Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1059
La en ganske grei klump hasj i bongen. Skjønte det var for mye lenge før jeg røykte. Men tanken slo «trenger ikke røykte alt».


Endte OFC med å røyke alt. Og nå er jeg back til en ukomfortabel high. Litt hjerte bank, jævlig jævlig skækk.


Tips til hvordan jeg kan roe det ned?
Akkurat dette ene tilfellet går jo over. Men det kommer også livet ditt også gjøre slik du holder på ellers. Dette har vi sett før.

Du holder på med å drepe deg selv..
Sist endret av Hilbert; 1 uke siden kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hilbert Vis innlegg
Akkurat dette ene tilfellet går jo over. Men det kommer også livet ditt også gjøre slik du holder på ellers. Dette har vi sett før.

Du holder på med å drepe deg selv..
Vis hele sitatet...
Er jo forsåvidt bra at det er hasj det er snakk om i denne omgang og at heroinen er lagt på hylla (Sant, TS?). Men det er 100% et mønster som signaliserer problemer med måtehold, som jeg også har sett ende fatalt her på huset. Husk at "less is more" noen ganger kjære trådstarter.

Ellers har jeg selv gjort som Plantman over sier når bønna har slått ut feil. Bare jeg har hørt på rolig musikk istedenfor meditasjon.
Sist endret av Petruz; 1 uke siden kl. 02:00.
Plante deg godt ned i sofaen eller senga, ikke ha på noe masete og stimulerende musikk eller tv, dempe lyset, lukke øya og ha en hånd i potetgullposen og glemme alle andre tanker.
Får du noiatanker er det best å prøve å sove og overdøve tankene med å telle sekunder på inn og utpust.
Og til neste gang om hjertebank o.l. skulle komme pga røykings, legg deg på ryggen plant bena dine høyere enn overkropp, som feks å legge seg på sofaen med føttene i være å pust å slapp av
Det lindrer
Sist endret av Eyeamare; 1 uke siden kl. 09:08.
Deg igjen?
Når skal du roe ned misbruket ditt? Dette begynner å gå langt nå.
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Deg igjen?
Når skal du roe ned misbruket ditt? Dette begynner å gå langt nå.
Vis hele sitatet...
Jeg har sluttet med heroin?



Jeg ruser meg kun på hasj i periodevis, det har jeg alltid gjort. Og har ikke tenkt til å slutte med.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
La en ganske grei klump hasj i bongen. Skjønte det var for mye lenge før jeg røykte. Men tanken slo «trenger ikke røykte alt».


Endte OFC med å røyke alt. Og nå er jeg back til en ukomfortabel high. Litt hjerte bank, jævlig jævlig skækk.


Tips til hvordan jeg kan roe det ned?
Vis hele sitatet...
På tide å gi seg mens leken er god.
Ut ifra postene dine er det veldig åpenbart at du har veldig angst problemer. de fleste postene dine er du redd og spør om hjelp, du kommer ikke til å få det bedre psykisk med mindre du slutter å bruke (hasj inkludert). Ønsker deg lykke til uansett, veldig bra du slutta med minus.
Trådstarter
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Ut ifra postene dine er det veldig åpenbart at du har veldig angst problemer. de fleste postene dine er du redd og spør om hjelp, du kommer ikke til å få det bedre psykisk med mindre du slutter å bruke (hasj inkludert). Ønsker deg lykke til uansett, veldig bra du slutta med minus.
Vis hele sitatet...
Jeg har slitt med angst, for 3 år siden. Jeg har lenger ikke angst, og mine angst diagnoser er fjernet. Siste tiden har jeg hatt endel angst grunnet opptrapping på Ritalin, dette har vært fysiske symptomer som nummenhet i ansikt, tung pust, svimmelhet, som har medført angst.


Jeg har nå sluttet med Ritalin grunnet dette, og angsten er vekke.



Jeg har røykt hasj av og på i 5 år, aldri hatt noe problem. I går la jeg 0.7g i bongen, med intensjon om å ta noen trekk av klumpen, men endte med å røyke alt, så jeg ble bare mye mer påvirket en jeg forventet.



Jeg røyker ikke hasj ofte, kanskje 6-12 ganger i året, og dette har jeg alltid gjort. I går var det fredag, og jeg røykte litt hasj. Ser ikke problemet med det.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Jeg har sluttet med heroin?



Jeg ruser meg kun på hasj i periodevis, det har jeg alltid gjort. Og har ikke tenkt til å slutte med.
Vis hele sitatet...
Jeg er glad for at du har sluttet med heroin, det er absolutt det viktigste i denne situasjonen, og det at du røyker hasj er helt OK å bagatellisere i det tilfellet. Jeg røyker jeg også, og jeg slutter ikke med det første, men når du opplever problemer / symptomer som følge av rusbruk som du ikke klarer å håndtere, så bør du bare legge rusen på hylla!
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Jeg har sluttet med heroin?



Jeg ruser meg kun på hasj i periodevis, det har jeg alltid gjort. Og har ikke tenkt til å slutte med.
Vis hele sitatet...
Vil bare si at det er veldig bra gjort av deg. Følte mye av postene, inkludert mitt eget ble litt vel dømmende. Stå på
Problemet er at du røyker alt for lite hasj, 6-12 ganger i året, da er det ikke rart at du får angst. Hvis man er litt innrøkt er det mye mindre sannsynlighet for det. Men, igjen, røyker man for mye hasj, så blir det bare kjedelig, og man sover mer enn nødvendig.
Sist endret av Hans Høyhet; 1 uke siden kl. 16:33.