Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6987
Hei,

Prøver å hjelpe en kamerat med å få trådløst nett i heimen. Har koblet den til modemet og nettet funker så og si over ethernet kabel til datamaskin men dropper ut og kommer tilbake hele tiden, det trådløse derimot ikke funker i det hele tatt.

Å trykke på trådløs AV/PÅ knappen gjør ingen forskjell selvom om jeg trykker på den 2 ganger raskt eller 1 gang slik som veiledningen til Telenor sier. Ser derimot at "power" lyset blinker selvom det står at det skal lyse stabilt.

Noen som har vært borti lignende problem før?
Skal knækkes
Golder's Avatar
Fant denne tråden med samme routeren i, kan noe der hjelpe deg? https://freak.no/forum/showthread.php?t=281278

- Golder
Boksen din er i rebootloop. Sitter med gammel FW. Guide for løsning av problemet: Trykk på den røde av/på knappen. Mens multimodemet er av så holdet du resetknappen inne i 3 sekunder(med binders e.l), trykk så på av/på knappen så boksen starter mens du fortsatt holder reset. Hold denne i minst 30 sek(evt til du ser et lilla lys på en av lampene). Vent i 10 min og boksen burde være på nett

EVT så er du bare ivrig etter boot. Boksen bruker fort 4 min på oppstart
Sist endret av Uerfaren; 29. mai 2016 kl. 11:42.