Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 6210
spilte på speed servern under navnet truls jeg. lå på 36 plass når spillet var ferdig. allyen jeg var med i vant. men damn det tok tid. jo større du er jo lenger tid tar det å du må passe på alle byene. jeg klarte meg uten å bruke gull men for å komme blandt topp 10 må du nokk ut med en del for å skaffe deg gull for å klare å gjøre ferdig bygningene fortere.
Er det noen som vet akkurat hvilken dato den starter??
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitter og kjeder meg, og leste en god ide fra personen ovenfor, s3 starter snart opp igjen (s3.travian.no) hadde vært morro med en freakforum allianse der ;D forrige runde på s3 var morro, selvom det var ganske enveiskjørt (Vi hadde 2ww og alle byggeplanene så var ingen konkurranse på slutten :P)

Nå vet jeg ikke hvor mange som spiller travian her men anyway
Jeg kommer til å begynne på s3 når den starter opp, og en nFF guild hadde vert hyggelig.
Jeg vet ikke om jeg orker og spille hele runden alene, men hvis noen blir med på en multi acc så er jeg med.

Har god erfaring fra travian. Var blandt annet på ca 200. plass på ukx sist runde.
Sist endret av Jamie; 3. oktober 2008 kl. 02:30.
Endte på 60plass siste no3 runde, da med 3måneders inaktivitet i sommer :P

Dom gjorde en kort prosess av fiender, ser for meg en lignende runde med Nffere i ledelsen ^^
▼ ... over et år senere ... ▼
har spillt travian i snart 4 år o har hatt over 30000 innbyggere på S4. send meg melding på forumet vis dere trenger hjelp til noe eller har spørsmål
Ohh, snart to år gammel tråd... jeje,, gammel avdanka travianspiller her.. Team-medlem Er vell bare å spørre om det er saken.. nylig ferdig med 5x speed.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fortsatt noen her på nFF som spiller Travian?
Dere er så ut!

Det er jo Tribalwars som er fett :3
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
spiller travian ja ^^

Finner meg under Leon, unnskyld hvis jeg farmer deg

Har spilt TW og, men mista 8 byer etter at jeg var på tyrkiatur, og sitteren min fant ut at han ikke gadd å sitte likavel ^^ hurra tenkte jeg da når jeg så at jeg måtte starte helt på nytt etter ferien

Etter å ha spilt begge spilla så syns jeg Travian er helt klart den beste og mest oversiktlige, TW har for mye rot og linker og sånt som gjør at man fort mister oversikt
Sitat av Gig Vis innlegg
spiller travian ja ^^

Finner meg under Leon, unnskyld hvis jeg farmer deg

Har spilt TW og, men mista 8 byer etter at jeg var på tyrkiatur, og sitteren min fant ut at han ikke gadd å sitte likavel ^^ hurra tenkte jeg da når jeg så at jeg måtte starte helt på nytt etter ferien

Etter å ha spilt begge spilla så syns jeg Travian er helt klart den beste og mest oversiktlige, TW har for mye rot og linker og sånt som gjør at man fort mister oversikt
Vis hele sitatet...
Hvilken server spiller du på? Jeg spiller på speed x3 på .no

Heter forresten i7cpuftw på Travian også
Sist endret av i7cpuftw; 5. desember 2010 kl. 15:00.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
burde kanskje nevnt det ja jeg spiller på s4 ^^
Tok opp Travian igjen etter 2 år. Aner ikke hvorfor jeg begynte igjen.Finner meg på sever 2 under navnet Descartes
Sist endret av sixfeetunder; 5. desember 2010 kl. 14:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gutta, akkurat begynt å spille travian & tribalwars etter en laaaaaang pause..
Heter Doctore på Travian [COLOR="Red"]speed.no[/COLOR] også Slagathorian på Tribalwars [COLOR="Red"]S7.no.com[/COLOR]

Hvis dere vet om noen andre sider som ligner på Travian/Tribalwars vennligst svar, jeg digger slike byggespill siden jeg har lite å gjøre på skolen for tiden (men nå er det ferie ofc.).
Sist endret av oppned5; 25. desember 2010 kl. 14:04.
Travian spiller man ja. Holder til På S4 er ene lederen av en allianse. Så jeg har litt ansvar osv også. Og det gjør spillet enda morsommere.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har startet igjen og spiller i s3. Noen andre ?
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Jeg speller også på speed server 3, men er vel så seint nå at det er lite vits? jeg starta for 3 uker sia lissom..
Sitat av Skauman Vis innlegg
Jeg speller også på speed server 3, men er vel så seint nå at det er lite vits? jeg starta for 3 uker sia lissom..
Vis hele sitatet...
aha, jeg startet heller ikke for så lenge siden.. men vokser raskt..
Urk.
Aldri Mer Travian.
Å være med på å vinne en server ødelegger både nattesøvn, døgnrytme, og ikke minst lysten til å prøve igjen.
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Urk.
Aldri Mer Travian.
Å være med på å vinne en server ødelegger både nattesøvn, døgnrytme, og ikke minst lysten til å prøve igjen.
Vis hele sitatet...
Helt enig der, krever mye tid noe jeg foreløpg har.. men tenker få meg en dual om ikke så lenge så det bør vel løse problemet
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei og hå!
Spiller på Travian.co.uk søker gjerne en DUal eller tripper

Info:
Landsbye: 3
POP: 1100+
Tropper: 1500 Prateorians 2-300 hester +++

Har ikke nokk tid til 3 byer så søker hjelp.
er medlem i god allianse også.