Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 521
Driver og fikser en bærbar for en venn. Er slik at det plutselig hadde blitt satt passord på BIOS, så måtte åpne den og ta det lille batteriet av og på. Akkurat nå satte jeg på skjermen, koblet til. Så ville jeg teste for å se om skjermen lyser, men den er helt svart.

Kan jeg ha gjort noe galt? Det eneste jeg har gjort med skjermen er å ta av kabelen mellom skjerm og hovedkort + WiFi kabler. Satte dem på igjen som de var, men skjermen vil ikke lyse.. Ser ut som at skjermen ikke får strøm?

Edit: Har ingen eksterne skjermer å teste med..

Edit 2: Funket etter å ha satt sammen alt. Har et annet spørsmål, men burde vel endre på tittelen..

Som jeg sa ønsker jeg å fjerne BIOS-passordet. Fulgte nettopp en guide, og lot batteriet være ute i 5 min. Satte den på igjen, men er fortsatt passord? Hvordan kan jeg fjerne denne? :s
Sist endret av Chario0z; 2. desember 2012 kl. 23:02.