Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 818
Kjøpte en liten haug med lithium batterier, og fikk med beskyttelseslommer med glidelås. Er det viktig å bruke? Er jo en del ekstraarbeid å ta dem inn og ut, kjenne på hvilken som er tom og ikke, dersom det er next to none fare for at dem ødelegges eller ta fyr.



Sist endret av Greenthumb; 11. januar 2024 kl. 13:57.
Hei

Jeg ville ikke tatt sjansen, vertfall når du har en bedre løsning, og det står bare om å gidde

Jeg hadde 4stk AA batteri løst i lommen en gang, å de ble veldig varm, det sluttet ikke før jeg tok de ut, å da var de så varm at de var vond å ta på

Er det en stor risiko for brann? Sannsyneligvis ikke

Men er det mulig? ja
Ja, du kan også se om du finner "battery silicone sleeve" til de, vet ikke hvilken formfaktor du har på de batteriene, men jeg har masse 18650 batteri, og er ekstremt nøye hvordan jeg oppbevarer de. Har f.eks både case og sleeve til de. Dette gjelder spesielt for batteri uten sikring i, noe mine ikke har, da jeg bruker de til e-sig.
Teip over ene polen løser problemet
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Teip over ene polen løser problemet
Vis hele sitatet...
Det vil det gjøre! Men er nok hakket tryggere med disse glidelåseposene da