Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1226
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Hei! Skal til syden i Julie og har planer om å anskaffe et undervannskamera.

Har sett litt på dette:http://www.netonnet.no/art/foto/spor...d/155446.4558/

Noen som har noen tips?
budsjett: ca 500-600 kr.
GoPro HD er over budsjettet, tror det er vanntett.

Men anbefales om du vil ha et kamera over tid.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Trådstarter
Sitat av wores Vis innlegg
GoPro HD er over budsjettet, tror det er vanntett.

Men anbefales om du vil ha et kamera over tid.
Vis hele sitatet...
Er vel bare interessert i å ha det denne sommeren her.
Så du mener det er bedre å bruke 500 på 1 år og 500 neste år isteden for å ha et i 5 år?
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dengo Vis innlegg
Så du mener det er bedre å bruke 500 på 1 år og 500 neste år isteden for å ha et i 5 år?
Vis hele sitatet...
Kan godt bruke det samme kameraet i flere år men er ikke interessert i å bruke mer enn rundt 500/600 kr.
Om du faktisk skal se på det du har filmet i ettertid tror jeg du bør revurdere budsjettet ditt.

GoPro Hero HD2 er forøvrig et fantastisk kamera jeg ville anbefalt til alle
Om det du filmer skal brukes til film eller lignende er det nok best å legge litt mere penger i det
GoPro Hero HD2 anbefales av meg og! Flott kamera.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hadde skrevet et langt innlegg, men telefonen min liker meg ikke atm.

Coolpix s30 til cirka 890 kroner
Noen av dere som har prøvd Gopro Hero HD2 under vann? Det gir ikke så fantastisk fint bilde før du kjøper en flatlinse eller bytter ut huset til et hus med ferdigmontert flatlinse. Det er også noen ekstra 300kr-1000kr.
Sitat av Putas Vis innlegg
Noen av dere som har prøvd Gopro Hero HD2 under vann? Det gir ikke så fantastisk fint bilde før du kjøper en flatlinse eller bytter ut huset til et hus med ferdigmontert flatlinse. Det er også noen ekstra 300kr-1000kr.
Vis hele sitatet...
ja
funker fett i basseng.
funker ikke i den lokale badedammen :P
funker sikkert fett i krystallklart vann i utlandet tho.
Du kan jo faktisk kjøpe dive-edition direkte fra GoPro nå, da er det jo virkelig ikke noe problem. Kameraet er vanntett til 60m uansett