Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1182
+19859660673
dette nummeret har r ingt til meg i natt klokken 03.oo
Hva faen kan det være??
Prøvd å ringe det tilbake? Jeg har søkt etter kodene man har for å ringe forskjellige land, men finner ikke dette nr. Dette var rart. Men prøv å ring det, og oppdater meg
enda ikke funnet ut av det? Jeg er svært nysgjerrig.
+1 er Canada/USA om jeg tolker Wikipedia rett.

EDIT: I følge whitepages.ca er (985) 966-0673 et ulistet mobilnummer i New Orleans.
Sist endret av bread; 10. februar 2007 kl. 09:43.
Når du blir oppringt fra ukjente utenlandske nummer, ikke ring tilbake. Ofte er dette forsøk på svindel, dvs det er svært dyrt å ringe opp nummeret.
Trådstarter
36 1
Sitat av Padan
Når du blir oppringt fra ukjente utenlandske nummer, ikke ring tilbake. Ofte er dette forsøk på svindel, dvs det er svært dyrt å ringe opp nummeret.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg tenkte ja. Tør ikke ringe tilbake. Kjenner er i New Orleans. Så det kan jo være derfra. Skal maile ham og spør.
Enkleste måten å finne det ut er vel å ringe til telefonnummeret med et kontantkort-abbonement med lite penger på
Sitat av steinarlima
Enkleste måten å finne det ut er vel å ringe til telefonnummeret med et kontantkort-abbonement med lite penger på
Vis hele sitatet...
Da går du i hvrtfall i minus på kortet og det blir trukket fra når du fyller på igjen...
Sitat av fulloggal
Da går du i hvrtfall i minus på kortet og det blir trukket fra når du fyller på igjen...
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri gått i minus når jeg snakker med noen og bruker kontantkort... det blir lagt på.
Det har skjedd med meg noen ganger.
Fikk en slik telefon en gang for en stund siden, jeg sa "hei" og i andre enden lød det "hei".. Deretter la de på. Aner ikke hvem det var
Har blitt oppringt av et hotell i Sveits og av en mann fra Sri Lanka som skulle snakke med "sjefen". Sånn passe sært, men det er ikke bare i Norge at folk taster feil nummer.
Som Padan sier, det er ikke sikkert,. men det er en sjangs for at dette er en form for svindel.
Husker det var litt snakk om d på ungdomsskolen, hvor en elev hadde fått en mld. med teksten "Har vi en avtale i kveld?", da han svarte å spurte hvem det var, ble kontoen hans belastet med 6k eller noe sånt..
Jeg ble også oppring kl 3 om natten av noen, ville sove så jeg bare la på siden jeg ikke kjente nummeret.
Sjekket nummeret på nettet, det tilhørte Phonzo AS.
Det begynte med 55 slik mange nummer i bergen gjør.
Dagen etterpå ringte de igjen om ettermiddagen, var en eller annen Wenke som ringte.
"Jeg kjenner ingen Wenke?"sa jeg
"Nei, jeg kjenner ikke deg heller..." fikk jeg som svar.
"Hvorfor ringer du meg da?"
Så ble det bare veldig dårlig forbindelse så fikk ikke med meg noe mer enn at det var noe snakk om noen penger.
La på fordi det ble så dårlig lyd.
Ringte kontofonen rett etterpå, der var lyden uten gurgling og hakking så feilen lå ikke hos meg.
Hva Phonzo skulle ringe meg for midt på natten på en dårlig linje lurer jeg veldig på.
Sitat av Lille My
Jeg har aldri gått i minus når jeg snakker med noen og bruker kontantkort... det blir lagt på.
Vis hele sitatet...
Netcom kontant går i minus, telenor kontant legger på etter hva jeg har hørt.
Hva de andre telefonselskapene gjør vet jeg ikke.