Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1621
hallo hvordan kan jeg få Internett til xboxen min via laptopen min? Prøvde å plugge leding mellom dem, men da sto det bare "No internett Connection" Har satt devicen til "Accept sharing internett trought your computer" eller noe sånt ^^
windows 7: Connect 2 Xbox Live With Laptop (WINDOWS 7)
Vis hele sitatet...
har prød den der.... Men det funker ikke=(
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Snakker vi nå om en Xbox360 fat uten wifi ? Kjøp deg et Wifiadapter, koster et par hundre kroner på dealextreme, eller et par hundre ekstra på random elektronikkbutikk i norge.
det skal da funke , har brukt det lenge helt til jeg kjøpte meg en linksys http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078

Den vanelige adaptere uten n-standarden og 1 antenne suger hesteballe !
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
det skal da funke , har brukt det lenge helt til jeg kjøpte meg en linksys http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078

Den vanelige adaptere uten n-standarden og 1 antenne suger hesteballe !
Vis hele sitatet...
Tja, kan ikke klage jeg, har selv et slikt adapter og kobler til en skjult SSID på et aksesspunkt på loftet, streamer 720p uten nevneverdige problemer.
Jeg bare tok å putta en vanlig TP kabel (netverkskabel) inn på xboxen og en inn på det samma hølet i dataen din. Så må du gå på (i XP) kontrolpanel - nettverkskoblinger og merke trådløse + Lokal tilkboling og høyreklikke og trykke "opprett bro mellom koblinger".

Du har også denne som jeg fulgte for å få det til: Forumet til gamer.no
Sett trådløs og local area connection i bridge, og deretter kjør nettverkskabel fra xbox til pc. Da funker det, gjør iallfall det for meg.