Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2657
En dag i slutten av mai\starten på juni var vi ute og cruisa asfalt. Været var fint
og alt. Var en som gikk rundt og knipsa bilder, var på et grill party på en ungdomsklubb ved siden av hvor jeg bor. Han fikk da knipsa et helt tilfeldig bilde av undertegnede, som jeg ble veldig fornøyd med. Redigerte litt, klipte litt og legger da ut resultatet her.

Hva syns dere om bildet? Noe som kunne vært gjort annerledes?

Edit 1:
http://i4.photobucket.com/albums/y144/danielnilsen/Untitled-1.jpg

Edit 2:
http://i4.photobucket.com/albums/y144/danielnilsen/Untitled-11.jpg
Sist endret av ibanez; 25. juni 2005 kl. 03:37.
Hvor er dette, Daniel? Sånn ut av kuriositet
ibanez's Avatar
Trådstarter
Flatåsen, bak cafèn. Parken der
Aha. Vel, fett bilde. Barne gir det hele litt mer gatefølelse.

Tror nok det hadde gjort seg bedre i større format, dog. Og kanskje kutta litt til venstre for deg sånn at du får med hele høyresida men ikke Rambo til venstre.
ibanez's Avatar
Trådstarter
Hmm, du har kanskje rett. Kutta bildet slik med vilje, men tenkte ikke på å få bort "Rambo", hehe.
Kan jo teste.
Hvis du har en uklippet versjon hadde det sikkert vært fett med litt ekstra bilde på høyresiden som litt fyll, og heller kutte det ganske kjapt på venstresiden.
Synes det trenger litt økt kontrast. Var litt matt. Det var også litt rotete, skateren fikk ikke øyeblikkelig fokuset.
ibanez's Avatar
Trådstarter
Redigerte første posten med loeve editen.
Sånn som det stod nå var det langt penere spør du meg. En morsom effekt hadde vært om du fikset det slik at fargene dine var intakte mens resten var sort/hvitt. Hadde fått det hele til å se litt mer uvirkelig ut, samt gitt bildet en god kontrast.
etter min mening så er bildet tatt aalt for langt unna...gå tett innpå så vi heller få se litt detaljer prøv å få til litt mer kontraster og
▼ ... over en uke senere ... ▼
ibanez's Avatar
Trådstarter
Vel, måtte jo prøve Loeve sitt tips òg. Her er resultatet:

http://i4.photobucket.com/albums/y144/danielnilsen/Untitled-12.jpg
Sist endret av ibanez; 4. juli 2005 kl. 01:19.
Syns ikke det hjalp mye når du har på deg så kjedelige farger som det der.
OT:

"Rambo" virket kjent, hvem er det?
Prøv kun skatebordet i farger.
ibanez's Avatar
Trådstarter
Jehes: Loeve kjenner ikke han på bildet, så det er nok pga jakken han kaller han Rambo
ibanez's Avatar
Trådstarter
Tror jeg misforsto litt s0rnes. Det er Øystein, om du fortsatt vet hvem det er.

Edit:
http://i4.photobucket.com/albums/y144/danielnilsen/Untitled-12copy.jpg

Slik, jehes?
Sist endret av ibanez; 4. juli 2005 kl. 14:30.
bilde suger uansett hvor mye du trikser og mikser, face it...
Kontraster, kontraster og atter kontraster.

Ellers burde bildet vært tatt nærmere og fra en bedre vinkel(lavere?). Og, selvfølgelig, den største og vanligste nybegynner tabben ever: ikke ta bilder i motlys! Da blir motivet for mørkt!
I tillegg er bakgrunnen, som nevnt, rotete. De ungene bak, grøfta, betongdingsene og stygge vinduer og karmer på huset bak.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg ser ingen av bildene jeg
Better than thou.
Det kan ha noe med å gjøre at denne tråden ble startet i Juni 2005, og bildene siden er blitt flyttet eller renamet. Bare en påminnelse for neste gang du skriver et innlegg i en gammel tråd.
Hvorfor er det slik Carlo? Jeg hadde en tråd som jeg startet i august 2003, den ble bumpet i januar 2004 å bildene var der enda, men etter at det ble skifta lay-out her forsvant de, eller hele tråden.
Better than thou.
Disse bildene lå ikke på samme server som nFF, that's why. Det andre vet jeg ikke svaret på.
hehe ok er syk nå så bare så meg litt rundt i forumene her, men skal huske på det til senere