Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1465
jeg har lett litt rundt på nettet etter bilde av en omskjært penis, men uten resultat. Jeg har søkt etter 'omskjæring' på de aller fleste søkekotorene. Jeg vet ikke hva omskjæring heter på engelsk, noen som vet?

Grunnen til jeg vil ha et bilde av en omskjært penis er fordi dama mi vil at jeg skal omskjære meg. Hun fikk det plutselig for seg at jeg skulle gjøre det, hun mener det er så mye bedre/mer hygjennisk osv. Men hun har aldri sett en omskjært penis før, så hun spurte om jeg kunne finne et bilde av en til henne.
Men det eneste jeg fant var masse informasjon og ingen bilder
du snipper ikke snabben fordi dama di ønsker det...
Hahahaheheheheheh..

'Circumcise' heter det uansett på engelsk, det kan du google.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
cut penis fungerte nå havleis ...
http://www.noharmm.org/images/cut3.jpg
vær så snill å ikkje kutt'an fordi dama di synst det hadde vært kult!
ekstremt morsomt at det kommer opp en kjøttøks når eg søkte på cut penis

er det ikke av religiøse grunner en gang?!
Sist endret av banan2; 2. november 2004 kl. 14:59.
når man omskjærer seg mister man mye av følelsen i selve kukhode og sex blir alldri det samme. men det er sikkert lettere å renkse kølla når det er mindre skinn. ( lærte det på skolen, bare for å gjøre en sak klar :P )
men ikke gjør det pga dama din sier du skal gjøre det.

men les og skriv på heller
http://www.klara-klok.no/seksualitet/default.tpl
det er nok en bedre plass enn nFF.

lykke til.
Kjipt hvis dama di dumper deg og du sitter igjen med en omskjært penis :/ haehaehae


hahaha

tviler på at du mister følelsen i kukhodet, høres ut som kristen propaganda, men igjen så kan til og med eg ta feil
hadde du tenkt til og gjøre dette selv med brødkniven?
jeg beholder heller kølla enn dama..
Jeg trodde jeg hadde sett det meste her nå jeg, men så feil kan man ta.

Jeg syntes ikke man kapper kølla for ei dame, uansett om man er gift med henne.
Er man religiøs da er det en annen sak, men er du ikke så beholder du kølla som den er.




^^
Du mister ikke følelsen. Men du blir mindre sensitiv, fordi kukhodet blir da hele tiden utsatt for flere påkjenninger. Ergo, sex o.l blir ikke like godt. En annen ting, som er godt med runking og slikt er jo nemlig det at forhuden drar frem og tilbake. Og det omskjært = mindre kjøtt til å tilfredsstille med. Sex & The City really is educational!

Og nådestøtet for å få deg til å ikke gjøre det;
"The average erect penis is 5,2" long - and 4,2" circumcised"

Men seriøst, du snipper ikke snabben kun for at dama di synes det hadde vært "kult". Si til henne at om du skal omskjære deg, skal hu det også, så skal vi se hvor tøff i trynet hu er

Good luck :P
omskjæring av damer er bare IKKJE det samme, men det trur eg kanskje du veit

kor langt er 5,2"?