Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 4116
Kommer Need For Speed Most wanted på PS2 i morgen? (17.nov.)?
Håper det!!
dette kan du jo enkelt sjekke selv
bruk www.altavista.com og søk selv
Sist endret av thomaseh; 16. november 2005 kl. 10:05.
eller du kan gå på Playstation.no

Hadde tenkt til å finne det for deg, men jeg fant ut at jeg ikke gadd
Need for Speed: Most Wanted er ventet i Norge 25. 11. Det er allerede sluppet internasjonalt, så du kan jo vurdere å importere.
Need.For.Speed.Most.Wanted.XBOX-WAM
Need For Speed Most Wanted-PAL-PS2DVD-DAGGER
http://www.gamestop.com/search.asp?keyword=most+wanted

Take your pick.

utenom det har Marken helt rett, det kommer den 25. i norge.
Need.For.Speed.Most.Wanted.CD.Version.Alcohol.Clone-ST0N3D ute nå just. Ser ut som en ganske grei Clone-release.

VA_-_Need_For_Speed-Most_Wanted-OST-(2005)-iNDYAN høres veldig bra ut (har hørt gjennom de første sporene)

and its nuked.
Soundtracket er nuked (NUKED: cbr.no.aps.reencode)

Spillet er ikke nuked (ble nuked, men så unnuked )
Hvem bryr seg om det er nuked. Både spillet og Soundtracket fungerer - de er bare nuked for mindre brudd på Scenereglene. Bare å laste ned de som vil spille

Jeg likte gangstarap-biten av Soundtracket veldig mye :d Anbefales !
noen som har peil på når Need for speed most wanted black edition slippes?
Slippes å slippes, noen som vet når noen groups får tak i de? Jeg finner bare useriøse torrents comment om det, jaja. Jeg ber dere ikke om å leite, men hvis dere har hørt noe om det, bare "skrik" ut!
for spill rel. dates skjekk www.tothegame.com
Og hva er så fordelaktig med "Black edition"?
Mer baner, mer biler osvosv. En slaks limited edition. Ble jeg hvertfall fortalt på jobben.
Jeg har gleda meg til spillet (har NFSU NFSU2) og jeg ble egentlig skuffet av hvor dårlig NFSMW demoen var.. Men håper NFSMW Black Edition etc blir bedre.. Fordi det der var rett og slett skuffende..
Black edition ligger på uk-t sånn btw
usertitle import
bleh's Avatar
Har spilt et par timer nå, og må si jeg er litt skuffet...det er altfor likt NFSU2 liksom, men konseptet med politi trekker endel opp! GO get it!
Jeg har spilt det litt i går kveld. Syns det var veldig bra, det som ble feil i NFSU2 syns jeg er rettet opp i nfsmw. Moro å kjøre fra motstandere og politi.
Black Edition: http://thepiratebay.org/details.php?id=3409756

Har selv bare lastet ned 5.9%
er ganske bra.. men i demoen.. den syntes jeg var skuffende.. jeg vil at det skal kunne gå ann å gjøre akkurat det samma i nfsmw som i nfsu2.. altså.. style bilen selv.. kjøpe deg bil.. alla Grand Turisimo.. hvis dere skjønner
Eg har lastet ned black edition. Får ikkje det til å funke ennå siden det ikkje fulgte med crack, men det kommer
Sitat av Oddgeirf
Eg har lastet ned black edition. Får ikkje det til å funke ennå siden det ikkje fulgte med crack, men det kommer
Vis hele sitatet...
1. Mount CD 1 med Alcohol f.eks
2. Kjør denne .exe-fila http://tinyurl.com/9t8cv
3. Spill

Så lett er det.
Bare så alle får det med seg her også.
Det finnes bare 1 versjon til PC og det kommer det alltid til og gjøre! Black Edition er fake!
jeg har black editon full ganske gøy
Sitat av thomaseh
Bare så alle får det med seg her også.
Det finnes bare 1 versjon til PC og det kommer det alltid til og gjøre! Black Edition er fake!
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du påstå dette? Black Edition er ute, mange har allerede spilt mye av den.. Begge dvd'ene er ute..

I tillegg slapp EA Sports denne pressemeldingen i september eller noe:

In celebration of Need of Speed's 10th year anniversary, EA announced today that it will be shipping a Need for Speed™ Most Wanted collector’s edition in November, in conjunction with the launch of the game for PlayStation 2, Xbox, GameCube, PSP, Nintendo DS, GBA, PC and Mobile. The Xbox 360 version of the game will also ship as an Xbox 360 launch title.

"The collector’s edition titled, Need for Speed™ Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more. Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PS2, Xbox and PC. "
Den Black Edition jeg lastet ned ihvertfall var helt vanlige Most Wanted. Ikke en dritt forskjell. Så jeg vet ikke! Jeg har ihvertfall runna Most Wanted
Dette fant jeg da jeg søkte litt:
Black Edition Exclusive Features:

2 Exclusive Vehicles—Get behind the wheel of a ’67 Camaro, the only American classic in Need for Speed Most Wanted, and a specially-tuned BMW M3 GTR street machine right out of the box in Quick Race and Online modes.

8 Custom Rides—Eight specially-tuned rides with hand-selected body kits, spoilers, rims, roof scoops, and more are unlocked and available for you to redline in Quick Race and Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

Exclusive Pursuit Challenge—Hone your cop evasion skills in this intense Pursuit Challenge that features waves of supercharged SUV cops and the most aggressive police tactics.

Three Exclusive Races—Ignite the streets in three races created specifically for the Black Edition, unlocked and available to drive right from the start.

Exclusive and Unlocked Vinyls—Personalize your ride faster than everyone else with dozens of unlocked vinyls as well as specifically-created Black Edition only designs.

Bonus DVD—Get under the hood of Need for Speed Most Wanted. Check out impressive vehicle showcases and exclusive car art gallery, or view ten Need for Speed Most Wanted movies, including a behind-the-scenes look at the creation of the stunning in-game cinematics with Josie Maran. A must-have for all Need for Speed fans over the last ten years.
Vis hele sitatet...
Takk for cracken Croyfer
Sd4hide er ikke en crack Oddgeirf.
I følge den nfo-filen så er Need For Speed: Most Wanted (c) Electronic Arts *CD Version* *AlcoholClone* ST0N3D =Black ed.
need crack asap

åssen funker sd4hide btw ??

Jeg fikk det ikke til å funke..


Edit: Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application
Sist endret av lpotto; 20. november 2005 kl. 00:49.
1. Unrar filene
2. Mount image med siste Daemontools v4.00. Installer..
3. Start SD4hide, og trykk hide. (Google..)
4. Start spillet
Sitat av windozer
1. Unrar filene
2. Mount image med siste Daemontools v4.00. Installer..
3. Start SD4hide, og trykk hide. (Google..)
4. Start spillet
Vis hele sitatet...

Du kan også bruke Alcohol 120% til å mounte filene. Ser ikke ut som at det spiller noen rolle hvilket program du bruker.
Sitat av lpotto
need crack asap

åssen funker sd4hide btw ??

Jeg fikk det ikke til å funke..


Edit: Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application
Vis hele sitatet...
Les nå info/readme fila før du spør etter crack, hvordan man skal gjøre det for og starte spillet.
Ah, jeg digger spillet
Btw, kan ikke noen som har runda det ta screenshot over kartet?
Eller er det ikke hidden shops slik som i nfsu1-2?
Jeg får lyst til å stikke kniver i armen. Har lastet ned med 10kbs +/- i et par dager nå
Sitat av windozer
2. Mount image med siste Daemontools v4.00. Installer..
Vis hele sitatet...
Hvor finner man egentlig Daemon tools v4?
Er ikke lett med google rakettsau...
http://www.daemon-tools.cc/
Sitat av Magnus
Ah, jeg digger spillet
Btw, kan ikke noen som har runda det ta screenshot over kartet?
Eller er det ikke hidden shops slik som i nfsu1-2?
Vis hele sitatet...
Er nok ingen "hidden shops" i MW. Du får det samme i alle butikkene. Og hvis du (som jeg gjorde) tror at NFS:MW er en oppfølger til Underground serien blir du nok skuffet. Det finnes riktig nok oppgraderinger til bilene, men de visuelle har det blitt kuttet kraftig ned på (og de har en svært liten betydning for spillets gang).

I Stedet for å kombinere forskjellige sideskjørt og kattedrepere osv, har en nå bare komplette bodykits - som stort set ser jævlige ut.

Du kan heller ikke forandre lyktene, eksospottene eller speilene. Du kan heller ikke bruke spinners, neonlys, eller montere forskjellige stereoanlegg. I NFS:MW er stylingen begrenset til:

- Bodykits
- Panser
- Spoilere
- Toning av vinduene
- Decals
- Ett lag vinyl (har jeg blitt fortalt... har ikke giddet å sjekke dette).
- Sånne ting på taket ;p
- Farge
- Felger

Altså er muligheten til å syle bilen individuelt svært begrenset, og hvordan bilen ser ut gir ingen poeng el. l.

Så... hva vil jeg fram til?

Jeg er skuffet. Det kommer de fleste som så fram til å style biler i NFS:MW til å bli også. Dette spillet har tatt et skritt i retning bort fra tuning-scenen - og mot de tradisjonelle NFS-spillene.

Forøvrig: Det eneste poenget med å kjøre fritt rundt i byen er å egge på - og riste av - seg politiet. Det er ingen hemmelige butikker, og ALLE løp i spillet er tilgjengelige via menyen.

(Da er i allefall jeg kvitt litt frustrasjon)
jeg har vunnet over noen av dem på blacklisten, og jeg har da fått tilgang til noen unique performance upgrade. Men jeg finner den ikke.. kan ikke se at det er blitt åpnet noe mer i shopen. Noen som vet hvor jeg kan hente denne upgraden?
Du ser dem ikke i listene på shoppen, når du kommer inn på shoppen, klikker du 1 for og gå videre til de unique delene dine. Så velger du de delene du ønsker.
ok, jeg har spillet på xbox da, men jeg finner vel fram der å.
Ok, når du kommer inn i shoppen står det at du skal klikke en tast for og gå videre til unique parts.
usertitle import
bleh's Avatar
Er nå nr. 8 på blacklisten, og må si at spillet blir morsomere og morsomere. Helikopteret de sender etter deg er egentlig en vits, det er no big deal å gjemme seg fra det. Generelt sett er det jævlig lett å komme seg fra politiet. Noen som har prøvd den siste challengen? Black Edition challenge eller noe...du kjører mot Heavy SUV's og må få en bounty på over 500K før du kan stikke av fra de...var faen så gøy!
jeg må bare få si.. at jeg ble imponert av dette spillet. De har virkelig klart å lage et tøft street racing underground spill. Anbefalt.
Fant ut det etter hver at filen ikkje var en crack, men har leita høyt og lavt og finner ingen crack. Er det sånn at en må ha DT 4.0 for at det skal funke?
Og forresten, hvis ikkje det funker, er det noen her som har klart å lokalisert en crack?
Oddgeirf: Hvis du leser gjennom tråden finner du ut følgende ting:
1. Du trenger ikke DT 4.0 - Alcohol 120% fungerer like bra
2. Det er ikke en crack ute, nei
3. Du må bruke sd4hider.exe istedenfor en cracket .exe-fil
Men når eg bruker den står det fortsatt at eg må sette inn cd'en. Må sd4hider ligge inne i programmappa. Har black-edition. Har prøvd å mounte cd'ene både med alcohol og DT, men det kommer opp hver gang, sett i cd'n for å spille.
Fra SafeDisc Hider 1.0:
-Mount your SaceDisc Clone
-Press Hide
-Play
-Press Restore

Gjør du dette ?
du må høyreklikke på snarveien til spillet, så properties > compatibility mode > windows 2000

det måtte jeg gjøre.

edit: for win xp.