Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 807
Jeg har problem på Facebook når jeg skal legge til en interesseside som jeg liker. Jeg taster LIKER på f eks Kostdoktorn, men den lagres ikke på venstresiden i Facebook, og jeg kan derfor ikke finne den igjen. Jeg prøvde å legge den til interesselisten og opprette ny liste, men da funker det heller ikke, da vil jeg stå som administrator, men den lagres da på Interesser, men jeg skal da ikke være administrator. Noen som vet hvordan lagre f eks Kostdoktorn slik at jeg finner den igjen ?
Har du prøvd å trykke på knappen ved siden av "liker"- knappen som heter "følger" isteden?
For da får du også opp ting fra fks kostdoktorn på din side :-)
Sist endret av Huttetutta; 22. mars 2014 kl. 18:12.
Trådstarter
92 0
ja jeg har trykket på knappen følger, men kan ikke se at siden blir lagret likevel.
Nå skal det sies at Facebook har vært syk de siste dagene og om dette har noe med dette vet jeg ikke. Men nå har Facebook oppdatert seg så det kan gjerne ha blitt bedre nå.