Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 703
Hei og god dag!


Når jeg var på pcn istad, var inne på en side, plutselig kom det fult av rosa/lilla streker nedover hele skjermen, disse er her enda, jeg ser hva jeg skriver osv, men de er ganske så plagsomme, går jo over alt med litt mellomrom.
|
|
|

sånn over hele skjermen, hva kan dette være? Jeg har en bærbar pc.

Dårlig forklart, men spør om det er noe, tusen takk for all hjelp.
Gi meg litt mer info som: modell osv.
Men last ned nye drivere til skjermkort og prøv med en ekstern skjerm.
Gammel eller ny laptop?

Det er mye mulig kablinga til skjermen har dårlig kontakt eller mye støv. Som skjer etter mange ganger med åpning og lukking av skjermen
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Gi meg litt mer info som: modell osv.
Men last ned nye drivere til skjermkort og prøv med en ekstern skjerm.
Vis hele sitatet...
Hei, takk for raskt svar!


http://upload.wikimedia.org/wikipedi...520_laptop.JPG
Lignende Acer, ser ikke helt klart om den der har webkamera, men det har hvertfal denne, og den her helt lik i utseende.

jeg har prøvd og koble til en ekstra skjerm, men da får jeg bare "No cable detected". :S

Hvor kan jeg laste ned nye skjermdrivere? Har prøvd på "drivere" innpå skjermkortet via skrivebordet, men det funker veldig dårlig, jeg har heller ikke noen CD'r til denne maskinen.. :S

Sitat av Rindal Vis innlegg
Gammel eller ny laptop?

Det er mye mulig kablinga til skjermen har dårlig kontakt eller mye støv. Som skjer etter mange ganger med åpning og lukking av skjermen
Vis hele sitatet...
Hmm.. Den er vel litt gammel, ja! Og blitt åpna og lukket å åpnet ganske ofte..
Men får jo ikke koblet til en annen skjerm heller, får den feilmeldingen jeg skrev rett over.
Takk for raske svar!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Prøv å trykk forsiktig på skjermen med fingeren på diverse steder, endrer strekene seg? Det kan hende lcd'n er knust.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Prøv å trykk forsiktig på skjermen med fingeren på diverse steder, endrer strekene seg? Det kan hende lcd'n er knust.
Vis hele sitatet...
Heisann!
nei, endrer seg ikke, men når jeg tar med piltasten over, ta forsvinner dem akkurat når pila er der, så kan jeg på en måte "brushe" som man gjør i paint osv, kan dra strekene rundt med pila! :S