Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1734
Hei freaks!

Trenger forslag til å finne det perfekte spillet til meg og min venn.
Co-op spill kanskje? (co-op = cooperation = sammarbeid)
Vi er veldig glad i action begge to!

Spill vi har prøvd:
Minecraft (Begge satt å hylte på teamspeak første natta
Halo
Battlefield Heroes


Takker på forhånd!
Portal 2 sin Co-Op er sinsykt artig Anbefales!!
Sist endret av Shudo; 14. juni 2012 kl. 03:19.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Likte dere ikke de spillene dere prøvde?
Cs 1.6, Alle COD spela osvosv
for de som ikke higer etter å være hipster, er CSS ganske kult fremdeles.
Men om du absolutt mener det er drit, på det grunnlag at det er annerledes enn 1.6, kjør på med 1.6.
Trådstarter
Sitat av Shudo Vis innlegg
Portal 2 sin Co-Op er sinsykt artig Anbefales!!
Vis hele sitatet...
Godt forslag! Det så gøy ut

Vi kommer også til å prøver DayZ når skatteoppgjøret tikker inn.

Er det noen som har prøvd Saints Row Co-op?
Team Fortress 2 er helt ok. Skal dere ha bra coop må dere nesten laste ned Left 4 dead 2 på steam. Koster litt over en hundrings, men dåkk har noen timer med slaying framfor dere. Rigs of Rods er gratis og går bare ut på å kjør bil, lastebil, buss eller alt du vil med last og greier. Kraner funker og det er skikkelig kult egentlig, mange mange dager solo fun det spillet der.

Mine 3 spill iallefall =)
Morn hvis du liker taktiske spill er SWAT 4 og Cold War Assault konge, har brukt flere timer bare med å taze de jeg spillte co-op med.
Du kan velge ossen våpen ( du har "Leathal" og "Non-Leathal" vi har maskinggevær/pistol og hagler og pistoler samt tazer og pepper gun. Du kan også skifte type ammo)du vil ha og ossen type granater og ekstra utsyr samt tykkelsen på skuddsikkervesten
Sist endret av toxicity; 14. juni 2012 kl. 06:21.
Kronisk avslappet
Fjallar's Avatar
Crackdown 1+2! Blant de aller beste co op-spillene jeg har spilt. Jeg og en venn kjøpte det første spillet utelukkende på grunn av Halo 3-betaen som fulgte med, men fytti helvete så mye gøy vi hadde det med å hoppe rundt i byen med superkrefter og gradvis levele opp for å bli enda sterkere, hoppe enda høyere og bli bedre med kjøretøy og våpen.

Gameplay kan du se her. Du får det nok ganske billig også.
Borderlands, awesome alene, 35436x så awesome i coop! Dere må prøve !
Gears of War, kul co-op på campain.
League of Legends er svært artig når man er nybegyner. Etter hvert som man blir bedre blir det mindre morsomt da man faktisk forstår hva slags lavmål man spiller med.

Det er gratis, online, relativt lett å sette seg inn i, og krever lite av datamaskinen
Lost vikings 1 og 2. Trine 2 er og ganske kult. Begge er vel egentlig ment for 3 player. Portal 2 er og awesome co-op. ^^
Army of two er virkelig et godt co-op spill! Og story-moden på Halo-serien er også ganske feit!
Castle Crashers på xboxlive arcade. Det er billig og et helvetes morsomt Coop spill!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Splinter Cell: Conviction! Kan spilles over nettet.
Splinter Cell: Chaos Theory! Spilles best på gamecube med snacks og cola.
Hvis dere liker action rollespill, så er jo Diablo 3 helt klart en vinner. Ellers så anbefaler jeg Borderlands. Det er et FPS med RPG elementer.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Saints Row co-op anbefales på det sterkeste. Har aldri hatt så mye moro med et co-op spill før.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Det er ganske festlig å henge rundt i Team Fortress 2 sammen Det er til og med gratis!
Sist endret av Nygaard; 15. juni 2012 kl. 17:29.
Anbefaler også Saints Row 3!

Skal du ha de billig (og lovlig) kjøp det fra CDKeys Here!
Du får nøkkel på mail innen et par timer, og aktiverer på Steam :3
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Støtter Borderlands forslaget! Kjør på med alle DLC, så har du MANGE timer med morro.

Man kan bli litt trøtt av den overdramatiserte bruken av tegneserie-aktig grafikk, men man blir vandt med det.
Not a real gamer
retovio's Avatar
dere bør prøve starcraft 2 jeg og min venn spiller det 24-7
er jo et klassisk spill fra blizzard
DayZ Proff
Benjy's Avatar
helt klart League of legends prøvde det 1 natt med en kompis endte med og spille hele helgen bokstavelig :O
Tja.. Man har Dungeon Defenders da, enkelt og genialt.
For de som likte Tower Defence mod på wc3 så er dette er must, bare 3d.. du går rundt med en egen champion å slakter beasts å samler loot imens du bygger / oppgraderer / reparer tårn som tar seg av creep wavsa.. Spesielt bra co-op da det er endel taktikk innvolvert her også.
Sist endret av SaintSativa; 15. juni 2012 kl. 19:08.
League of Legends er gratis, krever lite av PCen og har helt sykt morsom multiplayer Anbefalles sterkt
Sist endret av Juicekongen; 15. juni 2012 kl. 20:03.