Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 13830
Noen som har erfaring med dette? Det er visstnok DMT blandet med en MAOI og litt urt i røykbar format. På en måte en røykbar ayahuasca. Det skal gi litt lengre (Peak på rundt 10-30 min) og litt mer avrundet effekt enn ren DMT, uten å ofre noe av den syke dybden.

Har også noen spesifikke spørsmål: Hva er en ok dosering? Og fungerer dette å røyke ut av en slik en: http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=2062 ?
Det er mye mer info å finne når det gjelder changa enn du tror. http://wiki.dmt-nexus.me/Changa

Hver type urt med den spesefikke mao hemmeren kan forandre turen kraftig. Les deg godt opp på siden og dmt nexus før du tar changa
Jeg har lest en god del på f.eks den siden du linket, men finner ikke svar på de to spørsmålene.. Det står at det vanligvis er rundt 20% DMT, betyr det da at doseringen er 5x større enn vanlig DMT? Og alle anbefaler bong, men jeg vil ikke kjøpe en når jeg allerede har en slik vapo..
Du trenger nok ikke å røyke 5x mer, jeg holder vanligvis changa doseringene mine på rundt 50-70mg. Virkningen er ganske anderledes. Jeg røyker nesten utelukkende changa om jeg skal røyke DMT nå, mildere i "kantene", mulighet til å lage forskjellige "blends" og ikke minst mye lettere å håndtere urter enn pulver.
Sist endret av skytouch; 10. september 2011 kl. 18:16.
Changa er etter min mening mye bedre enn ren n,n-DMT. Det varer lengre grunnet MAO-hemmere, kommer saktere på slik at man får tid til å røyke nok og gir en mye mer smooth tripp. I tillegg så mener jeg som andre religiøse at changa inneholder en guide på samme måte som ayahuasca, i motsetning til DMT som bare blir et kosmisk kaos, og derav blir trippen en hel del mer givende. Som skytouch nevner er også opplevelsen en del annerledes, men allikevel i samme kategori. Jeg synes også man får mye, mye, mye finere og klarere visuals av changa enn av ren DMT, noe som kan ha en del å si for den visjonære opplevelsen.

Det kan røykes i bong, pipe, joint eller whatever du måtte ønske. Her gjelder det bare å få det til å brenne og trekke inn på samme måte som med weed.
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Hvordan er det med MAO-hemmere i Changa?
Må man følge diett osv. slik som ayahuasca?
Jeg gjorde ikke det, og kjente ikke noe spesielt til negative symptomer. En jeg kjenner mener at det holder å ikke spise noe på 10 timer før man drikker ayahuasca også. Harmala er visst ikke like farlig å blande med tyraminholdig mat som andre MAO-hemmere. Dessuten er varigheten kortere ved røyking, og det skal litt mer til for at det samler seg opp farlige konsentrasjoner av tyramin.
Tror du finner det meste av info om changa ved hjelp av google men kan slenge inn en +1 på god erfaring! Definitivt av de mer behagelige OG spennende psykedeliske stoffer jeg har vært borti.
Vet noen om det er mulig å bruke rødsprit (istedet for ren etanol) som oppløser når man lager changa? Eller vil denatureringsmiddelet ødelegge virkningen eller være giftig selv etter at det har tørket?

Also, hvilken ratio med B.caapi blader og DMT er greit for en nybegynner?
Ikke at jeg har prøvd å lage changa eller lignende, men jeg vil tro at denatureringsmiddelet i rødsprit sitter igjen etter det har tørket. Aceton er kanskje et bedre valg? Det er sikkert lettere å få tak i enn ren etanol med høy nok prosent, og det fordamper uten å legge igjen noe.
vanlig dose på changa er 0,1g - 0,2g. for å være sikker på at man får breakthrough burde man kjøre 0,2.

god tur
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hei folkens.. er ny her inne men har et lite spm til dere freak's

Ingen av dere trenger og komme med noe peppring om at jeg ikke har lest nokk elr noen ting for jeg er ganske så vant med changa og har lest så masse jeg bare overhodet har kunnet såfremt så jeg har kunnet forstå det jeg leste..
er ikke den beste i engelsk iom. at jeg rett og slett ga langt faen i skolen den gang jeg gikk på den. + At jeg sliter med skrive-vanker osv...

Men er bare en ting jeg lurer på når det gjelder changa, og det er at jeg etter mye lesing enda ikke forstår helt hva mer jeg må gjøre for at changa blandinga er klar til bruk. Har begynt å sammlet inn div urter men slik som jeg har forstått det så er er det ikke bare å sammle urtene inn å bare blande, eller er det? Hva eventuelt mer må jeg gjøre? helst trinn for trinn overse dette om dette var et ulåvlig spørsmål
Røyka noe som skulle være changa denne sommern helt tilfeldig på tur med noen kompiser. Dealern var tom for alt, men hadde tydeligvis hatt noe changa som han hadde hatt liggende i båten sin over vintern som han ville bli kvitt så vi fikk en allright pose for en billig penge.

Var i hovedsak kompisene mine som røyka det, men jeg tok noen gode trekk og det eneste jeg fikk av effekt var svake visuals (pustende skyer, ett nettverk av elektriske tråder som formet en tunnell som brettet seg ut i nattehimmelen, ikke like intenst som det høres ut som) som ikke varte lenger enn noen minutter og drittsmak i kjeften. Changaen vi røyka lukta og smakte VIRKELIG ILLE.

Gutta fikk litt bedre feng enn meg, men dette var ikke noen DMT-tripp.
Om du røykte det i joint så høres effektene ganske rett ut. Changa rullet og røykt som en joint gir meg en mild trip med svake visuals og god eufori, men kan for all del ikke sammenlignes med en skikkelig dose røyket i pipe. Det er ganske gøy å rulle en joint å røyke med venner for en liten 15minutters trip, men det er sløsing med changa om man tenker effekt i forhold til dosering.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Changa er variabelt, man kan røyke samme dose som tar en til hyperspace uten å havne der, det er veldig variabelt.
Sitat av Norsefire Vis innlegg
Changa er variabelt, man kan røyke samme dose som tar en til hyperspace uten å havne der, det er veldig variabelt.
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Jeg ville personlig aldri røyket changa som jeg ikke er sikker på konsentrasjonen av. Changa kan innholde alt fra 100-500mg(vanligst) DMT pr. gram. Om du ikke har veid opp og infusert urtene selv så er det veldig vanskelig å måle opp dosering.

Om du derimot veier opp på egenhånd og har en nøyaktig mg vekt så blir det hele mye lettere. Men selv her reagerer alle forskjellig på DMT. Begynn ALLTID med en lav dose og jobb deg oppover til du oppnår ønsket effekt. Når det kommer til DMT er min erfaring at det er bedre å røyke for lite og heller ta et ekstra trekk.

I tillegg til dette kommer det faktum at de fleste som oppnår dårlig effekt ved røykning bruker helt feil pipe. Å få DMT'en til å fordampe og ikke brenne er alfa omega når det det kommer til å få effekt. Mange som tror de trenger store doser for effekt opplever å bli blåst ut i hyperspace på gjennomsnittlige doser med rett teknikk og en skikkelig pipe(f.eks. glass vapor genie, eller den mer hjemmesnekrede varianten The Machine(post 4))
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Effekten varierer med urtene det er blandet med og, noen urter kan gi forskjellige opplevelser.
Helt riktig som skytouch sier her, start lavt og bruk riktige metoder.
Personlig liker jeg å blande changa med god hasj, da får man som regel kun afterglowen fra dmt og den blir som regel forlenget, hippiecrack
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Hylende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har røykt Changa mot alkoholisme?
Jeg har gjort Det, satt og skalv som ett aspeløv pga: tom for alkohol, første gang jeg prøvde det. Etter denne trippen så gikk det 4 dager før jeg rørte min første dram igjen og etter det har jeg fått ett normalt forhold til alkoholen. Jeg drekker fortsatt oftere enn normale folk, men jeg lar det ALDRI gå så langt at jeg sliter med abstinenser igjen

Men Changa er seriøst noe av det beste som finnes her i verden. Men har merka stor forskjell på de 10-15 forskjellige typene jeg har røyka. Noen virker bra ute i dagslys, andre virker bra i mørket, noen kiler bare litt, også var det den med de rosa blomstene i, den sendte meg rett ut av dette solsystemet