Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 613
En del kompiser av meg har drevet å kjøpt en del kokain. De har som regel fått det i steiner, og jeg har som regel aldri følt effekten av det. Er det på grunn av at jeg ikke kan føle effekten? går d ann?
Eller er det dårlig kokain? eller er det crack de har fått som de har knust å snortet. Jeg er ingen ekspert, så takk for alle svar!!
Kanskje du ikke har tatt nok til å føle effekten? Har aldri truffet på noen som ikke har fått funk av kokain, men har truffet nok av folk som ikke setter pris på rusen det gir.
Hva crack gjelder så er det ikke noe som er normalt å kunne få kjøpt i Norge. Men, god kokain kommer gjerne i klumper/steiner. Har aldri hørt om noen som har knust og snorta crack eller base. Men, det er jo fremdeles kokain så det ville ikke overraske om det også fungerer. Bare at du får i deg enda flere søplete tilleggs stoffer enn det inneholder i utgangspunktet.
Crack er vel blanda/kokt opp med kaustisk soda og base er blanda/kokt opp med salmiakk. Burde sikkert kjenne de stoffene rive godt i neseborene.

I dine sko ville jeg vært takknemlig for at du ikke kjenner effekten noe særlig, uavhengig av om det er dårlig produkt eller noe annet. Da har du prøvd også er det tydeligvis ikke noe poeng for deg å bruke masse spenn på det stoffet. Får gå for å ta deg en jovial blås, kjøpe deg noe pepper eller best av alt bare avstå fra å ruse deg
Sitat av enhjørning1 Vis innlegg
En del kompiser av meg har drevet å kjøpt en del kokain. De har som regel fått det i steiner, og jeg har som regel aldri følt effekten av det. Er det på grunn av at jeg ikke kan føle effekten? går d ann?
Eller er det dårlig kokain? eller er det crack de har fått som de har knust å snortet. Jeg er ingen ekspert, så takk for alle svar!!
Vis hele sitatet...
Blir du klam i henda, jittery, strammer muskler osv? eller merker ingenting? For det er meget rart. Uten alkohol synes jeg kokain er det kjedeligste stoffet, og blir bare rar og vet ikke hva jeg skal eller vil. alt er kjedelig å jeg venter bare på at det går ut så jeg kan føle meg normal igjen.
Jeg merket faktisk ikke cola de første gangene jeg tok det, også plutselig 3-4 gangen skjønte jeg hva folk mente. Ta det på fylla med gode venner, funker ikke det så er det vel hvetemel eller noe drit, for kokain er det ikke. Isåfall er du meget unik.
Sitat av enhjørning1 Vis innlegg
En del kompiser av meg har drevet å kjøpt en del kokain. De har som regel fått det i steiner, og jeg har som regel aldri følt effekten av det. Er det på grunn av at jeg ikke kan føle effekten? går d ann?
Eller er det dårlig kokain? eller er det crack de har fått som de har knust å snortet. Jeg er ingen ekspert, så takk for alle svar!!
Vis hele sitatet...
Det er ganske vanlig å ikke merke Cola de første par gangene man tar det.