![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#41 |
|
Samsung har jo forlengst kommet seg forbi Apple spesifikasjonsmessig! Det er bare det at Appleprodukter er noen jentemagneter og er statussymbol og merkevare som gjør de tilsynelatende 'overlegne'.
| |
|
Elsk dine fiender, det gjør dem så jævlig forbanna.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Altså, dette blir jo like mye "fanboynisme" som det ble påstått Roflcopter drev på med, er lite sannsynlig at man kjøper Apple fordi det er damemagnet, og fordi man føler seg overlegen, er vell heller at man liker IOS bedre, ikke har behov for den friheten man har med Android, ikke føler seg sikker på google play(?) o.sv.
| |
|
|
|
|
|
#43 |
|
DRIT lei av telefoner som går tom for strøm bare man ser litt hardt på de. min kjære iphone varer uten belastning men dog med wifi aktivert og facebook aktivt varer 6dager og med stor belastning mtp telefon samtaler og hyppig mail/div bruk så holder den hvertfall 2-3 dager. Min kjære og akk så deilige galaxy s2 klarer seg ALDRI over 1dag med batteri selv ikke i standby med mobildata og wifi slått av og minimal bruk av skjerm håper og tror de har fiksa detta på S3 if not så blire vel og prøve htc one x elns for og døyve ventetiden på iphone5![]() eneste jeg igrunn sku ønske att iphone hadde, er integrering med gmail kontoen, slik att jeg kan få tak i mine kontakter uten og legge de inn onebyone | |
|
http://www.lolcats.com/view/579/
|
|
|
|
Sist endret av tribalgoth; 6. juni 2012 kl. 14:21.
|
|
|
#44 |
|
Batteriet på Galaxy s 3 er "mye" bedre en både iphone, SG 2 og one X. Og hvis ikke det er nok kan du skifte batteriet uten å måtte skru på telefonen.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
http://support.apple.com/kb/HT1245 | |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Et googlesøk hadde vist deg hvordan. Hvis du setter opp gmail kontoen som en exchange konto, fungerer dette rite out teh box.
| |
|
|
|
|
|
#48 |
|
jeg har selv ett stk samsung galaxy s2 og en iphone 4, skulle jeg bare hatt en tlf i dag, ville valget gått på iphone.
DRIT lei av telefoner som går tom for strøm bare man ser litt hardt på de. min kjære iphone varer uten belastning men dog med wifi aktivert og facebook aktivt varer 6dager og med stor belastning mtp telefon samtaler og hyppig mail/div bruk så holder den hvertfall 2-3 dager. Min kjære og akk så deilige galaxy s2 klarer seg ALDRI over 1dag med batteri selv ikke i standby med mobildata og wifi slått av og minimal bruk av skjerm håper og tror de har fiksa detta på S3 if not så blire vel og prøve htc one x elns for og døyve ventetiden på iphone5![]() eneste jeg igrunn sku ønske att iphone hadde, er integrering med gmail kontoen, slik att jeg kan få tak i mine kontakter uten og legge de inn onebyone S3 holder så langt bra batteri, så lenge du ikke har på wifi eller lignende på natten. Plutselig var 50% borte mens jeg sov ![]() Etterhvert kommer det flere custom ROMs som forhåpentligvis kommer til å hjelpe på batteritiden. Android er jo usikkert og "dårligare" pga. "farlige" apps på google play, ser ikkje grunn i at eg trenger å udjupe det meir en det. Trur ikkje eg har sagt at det er dårligare, skal bytte om til Android så fort som mulig, pga. betre hardware, og har sansen for Linux. Har berre våre usikker på om ein hadde like mykje dybde i moddesamfunnet til android som hos iOS, ettersom eg har aldri sitt ein ordentlig modda android telefon.
| |
|
It's OK if you disagree with me. I can't force you to be right.
|
|
|
|
Sist endret av Xernox; 6. juni 2012 kl. 15:00.
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Det virker nemlig som om Apple lar iPad-ene sine være først ute med den nyeste maskinvaren, mens mobilene deres må vente en generasjon før de får like sprek maskinvare. Det skjedde med A4-prosessoren fra iPad, og det vil trolig skje igjen med A5-chippen i iPad 2. Det vil være en oppgradering fra dagens A4-prosessor som sitter i telefonen, og det er en chip de allerede vet de kan masseprodusere.
| |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bytte eller vente..
Heisann.
Jeg har jo alltid hatt iPhone. Men er nå så lei av å vente på en ny iPhone. SGS3 ser jo konge ut. Har skikkelig lyst på den, men på dette tidspunktet så har jeg mye utstyr til iPhone... Adapter, tomtom GPS kit, osv. Jeg er litt redd for at hvis jeg kjøper SGS3 nå, så angrer jeg når IPhone 5 kommer. Jeg vet jo ikke så mye om hvordan den kommer til å bli, så er et litt vanskelig valg. Noen tips? Noen som er i samme situasjon? ![]() -Raspeball | |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Alltid vært en appleboy.
Jeg har alltid vært en appleboy, og har alltid like iOS. Men det jeg alltid har tenkt på er når du kjøper et apple produkt, så er du binda til det. F.eks om du skal kjøpe sanger fra itunes, så kan du ikke ha de sangene mer enn på 4 pcer. Er ikke mange som kjøper sanger, men det er da noen. Iphone knusest også veldig lett. Men utseende, hvordan selve "touchen" er så er igrunn iphone en fantastisk mobil. Min mening er å vente på Iphone 5, også ser du hvordan den er. Rett meg om jeg er feil, men sa ikke Apple at de skulle vente på S3 slik at de kunne lage Iphone 5 bedre? Derfor de laget Iphone 4s ( som da skulle bli Iphone 5).
| |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Trenger du hjelp med Android? Spør i "Den store Android tråden"
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
jeg har selv ett stk samsung galaxy s2 og en iphone 4, skulle jeg bare hatt en tlf i dag, ville valget gått på iphone.
DRIT lei av telefoner som går tom for strøm bare man ser litt hardt på de. min kjære iphone varer uten belastning men dog med wifi aktivert og facebook aktivt varer 6dager og med stor belastning mtp telefon samtaler og hyppig mail/div bruk så holder den hvertfall 2-3 dager. Min kjære og akk så deilige galaxy s2 klarer seg ALDRI over 1dag med batteri selv ikke i standby med mobildata og wifi slått av og minimal bruk av skjerm håper og tror de har fiksa detta på S3 if not så blire vel og prøve htc one x elns for og døyve ventetiden på iphone5![]() eneste jeg igrunn sku ønske att iphone hadde, er integrering med gmail kontoen, slik att jeg kan få tak i mine kontakter uten og legge de inn onebyone Edit: Her er forresten en av de nyeste iPhone 5-lekkasjene: http://www.youtube.com/watch?v=uIRBxRlsYR0 Ser lovende ut. | |
|
|
Sist endret av drittunge; 23. august 2012 kl. 18:56.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|