Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  319 59091
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Bestilte noen greier 3/10/2012(Full Shipment) og 3/13/2012(Full Shipment), dette er da nesten en måned siden. Tror dere jeg får dem snart?
Mister tålmodigheten litt, så kjøpte jeg noe mer i dag til en del penger som jeg håper kommer frem.. fordi det var dyrt.
Vis hele sitatet...
Det kommer alltid! Tar bare litt tid. Til Tromsø bruker de 4-5 uker.
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Det kommer alltid! Tar bare litt tid. Til Tromsø bruker de 4-5 uker.
Vis hele sitatet...
Greit, det var godt å høre! Har bestilt totalt 8 ting i 4 orders, så det ville vært kjipt hvis det ikke kom frem. Satser på at de første er her denne eller neste uke.
Sist endret av PerPerPerPer; 8. april 2012 kl. 17:24.
De har vært meget effektive de siste 2 ukene
Noen som vet om laser sida og erotikk sida, kommer i vanli DX forpakning? For de som bestiller fra intimate gadgets, står det Fra Intimategadgets på pakken? Utrivelig og hente den da
Noen som har testet dette?

HDMI 1.3 PCI Express High Definition Video Capture Card

Fra den ene anmelderen:
"Does support hdcp protected content recording..."

M.A.O: digital-TV fra Get i PC uten mere mas?
Sitat av Svampi Vis innlegg
Noen som vet om laser sida og erotikk sida, kommer i vanli DX forpakning? For de som bestiller fra intimate gadgets, står det Fra Intimategadgets på pakken? Utrivelig og hente den da
Vis hele sitatet...
Nei, står ikke noe avslørende på pakkene fra Intimate Gadgets Har selv bestilt noe derifra, og var nervøs for det selv Var kun en lapp med kinaspråk, adresse. og på en lapp var det påskrevet "healt care product"
Sitat av Lunatique Vis innlegg
Nei, står ikke noe avslørende på pakkene fra Intimate Gadgets Har selv bestilt noe derifra, og var nervøs for det selv Var kun en lapp med kinaspråk, adresse. og på en lapp var det påskrevet "healt care product"
Vis hele sitatet...
Bare lurer. Er det gratis frakt i fra denne siden også?
Sitat av skeletoret Vis innlegg
har bestilt for en stund siden.. fikk brev/bilde fra posten. der står det over bildet :"melding om verdi-/rekommandert postsending...
Vis hele sitatet...
Får rekommanderte pakker selv på en del av bestillingene. Virker som det er kun de over 10$, kan det stemme?

Det koster jo en formue å sende noe rekommandert i Norge, så litt rart når det er gratis frakt.
Litt irriterende er det også, mye enklere å hente det i postkassen.
Sist endret av finduz; 9. april 2012 kl. 21:38.
Sitat av finduz Vis innlegg
Får rekommanderte pakker selv på en del av bestillingene. Virker som det er kun de over 10$, kan det stemme?
Vis hele sitatet...
Alt over 15$.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av finduz Vis innlegg
Det koster jo en formue å sende noe rekommandert i Norge, så litt rart når det er gratis frakt.
Vis hele sitatet...
Handlet en del hos fururlec før. Frakt kom på toppen men dem sendte alltid rekommandert. Regna over portoen en gang og var faktisk billigere å sende rekommandert fra tailand til norge en om jeg hadde sent samme brevet som vanlig apost internt i norge.

Samme gjelder faktisk fra kina. Er billigere å sende et brev med litt vekt rekommandert fra kina til norge en samme brevet som apost internt i norge.

Jeg irriterer meg over at eksterne firma som driver med frakt nekter å sende pakker fra privatperson til privatperson. Må være firma som er sender eller mottaker.
Kunne bruke gamle jobben som avsender før og min erfaring er at det var både billigere og raskere en posten.

Narvik oslo for noen år tilbake tok faktisk under 24 timer med gamle linjegods mens posten hadde brukt 4 eller 5 dager for å sende samme pakken.
Billigere var det også.
Noen som har erfaringer med vekter fra DX?
Tenker da de som måler fra 0.01g -xxg ?
Det er ei vekt der e inne som går fra 0,1 g til 2 kg! Fungerer skam bra. Kosta 80 kr dama bruker den på kjøkkenet og jeg bruker den i skjul.. Haha
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Noen som har erfaringer med vekter fra DX?
Tenker da de som måler fra 0.01g -xxg ?
Vis hele sitatet...
Kjøpte akkurat en selv.
Kan ikke si mye om den, men den var billig og hvis den funker som den skal er den perfekt for hva jeg skal bruke den til.
http://dx.com/1-2-lcd-portable-pocke...4-x-aaa-100204
Noen som har erfaring med noen gode ørepropper?

Edit:
Har selv testa disse:
http://www.dealextreme.com/p/trendy-...-ex1001mp-3396
og noen fake beats de ikke har lenger.

Grei nok lyd i beatsene, men veldig dårlig byggkvalitet. Samme med de andre, men litt dårligere lyd.
Sist endret av Marr; 11. april 2012 kl. 18:16.
Fikk min lighter idag, det tok litt over en måned.
http://www.dealextreme.com/p/jet-130...e-lighter-1320
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Fikk min lighter idag, det tok litt over en måned.
http://www.dealextreme.com/p/jet-130...e-lighter-1320
Vis hele sitatet...
Gratulerer. Jeg har vært på toalettet i dag.

Tror de fleste driter i hva du har fått med mindre du sier om den er bra/dårlig osv.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Gratulerer. Jeg har vært på toalettet i dag.

Tror de fleste driter i hva du har fått med mindre du sier om den er bra/dårlig osv.
Vis hele sitatet...
Håper du hadde dårlig mage. Sure oppstøt hører hjemme på toalettet.

God Lørdag.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Gratulerer. Jeg har vært på toalettet i dag.

Tror de fleste driter i hva du har fått med mindre du sier om den er bra/dårlig osv.
Vis hele sitatet...
Fikk jo vite hvor lang sendetiden var. Var det en en bra eller dårlig tur på toalettet?
Sist endret av Mkvarner; 14. april 2012 kl. 18:02.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Gratulerer. Jeg har vært på toalettet i dag.

Tror de fleste driter i hva du har fått med mindre du sier om den er bra/dårlig osv.
Vis hele sitatet...
Den lighteren kan jeg si mye om, men jeg gidder ikke.
Vil ikkje anbefale å handle frå DX rundt kinesisk nyttår.

02.03.2012 07:35:45 PaymentConfirmed
12.04.2012 06:51:35 FullShipment

No gjenstår det berre å sjå kor lang tid det tar å sende varene til Noreg.
Sitat av Bombasa Vis innlegg

''Dildo'':
Bestilte til en venn for lols. Større enn den ser ut som. ''Et meget pluss mener jeg'' - sitat fra kompis.
Vis hele sitatet...
hørtes ut som en gutt ettersom du skreiv "kompis" jaja han får kose seg!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av xTr3Zz Vis innlegg
hørtes ut som en gutt ettersom du skreiv "kompis" jaja han får kose seg!
Vis hele sitatet...
yes, det var en kar. Dibsent her på forumet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Til dere som sier man finner alt som er på dx til en mindre penge på ebay - finn denne for meg!
Utsolgt på dx
Uhm, hva i alle dager skal du med en vannpipe?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Kevlar Vis innlegg
Uhm, hva i alle dager skal du med en vannpipe?
Vis hele sitatet...
Uhm, hva i alle dager gjør man med en vannpipe?
Røyker... Men ser ikke helt poenget
Noen andre som har opplevd i overkant treg levering fra DX i det siste? Vet at de kan bruke tid, men nå er det snart 2 måneder siden jeg har bestillt, og de har enda ikke sendt varene mine. Kundesupporten hjelper lite.
Nei, pleier å ta 3-4 uker her før jeg mottar den, men 2 måneder ville jeg nesten krevet pengene refundert
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
Vis hele sitatet...
Gratulerer.
Har fått sånn 8 ting av DX nå, de første tok litt tid (1 måned ish), men de siste har tatt to uker.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
Vis hele sitatet...
Hvordan side?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Har den siste tiden bestilt mye rart fra DX, så kan jo komme med en liten review på noe det jeg har kjøpt:

SKU 91 - True Green Laser Pen 5mW:

Laserpennen ligger godt i hånden og virker av god kvalitet. Strålen lyser veldig sterkt, og jeg har en mistanke om at denne har blitt modda til mer enn 5mW. Dette gjør da at laseren kun har rundt 10 minutter med lys per batteri, og derfor et dårlig kjøp.

SKU 119903 2300mAh Rechargeable External Backup Battery Case for iPhone 4S:

Backup-batteri for iPhone 4. Casen gjør telefonen dobbelt så tykk, men til gjengjeld så kan den lade mobilen fullt opp. Jeg bruker alltid å ha denne på iPhonen min, for rett som det er blir jeg uten lader en stund. Veldig kjekk, og anbefales!

SKU 122877 - Rechargeable 1800mAh External Battery Back Case with Speaker for iPhone 4 / 4S:

Jeg håpet på å fortsette suksessen ovenfor, men dette ble ikke tilfellet. Casen ser bedre ut, og passer bedre på telefonen enn den forrige casen. Den har også store høytallere på baksiden som sikkert hadde gitt super lyd - hvis dritten hadde fungert. Greit nok at produkter fra DX ikke fungerer, men for 34$, så forventer jeg at det skal det.

SKU 35741 - Compact Slim Retractable Cable Style USB 2.0 Optical Mouse:

Datamus som fungerer helt supert. Musen er ganske flat, som gjør at den ligger godt i hånden. Passer også i lommeboken!

SKU 3305 - Infrared Sensor Bar for Wii:

Dette er et av de superkuppene du kan gjøre på DX, hvor du her betaler ca 26 kr. for en sensor bar vs. 199 kr. på Komplett.

SKU 49494 - Automatic Fish Feeder with Digital Timer:

Dette må være det beste kjøpet jeg har gjort på DX noen gang. Helt super innrettning som mater fiskene mine for meg når jeg er borte. Manualen som medfølger er også på (godt skrevet) engelsk, og forklarer enkelt og greit hvordan man gjør innstillinger på klokken. Trommelen som inneholder maten er enkel å ta av og fylle på. Det er også kjapt og enkelt å gjøre instillinger for hvor mye mat fiskene skal få per mating. Anbefales på det sterkeste til alle som har fisker, men ikke mulighet til å mate når de er borte.

SKU 105970 - Battery Vac for Aquariums:

"Støvsuger" aka. "Dritsuger" for akvarium. Jeg har bare et lite akvarium, som ikke er mer enn ca. 40 cm høyt. Dette ble et problem, siden jeg da ikke fikk brukt "trakten" (som man kan se nederst på støvsugeren på bildet) som følger med. Jeg måtte da bruke selve røret som kommer ut ifra støvsugeren, som har mye mindre diameter enn trakten. Dette resulterte da i at støvsugeren også tok med seg steiner fra bunnen. Dette var egentlig ikke noe problem, siden alt som kommer inn i røret ender i posen. Men det var en stein som plutselig fikk rakkettfart opp røret, og ødela sugemekanismen og derav ødela hele støvsugeren. Men hvis du har et akvarium som er høyere enn 40 cm, og kan bruke trakten som medfølger, så kan denne anbefales! Jeg fikk samlet opp mye dritt før den ble ødelagt.

SKU 56621 - USB Powered Desktop Fish Tank:

1,5L akvarium for å ha på skrivebordet, med overhengende LED-lampe, vannpumpe (denne har ingen funksjon annet enn å gi bobler i vannet), LED lys i vannet med skiftene farge, pennholder, og alarmklokke! Denne fungerte ypperlig for meg den første dagen jeg brukte den. Etter det, så streiket LED-lampen. Så begynte det å lekke. For 32$, så vil jeg ikke anbefale dette til noen.

SKU 57797 - Touchpad Stylus Pen for Apple iPad/iPad 2:

Stylus for iPhone/iPad/Nettbrett/Android/Kapasitive touchskjermer. Fungerer utmerket til Draw Something!

SKU 37373 - World's Smallest Solar Powered Car:

Denne har jeg sett på mange ganger, og bestemte meg for å bestille. Synd at den ikke fungerte.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
Vis hele sitatet...
Å? Fra hvor da?
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vær obs på at godset der hvor denne er skrudd sammen er veldig tynt. Du risikerer å skru den sunn hvis du strammer for mye. Vær forsiktig!
Regner med at du skal bruke den til å posjonere stoff med og ikke grafse i øret?
Har forøvrig det meste av det du har bestilt (minus slips..) Typisk kinavare, men kjekkt å ha...
Vekt som ser ut som zippo lighter 0.01g - 200g http://www.dealextreme.com/p/ultra-m...1-cr2032-52512
Fikk den idag, har kun testet med en 50øring og den veida akuratt 3.60g akuratt som den skal. Har ikke fått testet så mye, men til nå er den perfekt.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Sitat av woff Vis innlegg
Vær obs på at godset der hvor denne er skrudd sammen er veldig tynt. Du risikerer å skru den sunn hvis du strammer for mye. Vær forsiktig!
Regner med at du skal bruke den til å posjonere stoff med og ikke grafse i øret?
Har forøvrig det meste av det du har bestilt (minus slips..) Typisk kinavare, men kjekkt å ha...
Vis hele sitatet...
hoho xP jo den er for å grafse i øret, q-tipsene bare stapper ørene, så dette er vel et bra alternativ til å dra til legen å bruke over 300kr for å få skylt ørene :P

Ja, en del av dette trenger jeg rett og slett ikke, men jeg kjedet meg og det var billig så er det artig å vente på pakke :P hehehe
Det er det som er fint med DX! Mye rimelig moro som kommer i pakker fra Kina!
(Fikk pakke fra DX i dag, SKU 126445 og SKU 18586..) Synd at det tar litt lang tid, men det har løsnet litt nå etter den langvarige forsinkelsen etter nyttårsfeiringa deres...
Jeg har kjøpt div. iphone deksler for $1 stk, har nå hatt det ene i ett halvt år det er like fint som når det var nytt.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av camillafr Vis innlegg
Jeg har kjøpt div. iphone deksler for $1 stk, har nå hatt det ene i ett halvt år det er like fint som når det var nytt.
Vis hele sitatet...
Kjøpte mitt (falskt lær) for knappe 3 dollar og den holder fortsatt mål etter ett år.

Går i oppløsning though, kanskje på tide å skaffe nytt.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Sikkert en NETTside. Mente du HVILKEN nettside?
Vis hele sitatet...
For å pirke litt på deg og, pirkeper, så svarte du på et spørsmål som skulle ha lødet: Hva slags side? I og med at spørsmålet lød: Hvordan side?, så svarer du ikke direkte på det ptrrr spurte om, i og med at man ikke skal bruke hvordan når man vil vite hva slags, selv om h*n mest sannsynlig mente Hvilken side?, som du påpeker.

Tar forbehold om at lødet muligens ikke er et godkjent norsk ord.

Sjekk også denne siden, og bla ned til ordet pilkunnussija. Føler du deg truffet?
Sist endret av Tawon; 8. mai 2012 kl. 21:45.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
Vis hele sitatet...
Å, hvilken da?
Noen som har erfaringer med ryggekamera til bil, fra DX? Enten kjøpe en pakke med alt, eller kjøpte separat skjerm og kamera?
▼ ... noen uker senere ... ▼
For å oppdatere dere litt så la jeg inn en bestilling på dx.com (deres nye nettside) og pakken ble sendt dagen etter!
Som dere kanskje vet har DX fått ett ekstra varehus i Kina og det ser ut som ventetiden ikke er et problem lenger.
Er det mulig å tracke pakken? Finner ikke noe sporingnummer, men se skriver at man skal få det 3-5 dager etter den er shippet. Pakken ble shippet for 6 dager siden.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Bare lurer på en ting, får man pakke lapp i posten eller kan man få den på mobil?
Sitat av mroj Vis innlegg
Er det mulig å tracke pakken? Finner ikke noe sporingnummer, men se skriver at man skal få det 3-5 dager etter den er shippet. Pakken ble shippet for 6 dager siden.
Vis hele sitatet...
Hvor mye kostet det du kjøpte? Det er tracking hvis verdien av pakken er over 15$. Da kommer den også som rekommandert pakke.
Sist endret av arco3; 26. mai 2012 kl. 14:51.
Har bestilt Pocket knife fra dx til 2'50 dollar for 5
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Jeg har forlatt DealExtreme helt, det å vente på en pakke i flere måneder er noe jeg ikke har tid til. Derfor har jeg funnet meg en ny kinesisk leverandør, og da har jeg fått pakken min på 9 dager. Fornøyd!
Vis hele sitatet...
Care to share?
Noen som har noen smoothe tips på noe kult fra DX? Bestiller noe jall i morgen tenkte jeg.