ikke på ruteren med standardpassord, faren til kompisen min er borte. Stressende situasjon :P
lol hva med å sende ham som er på kabel over på trådløs så prøver du kabelen hans, så ser du om det er foskjell
Nå funker alt flawlessly; Her er det som funket for meg. Undres fortsatt på hva i alle dager som fikset det, men anyways.

Koblet til en ekstra trådløs ruter til switchen, fikk ikke connected. Koblet kablen fra switchen til PCen min, alt funket awesomely. Koblet så kabelen tilbake til den nye trådløse ruteren, så kabel derfra igjen. Nå er jeg nede på 40~ms, og alt er dritfett.