Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 733
Skal som sagt extracte en stor fil fra en oppdelt rar fil. Problemet er at jeg har en SSD som C disk og fila må caches der for å kunne lagres ett annet sted.

Noen som vet hvordan jeg kan få åpnet den uten at jeg må slette halve windows?
Du må enkelt og greit ha plass nok for å kunne pakke den ut. Så det er kanskje en god anledning til å rydde opp litt i C:disken?

- Men! Du skal da kunne pakke den opp på andre disker.. Hva slags fil er det snakk om?
Selve installeringa må av og til gjøres i C-disken, men ikke opp-pakninga.
Sist endret av Fuzzybossen; 20. august 2012 kl. 23:31.
Trådstarter
Tja. Hadde håpet det var en vei rundt. Var så dum at jeg var gjerrig når jeg handlet meg SSD og endte opp med en på 55gb.

Windows har slukt 21gb av det, samt at det er 15gb appdata.

Har innstallert det meste av programmer på andre harddisker, men når fila er 17gb så er det noe dritt å rydde..

Ser nå din edit:

Det er en oppdelt .rar fil. Altså .r00, .r01 osv.
Sist endret av takZa; 20. august 2012 kl. 23:35.
Er ikke helt sikker, men mulig du kan endre temp mappa til en annen disk.
Trådstarter
Har googla meg grønn på dette her men fant ikke noe.

Dette virka! Takker
Bare dropp å bruke drag'n drop og heller bruke menyen (Extract) innenfra programmet. Da pakker ikke winrar filene ut først til windows temp-dir (som ligger på windows-partisjonen om du ikke har overstyrt det, noe du ikke har gjort).
Sitat av Xgeir Vis innlegg
Bare dropp å bruke drag'n drop og heller bruke menyen (Extract) innenfra programmet. Da pakker ikke winrar filene ut først til windows temp-dir (som ligger på windows-partisjonen om du ikke har overstyrt det, noe du ikke har gjort).
Vis hele sitatet...
Da bruker den appdata, som også ligger på C-disken hvis man ikke har flyttet den.
Deaktiver dvalemodus, forskjellen på dvale og vente er bare at i dvale lagrer den økta på systemdisken istede for RAMen. Fikk over 10GB plass på min 120GB SSD ved å gjøre dette. Dessuten bruker man/jeg aldri dvalemodus, ihvertfall ikke på stasjonær PC.


http://youtu.be/cdzmylEz8hU?hd=1
Sist endret av freeaak; 21. august 2012 kl. 02:20.