Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 519
Hei.

Jeg har et mobilabonnement og lurer på følgende:

Kan jeg bruke mobilen til å overføre penger til bankkontoen, paypal kontoen eller lignende+
Huh, kan jo overføre som man kan på pc, men hvis du tenker typ kontantkort og overføre verdien fra den så nei
Nei du kan ikke sende en sms for å betale deg selv penger.

Er nok master du er ute etter
Jeg har et vanlig abonnement, ikke kontantkort, altså.
Hva er en "master"?

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Huh, kan jo overføre som man kan på pc, men hvis du tenker typ kontantkort og overføre verdien fra den så nei
Vis hele sitatet...
Forstod ikke helt det første du skrev der. Kan du utdype?
Sist endret av einsteindragon; 2 uker siden kl. 17:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke du forstår svarene, fordi de som svarer egentlig ikke forstår spørsmålet.

Lurer du på om du kan overføre penger til konto, som du senere blir fakturert på mobilregningen?

Eller lurer du på om du kan bruke mobiltelefonen til å flytte penger mellom PayPal, o.l til din norske bankkonto?
Virker som TS prøver å anskaffe penger han ikke har.

Ikke bruk penger du ikke har.
Sitat av DetOrdnerSeg Vis innlegg
Tror ikke du forstår svarene, fordi de som svarer egentlig ikke forstår spørsmålet.

Lurer du på om du kan overføre penger til konto, som du senere blir fakturert på mobilregningen?

Eller lurer du på om du kan bruke mobiltelefonen til å flytte penger mellom PayPal, o.l til din norske bankkonto?
Vis hele sitatet...
Jeg lurer du på om jeg kan overføre penger til konto eller paypal, som jeg senere blir fakturert på mobilregningen.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Jeg lurer du på om jeg kan overføre penger til konto eller paypal, som jeg senere blir fakturert på mobilregningen.
Vis hele sitatet...
Nei, det går ikke. tips , ikke bruk penger du ikke har, ellers brenner det fort i peisen
Du kan ikke lage penger med mobilen. Så med mindre du har en konto med penger på så kan du ikke overføre noe som helst til konto.
Midlene må komme fra et sted.
Du kan handle på steder som støtter Strex, eller ta den helt ut å starte en egen organisasjon og opprette en strex-tjeneste hvor man kan donere kr via sms, eller kanskje en teletorg-tjeneste