Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1121
Har ein Plextor DVD + brenner(4x brenning) (PLextor DVDR PX-504A.. eller nåke sånt)
Kan eg oppgradere firmware'n på denne så den eventuellt brenner raskare eller kanskje også brenner DVD - plater?
Jeg vet faktisk om en som har gjort noe med firmwaren på sin DVD brenner. Som jeg forstod det så fikk han opp hastigheten til 8x siden det er det høyeste som er i salg av dvd plater (tror jeg). Ang. det at man kan få den til å støtte begge vet jeg ikke..
Trådstarter
21 0
Har ein kompis som oppgraderte sin DVD brennar fra 2.4 til 4.. så veit det går ann, men veit ikkje korleis det er med Plaxtor sine brennarar.. og litt kjipt å kverke ein ganske ny brennar..
Hadde vert fint om nåken hadde hatt nokre tips til meg.
/opptopic

Skriv bokmål

IKKE skriv SMS språk. Bruk komma og punktum det der hører hjemme. Ingen liker å lese en setning fem ganger for å forstå hva som egentlig står der. Dette klarer alle å gjennomføre. Prøv å holde det grammatiske nivået høyt, les gjerne gjennom posten din før du sender den inn. Vi vet at det er noe som heter dysleksi, og derfor ser vi også at ingen kommer med spydige poster om en skrivefeil.

Dialekt havner under forrige punkt

/ontopic (glemte nesten den)

ja, jeg tror/vet at dette er mulig, jeg har en venn som har gjort det samme , men fremgangsmåte osv, er uvisstl.
Sist endret av B3ndx; 24. mai 2004 kl. 18:27.
kult, jeg er i signaturen til noen!

B3ndx <3
Trådstarter
21 0
Beklagar, men skal eg skriva reint må det nok verta nynorsk. Uansett hjelp ikkje svaret meg noko særleg. Treng sårt nokon tips om kva eg kan gjere. Vil ikkje øydelegge brennaren då eg nyleg har kjøpt denne og ikkje har råd til enno ein brennar.
Brennaren skal eigentleg brenne både minus og plus plater(trur eg) men ser ganske svart ut her. Fortsatt ingen som kan hjelpa ein stakkar?
Trådstarter
21 0
Sitte og lurar på om eg skal halde meg til PX-504A (som truleg virkar som den skal) eller om eg skal prøve linken du gav meg som gjer det til ein 8x brennar. Veit ikkje kva som går og ikkje, men takkar for hjelpa. Wish me luck.
Jeg har nesten det samme spørsmålet som -BazzE- har.
Går det an å få en CD brenner til å brenne sjappere ved å oppdatere firmware? Har en Plexwriter 16/10/40A (litt gammel)
http://www.plextor.com/english/suppo...firm_504A.html

Der er vel den riktige firmwaren til din brenner.
det er jo bare å google litt rundt, lese på noen forumer, og wips, så finner du ut andres erfaringer ang. dette. Er mulig endel kan noe om det her også, men (ja, vet ALLE sier det) google er din venn. lykke til