Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 644
Hei

Lurer på om det er noen av dere som vet om en eller flere sider på nettet hvor det f.eks er animasjoner, oppgaver og lignende for videregående fag?
Tenker hovedsakelig på naturfag. Har søkt litt på google, men finner kun sider hvor man er nødt til å betale.

Sliter litt med å sitte å lese i boken/notater hele tiden, så ser etter noen alternative lærings metoder ved siden av
De fleste jeg veit om er laget for skoler og krever at du har typ passord og brukernavn. Eneste jeg kan komme på i farten blir YouTube eller andre sider hvor du kan se en videogjennomgang av faget. Da i form av animasjon.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Norsk Digital Læringsarena kan være et sted å sjekke, masse nyttig info der, fine animasjoner også
Vet ikke hvor relevant det er, men Khan Academy på YouTube har hvertfall hjulpet meg betraktelig i matematikk, kjemi og fysikk.
fth
Trådstarter
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
De fleste jeg veit om er laget for skoler og krever at du har typ passord og brukernavn. Eneste jeg kan komme på i farten blir YouTube eller andre sider hvor du kan se en videogjennomgang av faget. Da i form av animasjon.
Vis hele sitatet...
Har sett noe på youtube, men de jeg fant på norsk var ikke veldig bra og tok bare opp en eller to spesifike ting fra hvert kappitel. Skal prøve å rote litt mer

Sitat av Sexarz Vis innlegg
Norsk Digital Læringsarena kan være et sted å sjekke, masse nyttig info der, fine animasjoner også
Vis hele sitatet...
Tusen takk, så ut som en brukbar side

Sitat av Hoksalon Vis innlegg
Vet ikke hvor relevant det er, men Khan Academy på YouTube har hvertfall hjulpet meg betraktelig i matematikk, kjemi og fysikk.
Vis hele sitatet...
Skal antageligvis ha fysikk og kjemi etter sommerferien, så skal huske på den
Menneskets anatomi, krever at man registrerer seg, men er gratis: http://menneskekroppen.akademiskweb.com/