Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 817
Hei!
Jeg har nylig fått meg ny pc. Jeg har bare prøvd to spill så langt.
Supreme Commander - som funket fint, og Anno 1404 - som ikke funket like fint.
Jeg kommer meg inn i spillet, men når har kommet meg forbi menyer og skal begynne å spille, så forsvinner skjermbildet bortsett fra musepeker, mens lyden fortsatt funker. Siste gang jeg prøvde, så så jeg såvidt en feilmelding som forsvant relativt fort.
Det stod noe om at skjermkortdrivere var...Deaktivert eller noe i den duren.
Jeg har et radeon 5850 og windows 7 64bit.

Noen som kan hjelpe meg?
kan vær skjermkort driverene er utadert
Enten kan du oppdatere skjermkort drivere ellers kan du se om skjermkortrt er deaktivert.
Det gjør du ved å høyreklikke på min datamaskin, egenskaper, avansert, hardware og enhets behandling.
Inne i Anno, er grafikkinstillingene satt til "windows mode"? Har du prøvd å sette ned oppløsninga (inne i spillet altså) til f.eks 1024x768 16-bit?
Trådstarter
18 0
Avinstallerte og reinstallerte driver nå. Samme problemet enda.
Jeg har prøvd å sette grafikken på low, men det hjalp ikke. Jeg skal uansett ha bra nok pc til å kjøre på høy.
Prøvde å kjøre i window-mode. Klarte å kjøre spillet i ca 2 sekund mer enn jeg pleier, så begynte en av viftene å kjøre warp-speed, så kræsjet pcen...
Jeg har fått en bedre titt på feilmedlingen nå. Stod at driveren hadde sluttet å svare.
What to do?
Dobbel skjekket at du har installet RIKTIG skjermkort?

skriv DXDIAG i kjør / run. skjekk navnet på skjerm kortet