Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2149
Heisann, noen veldig få ganger i året samlest vi 4 kompiser og sesher litt på amf, weed og 2-3 enheter med alkohol mens vi preiker litt skit. Får en veldig fin og god følelse når vi røyker når vi har funnet rette god formen på amfen.

Men utrulig nok lite amf i bydga om dagene.

Men har 30mg og 50mg Aduvanz
liggende (går på 50mg daglig, har adhd)

Men spørsmålene mine er som følgene:

Kan man samenligne liseks og race/levo?
Klarer jeg oppnå ein fin god følelse med aduvanzene?
Hvordan burde jeg gjort det evt?
Går det an og åpne kapselene og sniffe dem?
Hvordan burde jeg dosert om jeg bare tok oralt mtp di varer så lenge?

Si jeg tar en 4 middelstore linjer til vanlig med en helt middels god amf på en sesh.

Hvor mye Aduvanz måtte jeg ha tatt? 100-150mg x2? Altså 100-150mg i starten, og 1 redose med 100-150mg? Er jeg helt på villspor no?

Så er planen og ta 3-4 dager pause fra Aduvanzen for og få ned tolleransen litt etterpå.

Er dette ein stupid ide? Eller går det fint?

Takker for svar!
Aduvanz er designet for å forhindre misbruk, som vil si at hvis du åpner dem, og tyr til å sniffe dem, oppnå du ingen rus. Disse må du ta per os (altså via munnen), men du kan åpne kapslene hvis du vil. Stoffet er nemlig proaktivt, som vil si at det ikke aktiveres før det metaboliseres før det når lever- og tarmsystemet ditt. Ikke sniff! Sløs av stoffet
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Aduvanz er designet for å forhindre misbruk, som vil si at hvis du åpner dem, og tyr til å sniffe dem, oppnå du ingen rus. Disse må du ta per os (altså via munnen), men du kan åpne kapslene hvis du vil. Stoffet er nemlig proaktivt, som vil si at det ikke aktiveres før det metaboliseres før det når lever- og tarmsystemet ditt. Ikke sniff! Sløs av stoffet
Vis hele sitatet...
Okey, da dropper eg sniffinga.
Men oralt da? Jeg vill ikke klare og oppnå noe god følelse uavhening hvor mye jeg tar? Bare mer våken evt?

Det er ikke krise heller, er ikke verre en og la vere eller at vi tar det en annen gong !
Sist endret av Amaste55; 19. desember 2022 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville ikke overdosert for mye, da "godfølelsen" fort kan ende i angstfølelse, så prøv evt. å åpne en kapsel, og innta litt av den. Ta det heller derifra, så finner du din dosering. Dog, ha in mente at dette er en medisin du bruker mot ADHD, så ikke gjør dette her for ofte!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Aduvanz er designet for å forhindre misbruk, som vil si at hvis du åpner dem, og tyr til å sniffe dem, oppnå du ingen rus. Disse må du ta per os (altså via munnen), men du kan åpne kapslene hvis du vil. Stoffet er nemlig proaktivt, som vil si at det ikke aktiveres før det metaboliseres før det når lever- og tarmsystemet ditt. Ikke sniff! Sløs av stoffet
Vis hele sitatet...
Hvis man åpner kapselen for å ta det oralt, hva er en passelig måte å gjøre det på? Bare blande i juice eller noe? Har 50 mg men ikke hypp på alt i ett jafs, vil prøve en liten dose først, derfor jeg spør.
Anonym bruker
"Lettet Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke noe særlig poeng å åpne kapselen. Den løser seg kjapt opp i magen uansett. Men stoffet inni er svært vannløselig (det hvite uløselige pulveret som synker ned er ikke virkestoff). Har lite åxsi hva du blander med, men enkelte mener at juice kan dempe effekten. Husk at det går 3-4 timer etter inntak før du når maksimal konsentrasjon i blodet.
Men poenget er at jeg ikke vil ta alt i kapselen, vil heller ikke være speeda i 14 timer.
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aduvanz = speeda i 5-6 timer maksimalt og så er det 5-6 timer med våkenhet uten eufori som nesten er litt kjipt fordi du savner euforien du hadde de første timene.

Sørg for fridag dagen etter da søvn blir et helvete.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Får man noe særlig effekt ved å ta ca. 1/5? Altså rundt 10 mg.
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
Får man noe særlig effekt ved å ta ca. 1/5? Altså rundt 10 mg.
Vis hele sitatet...
Nej, man får heller ikke riktig rus av elvanse.
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Nej, man får heller ikke riktig rus av elvanse.
Vis hele sitatet...
Elevanse er E klassen innenfor stimulanter. Prisen på gata matcher det også. Du kan ta 120mg og du får en rolig opptur og etter 12-16 timer så går det rolig nedover igjen.

Ikke noe nedtur eller side effekter som gate makka.
Er ikke ute etter ruseffekten, kun for å bli mer våken og klar i hodet. Som en sterk kopp kaffe som varer i timesvis.
Sist endret av freakofsatan; 7. august 2023 kl. 17:29.
100-150 mg ville jeg påstått iogmed hvis du går på det daglig. Kompisene dine blir sikkert i bra humør av 80 mg...
Kan man samenligne liseks og race/levo?
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke. Dex er mer stimulerende for hjernen enn levo.

En kognitiv boost kan du si.

Noe mer "cerebral" effekt, for dere som vet.

Levoamfetamin som da er den andre isomeren av amfetamin er mer stimulerende for sentralnervesystemet og kroppsfunksjoner. Hele organismen speedes opp, he he.

Forvent mindre perifer stimulering og seksuell opphissing.

Godt for konsentrasjon og krevende kognitive oppgaver over lengre tid.