Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 139929
En ting, jeg har lagt merke til. Når Charlie er tilbake for å hente dopet sitt i den første episoden ellerno så får han flashback fra han var inne på doen med dopet. Og når flyet får kraftig turbulens så går han ut av dassen som er helt foran i flyet og setter seg i et sete helt foran i flyet. Hvorfor er ikke han blandt de folka som satt helt foran i flyet, men med de folka som kræsja på stranda?

Dette ble jævla surrete. men håper noen forstår
har lost episode 16 nå (= krem det
Gikk ikke 16 i forrige uke?
16 er jo sooo last week da
Hehe, gleder meg til e17 inatt
Det jeg mener er fascinerende med denne serien, er at skuespillerne ikke fikk vite hva dette monsteret skulle forestille. Mulig de har fått vite det nå, da de sikkert har spilt inn scener der det eventuelle monsteret er med.
(Håper ingen har sagt det samme som jeg har, jeg har nemlig ikke orket å lese igjennom hele posten. ;p)

LOST er tøft. ;D
Sitat av karamba
En ting, jeg har lagt merke til. Når Charlie er tilbake for å hente dopet sitt i den første episoden ellerno så får han flashback fra han var inne på doen med dopet. Og når flyet får kraftig turbulens så går han ut av dassen som er helt foran i flyet og setter seg i et sete helt foran i flyet. Hvorfor er ikke han blandt de folka som satt helt foran i flyet, men med de folka som kræsja på stranda?

Dette ble jævla surrete. men håper noen forstår
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det samme! For han burde jo være i frontparten! Men kanskje han gikk ut fra skogen og ut til stranden? kanskje de 48 er fra den delen som strandet pluss framdelen? Ikke vet jeg?
Minner om en blanding av HL2 og Far Cry på en måte :P Mann med dress = G Man, øy og skumle skapninger = Far Cry. Ja, og bra serie da!
Lost den neste epdisoden kommer ut rundt klokka 6...
Er de 2 neste epdisodene som blir bra.

Opprinelig postet av marjuice:
Det jeg mener er fascinerende med denne serien, er at skuespillerne ikke fikk vite hva dette monsteret skulle forestille. Mulig de har fått vite det nå, da de sikkert har spilt inn scener der det eventuelle monsteret er med.
Vis hele sitatet...
Vi får sikkert vite det nå i den epdisoden som kommer 13-Apr-2005..
Epdisoden heter Deux Ex Machina som samtidig har Locke som temaperson.
Sist endret av Pantoliano; 24. februar 2005 kl. 00:37.
savner Twin Peaks jeg....før når det gikk på NRK....
Noen som vet hvor jeg kan skaffe episode 17? FTPen jeg normalt laster ned fra er ute av funksjon.
Du finner episode 17 på piratebay.org
Sist endret av Teegah; 24. februar 2005 kl. 11:30.
*SPOILER(?)*


17 var bra. Spennende når Hurley viste seg på TV-en til de koreanske folka.
Downloader 17 no.

*glede seg*
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av eldiablo
*SPOILER(?)*


17 var bra. Spennende når Hurley viste seg på TV-en til de koreanske folka.
Vis hele sitatet...
La ikke merke til det når jeg så episoden, men måtte se etter nå. Lurer på om han har det med bare helt uten mening. Eller om det faktisk betyr noe.
LOST er genialt..... har sett 10 episoder nå.... sinnsykt fett
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av tnt
La ikke merke til det når jeg så episoden, men måtte se etter nå. Lurer på om han har det med bare helt uten mening. Eller om det faktisk betyr noe.
Vis hele sitatet...
Vi får vel se i neste episode. Episode 18 skulle handle om Hurley right? Kanskje han var i Korea og før han dro til Australia
Ja jeg så det samme, han satt seg inn i en hvit bil.

Alle de som har en hovedrolle har noe til felles, enten så har de drukket whiskey ilag på en bar eller så har de stått i samme kø på flyplassen.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Alle har ikke noe til felles, men alle har noe til felles med hvertfall en av de andre.
Endelig en serie som er litt uforutsigbar. Dessuten er jeg spesielt glad for at Dominic Monaghan spiller. Dominic Monaghan er han som spilte "Merry" i Ringenes Herre.
jaaj okei. Men de ledes alle tilsammen.
Blir bare spennende og spennende nå!
Noen som har hørt/lest om det blir en sessong 2 eller om det bare er denne?
Har ikke hørt/lest noe, men TVILER ikke på at det kommer.
Serien har vært en sensasjon!
ALLE komentarer jeg har hørt om Lost, er gode
Er det helt sikkert at det kommer en til sessong? Vis det er fakta så blir konseptet brukt ut til det fylle, og episodene kommer nok til å bli langtrukket.
Endelig en serie som er litt uforutsigbar. Dessuten er jeg spesielt glad for at Dominic Monaghan spiller. Dominic Monaghan er han som spilte "Merry" i Ringenes Herre.
Vis hele sitatet...
Dette la jeg faktisk ikke merke til før du sa det nå.

17 var bra. Spennende når Hurley viste seg på TV-en til de koreanske folk
Vis hele sitatet...
La merke til dette jeg og, gleder meg til å finne ut hva han gjorde der.
Skal vedde på at Hurley står bak et slankemiddel som ikke fungerte :P heeh...

Hvsi de skal lage enda en sesong så må de begynne å dikte opp bedre episoder, skal de beholde seerne så må de ha noe bra.
Kan ikke tenke meg at denne serien strekker seg så langt som 3-4 sesonger.
Gleder meg veldig til neste episode og se hva det er "med" hurley, lurer virkelig på hannes bakrun
Men tror denne serien blir litt som 24, alle ser første sesong så blir det bare mindre og mindre folk som ser.
Fourpack: Delvis enig med deg ang. sammenlikning av "24", men tror nok at de må få fingern ut og begynne med utforskning av øya. Jeg har ikke noe imot at denne sesongen handler om livet dems og hva som er grunnen til at alle som var på flyet havnet der.

Men neste sesong som sagt; begynne å utforske øya, noen må hjelpe til med å få opp den metall døra som Boone og Lock fant. Og hvem går sammen med Said inn i jungelen for å finne den franske dama?

Får de ferdig flåta og kommer den til å holde ute på havet og vet de virkelig hvor de skal seile? Det er greit at man kan se på sola hvor de befinner seg. Sør, nor, vest og øst, men hva hjelper det når kompasset som de hadde klikket og viste noe helt annet? tror det er mye vi får svar på den neste sesongen(hvis det kommer en)...
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Den luka er mystisk.

En ting til jeg lurer på, er hvem det var som slo ned Said da de skulle triangulere radiosignalet. Vi fikk vel ikke svar på det?
Men hvor mange episoder er det i sesong 1? Er vel 19 eller noe? Og da har de 2 episoder på seg på å få vist bakgrunnen til de siste, og på at de skal komme seg hjem, dette tror jeg ikke de klarer, om de skal gjøre sesong avslutningen noe bra. Håper og tror de kan komme opp med noe bra til en evt sesong 2.

Men en ting jeg kom til å tenke på. Hu neger dama som tror at mannen er i live, hun har vi ikke sett på en stund har vi det? Er det noe jeg har gått glipp av, eller har a forsvunnet? Ikke har vi fått med oss noe fra bakgrunnen hennes heller?
på tvtome.com står det at det skal være 21 episoder i ses. 1
Sitat av KaldBlod
Den luka er mystisk.

En ting til jeg lurer på, er hvem det var som slo ned Said da de skulle triangulere radiosignalet. Vi fikk vel ikke svar på det?
Vis hele sitatet...

Tipper det var denne mystiske "Ethan".
Til de som har sett ep 17; lurer på hva han tjukke fyr'en gjorde på tv'n... Noen andre som så det?
Ja vi så det, og vi det det heller ikke. Teorien som går er at han var i Korea før ulykken eller noe slikt.
Vi får vel svar på det når neste episode kommer, som skal handle om Hurley og hans bakgrunn. (Han tjukke "duuuuden")
Hvorfor må dere spoile så inni faen?
Det er advart om spoilers før i denne tråden.. Og jeg må beklage hvis du ikke har lest og jeg ikke advarte om det før. Men slik er det når en serie blir diskutert.
Sitat av Robin
Hvorfor må dere spoile så inni faen?
Vis hele sitatet...
Når dette er en tråd som omhandler Lost så må du regne med spoiling, noe annet blir for teit.
Jeg elsker serien! Eneste som jeg synes er litt kjipt, nå som jeg har sett til og med episode 16, er at man må vente ei hel uke før neste er releasa. Er jeg avhengig?
Blir litt kipt nå ja. Lastet ned 17 episoder og så alle på en dag. Nå er jeg hekta og må vente en uke til neste episode, en HEL UKE for 42 min med spenning! Blir gal!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av flames
Jeg elsker serien! Eneste som jeg synes er litt kjipt, nå som jeg har sett til og med episode 16, er at man må vente ei hel uke før neste er releasa. Er jeg avhengig?
Vis hele sitatet...
Episode 17 er ute, så nei.
SPOILER

hurley vant et lotteri, det var derfor han var på tv, neste episode skal handle om han. Noe av det han gjør er å bli så opptatt av den franske dama, så drar han for å finne hu. så følger jack, charlie og sayid med.
Sist endret av Goberg; 27. februar 2005 kl. 16:30.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av Goberg
SPOILER

hurley vant et lotteri, det var derfor han var på tv, neste episode skal handle om han. Noe av det han gjør er å bli så opptatt av den franske dama, så drar han for å finne hu. så følger jack, charlie og sayid med.
Vis hele sitatet...
La tvtome få litt creds også da.
*host* http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...3/epid-394985/
Dette blir spanande folkens! Synd at alle episoder er like på slutten, ender med at det skjer noe spennende...
r33l vet du noe som ikke vi vet?

Vet ikke om det er nevnt før men det kommer minst en til sessong med lost... og før den kommer vill det bli gitt ut en dvd med første sessongen. Det er iallefall planen så vidt jeg har hørt
(kilde: Fuselage)
*meg kjøpe

Noremorse: I probably know a lot of things you don't know...
Lost DVD Timeframe It's been revealed today that Lost will get a DVD release along with Desperate Housewives in September.
Vis hele sitatet...
kilde: tvtome.com
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av A_O-MoP
Blir litt kipt nå ja. Lastet ned 17 episoder og så alle på en dag. Nå er jeg hekta og må vente en uke til neste episode, en HEL UKE for 42 min med spenning! Blir gal!
Vis hele sitatet...
Etter neste uke må du vente i 5-6 uker før det kommer ny episode, så venting bør du venne deg til
18. 02-Mar-2005 Numbers
19. 13-Apr-2005 Deux Ex Machina

hvorfor så langt mellomrom?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sikkert for å dra serien lengst mulig utover våren.
Locke er mannen!
Jeg er blitt alt jeg hatet, nemlig en narkoman, en Lost-narkoman.
Episode 1 var forferdelig dårlig syntes jeg, heltespill i kaos.
Ettersom jeg hadde lasta ned 1-11 tenkte jeg at jeg måtte pine meg selv med et par episoder til bare for å dobbelsjekke om det var så dårlig som jeg trodde, men etter episode 3 ble jeg hekta og akkurat nå sitter jeg i spenning å venter på 18.
Sitat av Goberg
18. 02-Mar-2005 Numbers
19. 13-Apr-2005 Deux Ex Machina

hvorfor så langt mellomrom?
Vis hele sitatet...

Sitat av tnt
Sikkert for å dra serien lengst mulig utover våren.
Vis hele sitatet...
tror heller det er det at det skjer endel i amerika fremover, jeg vet ikke hva, men alle tv-serier untatt 24 og Alias (omtrent) tar pause lenge, utrolig irriterende.