Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4925
For dem som ikke vet det, Candy flipping er en blanding av MDMA og LSD. Jeg skulle gjerne postet litt mer info om Candy flipping, men skal prøve det første gang i morgen, så jeg vet ikke særlig mer enn jeg har lest til nå.

Jeg er ganske godt kjent med LSD på forhånd men det blir første gangen med MDMA, så det blir nytt, men ikke en total overraskelse. Jeg har lest litt diverse om doseringer, en kompis anbefalte én lapp LSD og en brukerdose 0,1g MDMA, mens på erowid leste jeg en anbefalning om 3+ lapper og 0,06-0,08g MDMA, altså en normal syredosering (for min del) og litt mer enn halv vanlig MDMA dosering etter 3-5 timer, noen som har tanker rundt dette? Jeg tenker å gå for det siste, siden én lapp syre lett bare kan bli litt plagsomt for min del, og jeg har opplevd en ganske høy tolerense mot LSD.

Jeg skal ta det med en kompis som har prøvd MDMA, men som bare skal ta syre i morgen (hans første gang). Normalt sett er jeg ganske skeptisk til annet enn psykedelia, men jeg er litt nysgjerrig på akkurat MDMA etter triprapporter fra kompiser etc.

Jeg har vært ganske spent på å blande LSD med andre ting, sist jeg trippet med en kamerat boostet jeg på nedturen med JWH-18, som var ganske chill, det eneste jeg opplevde da var en rolig pulsering og at 3D fraktal visuals jeg hadde sett tidligere kom litt tilbake, noe som var akkurat det jeg ville. Om noen har noen gode tips om dette tas de i mot med takk.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
80-100 mg burde være nok for første gang. 60-80 kan også gå fint, men kan muligens bli litt "mildt", kommer an på kvaliteten på sakene.

Vil anbefale at du tar LSD først, og MDMA en halvtime-time etterpå, siden MDMA varer kortere. Det kan bli litt ukomfortabelt å komme ned fra den eksplosive MDMA-euforien mens man fortsatt tripper på syre. Eventuelt ha noe til re-dosering.

Husk for all del på å drikk vann slik at du ikke blir dehydrert.

Kos deg, det er en MAGISK kombinasjon
Sist endret av lex123; 9. mars 2013 kl. 00:22.
Personlig synes jeg candy flipping resulterer i de feteste hallisene som finnes!
Jeg fant forresten en veldig (lang) god triprapport om candy flipping her, jeg fant den ikke i første omgang, siden den ikke dukket opp da jeg søkte på "Candy flip", de slår ikke sammen ord på engelsk som på norsk, hilsen Karlheinz Grammarnazi.

Jeg er litt spent på hvordan det vil gå, jeg har følt meg i litt "dark" humør de siste dagene, men erfaringsmessig hjelper ingenting mot det som en syretrip med lok og morro. Kanskje greit å laste ned en film eller noe for sikkerhets skyld, i tilfelle ting begynner å peke i feil retning, selv om jeg ikke ser for meg at det kan skje (?) når man kombinerer det med MDMA.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Ununoctium Vis innlegg
Jeg fant forresten en veldig (lang) god triprapport om candy flipping her, jeg fant den ikke i første omgang, siden den ikke dukket opp da jeg søkte på "Candy flip", de slår ikke sammen ord på engelsk som på norsk, hilsen Karlheinz Grammarnazi.

Jeg er litt spent på hvordan det vil gå, jeg har følt meg i litt "dark" humør de siste dagene, men erfaringsmessig hjelper ingenting mot det som en syretrip med lok og morro. Kanskje greit å laste ned en film eller noe for sikkerhets skyld, i tilfelle ting begynner å peke i feil retning, selv om jeg ikke ser for meg at det kan skje (?) når man kombinerer det med MDMA.
Vis hele sitatet...
Film er ikke noe jeg hadde gjort på MDMA. Jeg trenger god musikk jeg kan danse til

Selv om alle har hver sin smak tviler jeg på at det er noen god idé å se film mtp. stimulansen MDMA gir.
Som du spekulerer så kan det nesten ikke gå "bad" på MDMA. Om det går i den retningen på nedturen eller noe vil jeg heller anbefale noe musikk som alltid får deg i godt humør, for eksempel noe nostalgisk musikk
Sist endret av lex123; 9. mars 2013 kl. 01:00.
Skriver en liten triprapport nå, dagen er fortsatt ikke helt over, men ja, det kommer til det.

Jeg hadde fått en ny, uprøvd "ladning" med lapper, så det ble første tur på denne batchen, i tillegg til første gang på MDMA for min del. Vi var tre, og de to andre hadde tura med MDMA hele dagen/natta før og var ganske slitne når de kom, så det krasjet litt med mine intensjoner for kvelden, men jeg tenkte kanskje det kom til å bli litt mer liv utover.
Ca kl 18 tok vi syra, de andre tok 2 tabs siden de var litt slitne, og jeg tok 3 for å få en skikkelig flip. Etter en times tid kjente jeg fortsatt veldig lite, og etter to timer følte jeg meg nesten snytt; jeg kjente noe, og det var definitivt LSD, men det kjentes mer ut som en kvart tab enn 3. Vi gikk en tur og loka litt, men ting ble ikke mer intenst enn en joint med brunt ca. Så lite futt til å begynne med.
Omkring 4 timer etterpå, tok jeg MDMAen, ca 0,7-8 g, ikke en full brukerdose, men jeg trodde jeg skulle være helt loka innen den tid, så i retrospekt kunne jeg ha beregnet mer.
40 min gikk, 50, en time, lite skjedde, vi satt og så en musikkvideo, det var basically bare en trøtt gjeng som chilla en lørdagskveld.
Rundt kl 01.30 tenkte de andre seg hjemover og jeg fulgte dem et stykke, og vi stuka litt på veien, men det ble lite mindre enn vanlig godt lag.
Etter å ha kommet hjem satte jeg meg på Skype med en kompis, og etter å ha fortalt om hvor skuff kvelden hadde vært begynte vi å prate, og det var en ganske trivelig samtale, som bare preg av tidligere samtaler på syre: dype, veldig metaforiske, rike på språklige bilder og ikke minst med en approach til ting vi pratet om, som er litt vanskelig å sette fingern på. Noen timer med Skype så føltes ikke kvelden så skuffende lengre, og her sitter jeg.

MDMA har jeg fått beskrevet som veldig heftig, en helt ny opplevelse, mye sånne ting, men jeg kjente helt ærlig ingenting mer enn det lille jeg kjente allerede, så litt nedtur, kanskje en annen gang.

En ting jeg faktisk fikk ut av kvelden var en anledning til å oppleve gruppedynamikk, siden vi var tre og fungerte som gruppe mer enn enhet. Min egen rolle, statusskift, etc. la jeg veldig merke til, men det er til dels grunnet interesse for skuespill, hvor sånne ting er key.
Mer er det nesten ikke å si tror jeg, det var en koselig, om enn opplevelsesmessig skuffende kveld.
ahh candyflipping MÅ være den feteste comboen av droger! har en titalls mdma\syreturer bak meg og jeg foretrekker å droppe gjerne en 0.2 mdma og 250 mg syre og ha enda en 0.2 med mdma til justering jeg liker å starte med mdma av den grunn at det å entrè inn i syrens verden mens du ligger i fosterstillig og nyter en nærmest orgasmisk tilstand er helt magisk! jeg tror ikke det er mulig å få en mer euforisk tilstand en ved candyflipping og hallisunasjonene er helt vannvittige!
jeg slang med 1 g med god cola en gang i denne mixen og det boostet alt noe så til de grader,samme kvelden hadde jeg den dypeste sammtalen jeg muligens har hatt noensinne, med et marsvin! Og denne samtalen har påvirket mitt liv positivt, jeg lærte utrolig mye av min 4 bente venn denne ettermidagen