Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4390
Heisann forum, når jeg var mindre drakk jeg en halloween brus som var lilla, noen som vet om plasser som enda selger den eller finnes den ikke mer?
Mener å huske at denne ble solgt kun på Rema, kan forsøke å spørre der.
Europris har brukt å solgt de om jeg ikke husker helt feil
Jeg savner også denne når du nevner det, tror det var grans dom hadde den og den var ihvertfall på rema.. Har ikke sett den der enda men så har jeg ikke lett heller da. Rema er jo gode på å kun ha produkter som alle kjøper så det forundrer meg ikke om de har fjernet halloween brus
Kjøpte en lilla perle og bruse halloweenbrus på coop extra for noen dager siden.
perle og bruse halloweenbrus?

edit: ringte rema 1000. den har gått ut av produksjon, den til grans, så den finnes ikke lengre.
Sist endret av VitoScaletta; 18. oktober 2016 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Så noe Halloween brus på Coop Mega nylig.
Sist endret av Adeith; 18. oktober 2016 kl. 14:17.
Uff, ja. Har lett etter denne selv i Oslo området, har dessverre ikke funnet den. Utrolig kjipt at den har gått ut av produksjon da.
Hei
Så posten din tidligere idag og var akkurat på butikken.
Befant meg i brusavdelingen da jeg kom over disse.
Ser det kjent ut??
Mener å ha sett denne på rema1000 tidligere men det kan nok være rett at denne er ute av produksjon. Forøvrig kan man finne tropo på halv-litere der nå, som er helt oppe i toppen med både halloween-brus og eventyrbrus i mine øyne.