Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2597
Hei!

Jeg tenker å lære meg opp til å programmere IOS applikasjoner, og det jeg lurte på var hva dere freaks savner på appstore? Jeg regner med at jeg kommer til å lage en ganske simpel app som f.eks en handleliste eller noe i den duren. Noen som har noen gode ideer?
Har ikke noen ideer, men akkurat dette har jeg tenkt på selv, så liker tråden din
freak.no for iphone/ipod/ipad. Hadde vært kos .
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
freak.no for iphone/ipod/ipad. Hadde vært kos .
Vis hele sitatet...
Støtter den
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
freak.no for iphone/ipod/ipad. Hadde vært kos .
Vis hele sitatet...
Helt enig, var vel noen som lagde et foreslag på det? om å få nFF til iphone/mobil.

Trur det er en god del som vil ha det men da må nok noe gjøres på serveren til nFF? om jeg ikke tar feil så må serveren støtte det? f.eks at det er mobil.freak.no eller iphone.freak.no? det hadde vært fint det
Sist endret av WhiteHat; 1. mars 2011 kl. 16:21.
Et program som støtter andre videofiler enn mp4.

Vet at det fantes et sånt et, som var laget av VLC, men det ble fjernet fra AppStore en liten stund etter det ble lagt ut.

Støtter også forslaget for nFF-app
tror vi ikke trenger noen app eller mobilversjon når jeg tenker meg om, ser det at forsiden bare tar 15 kb! det er jo ingen verdens ting! det er jo nesten bare tekst + et 2 icon.

men til tema: noe jeg ville hatt er en notisblokk som det går ann å redigere i, er ganske irriterende om jeg lagrer et notat og ikke kan endre på det, som f.eks jeg skriver ned filmer jeg vil se og vil legge til disse på samme notat.

en god notisblokk

EDIT: da har du kanskje noe simpelt og starte med?
Sist endret av WhiteHat; 1. mars 2011 kl. 16:39.
Chick(i)Pedia..

Egen "wikipedia" side for hver jente... Noe ala Stilfer har på PSP'n i American Pie Beta House.
Jeg vet ikke om det finnes enda, men jeg har enda ikke klart å finne en app som gjør at jeg kan kopiere filer til og fra PCen i stedet for å bruke itunes. På samme måte som bilder dukker opp som egen disk når man kobler iphonen til pr. i dag.
Burde ikke være umulig å lage en enkel app til iOS/Android som viser de nyeste innleggene. Eventuelt lage en mobilside med lignende layout, det får til og med jeg til.



Edit: Dette er laget på to minutter, så ikke ta det alt for seriøst. Hvis det blir noe av regner jeg med at det blir lagt litt mer arbeid i designet.
Sist endret av drittunge; 1. mars 2011 kl. 16:54.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
men til tema: noe jeg ville hatt er en notisblokk som det går ann å redigere i, er ganske irriterende om jeg lagrer et notat og ikke kan endre på det, som f.eks jeg skriver ned filmer jeg vil se og vil legge til disse på samme notat.

en god notisblokk
Vis hele sitatet...
Det kan du jo gjøre i Notater som følger med?!?
Ellers så finnes det mange gode "notatbøker" i App Store som synker med bl.a. Dropbox, f.eks. Simplenote, Elements, PlainText, Writer for iPad, Evernote, osv.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
freak.no for iphone/ipod/ipad. Hadde vært kos .
Vis hele sitatet...
Trenger ikke på iPad da, freak fungerer like godt på iPad som på pc, mener jeg

Til tema: En app kalt iShower hadde vært kult, en billig dusj holde den over deg og bli ren
Sist endret av toffer125; 1. mars 2011 kl. 17:34.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
men til tema: noe jeg ville hatt er en notisblokk som det går ann å redigere i, er ganske irriterende om jeg lagrer et notat og ikke kan endre på det, som f.eks jeg skriver ned filmer jeg vil se og vil legge til disse på samme notat.
Vis hele sitatet...
Hva er vits med en slik app når notisblokka på iPhone allerede kan det?
Om noen bestemmer seg for å lage en iPhone nFF-app, så håper jeg inderlig at de tar seg bryet med å lage en lik en til Android
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
tror vi ikke trenger noen app eller mobilversjon når jeg tenker meg om, ser det at forsiden bare tar 15 kb! det er jo ingen verdens ting! det er jo nesten bare tekst + et 2 icon.

men til tema: noe jeg ville hatt er en notisblokk som det går ann å redigere i, er ganske irriterende om jeg lagrer et notat og ikke kan endre på det, som f.eks jeg skriver ned filmer jeg vil se og vil legge til disse på samme notat.

en god notisblokk

EDIT: da har du kanskje noe simpelt og starte med?
Vis hele sitatet...
Er jo mulig å rediegere på den standard notisblokken som ligger inne? Hvis jeg misforstår hva du mener forklar litt mer. Hørtes ut som noe som ikke kan være for vanskelig å få til.