Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2828
Hei.

Har fått med meg at butikker som Gamestop kjøper brukte ps3 spill, noen som har solg spill der og vet sånn ca hvor mye de gir pr. spill?

Spillene jeg skal selge er:

Le Tour de France (2011) (Ubrukt)
NBA 2K8
NBA 2K9
FIFA 10
Smackdown vs. RAW 2011
2010 FIFA World Cup
Red Dead Redemption
Tom Clancy's H.A.W.X
Tom Clancy's H.A.W.X 2
Dragon Age: Origins
Uncharted 2: Among thives
Ridge Racer 7

Alle er i så og si perfekt stand med unntak av Red Dead Redemption og Ridge Racer 7 som har noen riper på plata.

Eller burde jeg heller legge de ut på finn.no eller noe slikt?
dem betaler dritdårlig, hele gamestop er en svada butikk, du finner nye spill like billige som bruktprisene dems

Dro å skulle bytte inn tre ganske nye spill der mot red Dead r, tilbudet ble at dem fortsatt skulle ha 250kr får red dead r, det gadd jeg selfølgelig ikke og kjøpte spillet til billigere pris på elkjøp

selg spillene privat
Fremgangsmåte:
1. Selg alle spillene privat unntatt Red Dead Redemption.
2. Spill Red Dead Redemption om og om igjen til du ER John Marston.

elskær RDR.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har en kopi av det nye Tomb Raider spillet liggende, forseglet og selvfølgelig ubrukt. Er det noe vits i å levere det på gamestop?
Sitat av Yutao Vis innlegg
Jeg har en kopi av det nye Tomb Raider spillet liggende, forseglet og selvfølgelig ubrukt. Er det noe vits i å levere det på gamestop?
Vis hele sitatet...
Har du kvittering så kan du kanskje levere det tilbake?
Kjøpt på CDON og angrefristen er gått ut
Det betaler etter hvor populært spillet er.
Spillene som ikke er populære får du 10-20 kr for..

Skulle ned å selge noen dvder og spill når jeg var i pengekrise, fyfan jeg ble skuffet for å si det mildt..
solgte spill til sikkert 5000kr å fikk noen usselige hundrelapper...

Selg heller på finn!