Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2075
Hei!

Har nå en dings på 6mm i øret.
Er drittlei av å vente, og lurte på om det er trygt av meg å gni inn en "øredobb" på 10mm.

Har hatt 6mm siden starten av april nå.

Og nei, trenger ingen moralpreken som sier "Det er sykt stygt når du blir gammel".
Jegvet dette, og gir faen. Når jeg er gammel er jeg stygg uansett.

Takk.
10mm og under vokser dog igjen. Anyhow, nei, jeg vet ikke om det er trygt, det høres dog litt tvilsomt ut. Har du ikke noe litt mindre?
For å være på den sikre siden, hadde jeg hoppet på 8mm før jeg hadde tatt 10.
Du sprekker garantert hvis du gjør det, jeg har prøvd.
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Du sprekker garantert hvis du gjør det, jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Det du sier er bullshit, skaff deg noen riktige faktaer før du begynner med dette piss snakket..

Jeg har selv gått fra 0 til 4, 4 til 6 og fra 6 til 10 og har ikke hatt noen problemer med det.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nexens008: Så vi kan konkludere med.. at folk har hatt forskjellige erfaringer. Uansett: Verken The Rebel eller du sier noe om tidsforskjeller i forhold til diameter.
Jeg har alltid fått høre at man skal gå opp 1mm i måneden. Så nei, tror ikke det er særlig lurt å hoppe over 4 størrelser.
Et hull på 10mm gror forresten igjen, hvis du skal ha større skal det ikke mer til enn et par sting tror jeg.
Du trenger bare rundt 2 måneder på å heale øret. Vil forresten fraråde deg å gå 4 mm opp i størrelse. Gå heller for max 8!
dette er jo veldig individuelt, en kan ikke si at det er tullprat enten det ene eller det andre.

føl deg frem. vil det ikke stekke seg så mye, bør du kanskje vurdere å stoppe på en mm eller to mindre. bruk litt sunn fornuft og ikke bare trykk dem gjennom. det vil du nok bare angre på når det har sprukket og er jævlig. og bruk for all del olje eller lignende så det får bedre gli.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du nør ikke stekke mer en 1 mm om gangen. Så bør du vente i månte før du går omm til neste størrelse.
Elles kan det dannes arrvev og øre blir ikke like flesibelt ved videre strekking. Det vil heller ikke gro sammen like fint når du skal ta det ut.
Ikke gjør det. Tålmodighet er en dyd når det kommer til strekking av øret. Om du er så heldig at øret ditt ikke sprekker om du hopper 4 mm opp i størrelse på en gang, så kan det dannes arrvev og bli stygt. Om du i tillegg har tenkt deg større enn 10 mm etter hvert, så vil huden bli mindre og mindre tøyelig, samtidig som den blir tynnere på innsiden. Dette fører til stor sjanse ved såkalte blow-outs, og tro meg, det vil du ikke ha. Det gjør drittvondt, og du må gå ned flere størrelser for at det skal gro skikkelig igjen, og prosessen vil da ta dobbelt så lang tid enn det kunne ha gjort om du tok det i rolig tempo. En millimeter i måneden er et fint tempo å følge.