Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1141
Min trofaste Siemens C45 gikk fløyten under en heftig fyllekule i høstferien. Trenger derfor en ny.

Nå har jeg "Telenor privat" abbonement. Bindingstiden på det er frem til mars 2006. Kan jeg da få et sånn "super telenor-tilbud" på telefon med feks. fri20 eller djuice magnum.. Eller må jeg si opp abb, for så å kjøpe en ny. Eller eventult kjøpe en telefon uten abb?

Telefonen må tåle litt siden jeg ofte ramler litt rundtomkring. Trenger ingen fancy funksjoner som mp3spiller ol.
telehor er jo seff ute etter å beholde kundene sine, så de kommer alltid med et tilbud om du tenker å bytte, men det skjer vel ikke med mindre du ikke er bundet til dem. spør dem på tlf. 05000. om du sier opp må du nok betale en fast ansatt sum (tipper den er på 1200-1600 spenn.

edit: ellers, om du er ute etter en fet tlf til ikke urimelig pris tror jeg bare våre venner som finn eller qxl kan hjelpe deg
Sist endret av ulysses; 18. oktober 2005 kl. 21:31.
sonyericsson k750i er et bra valg..
Sitat av devil-duck
sonyericsson k750i er et bra valg..
Vis hele sitatet...
Til 1000 kr?
mora mi ga 900kr med telenor abonomang.
Sitat av devil-duck
mora mi ga 900kr med telenor abonomang.
Vis hele sitatet...
Det var nok evt med binding til telenor bedrift, eller privat+, Å skal man binde seg til noen av de abb. Så burde man vurdere hvor mye man ringer/sender mms/sms, fordi det meget mulig kan bli billigere å kjøpe den dyrere, men med et billigere abb.
Kjøp k750i med fri20.. så bruker du det gamle abbonemanget ditt på telefonen. (fri20 krever at du betaler 49,- måneden ellernoe)

Telefonen får du for 1499,- hos commit.no

http://www.commit.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17565
Siemens M65. Tåler ganske mye, får den til ca 600. kansje litt gammel, men siden du ikkje trenger så mye stash så..
Sitat av ch0izz
Kjøp k750i med fri20.. så bruker du det gamle abbonemanget ditt på telefonen. (fri20 krever at du betaler 49,- måneden ellernoe)

Telefonen får du for 1499,- hos commit.no

http://www.commit.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17565
Vis hele sitatet...
Så jeg skal betale 49.- kr måneden ekstra i 12 mnd, for å så bruke mitt gamle abb??
Da kommer telefonen på 2087.- kr.. Dette er litt dyrere enn de 1000 jeg har til rådighet.

Men det går altså ikke ann å "oppgradere" mitt gamle abb ved å kjøpe tilbudstelefon med feks djuice magnum?
Sitat av Carl Ottho
Så jeg skal betale 49.- kr måneden ekstra i 12 mnd, for å så bruke mitt gamle abb??
Da kommer telefonen på 2087.- kr.. Dette er litt dyrere enn de 1000 jeg har til rådighet.

Men det går altså ikke ann å "oppgradere" mitt gamle abb ved å kjøpe tilbudstelefon med feks djuice magnum?
Vis hele sitatet...
Jeg har en telefon til salgs da:
En Sony ericsson T230 ( Denne )

Vet ikke hva du er villig til å gi om du er interessert?
Den er pent brukt, og er heller ikke låst til noe abbonemang

*edit*
Send meg en PM om du er interessert.
Sist endret av catolh; 18. oktober 2005 kl. 22:48.
SE T230 får du til 300-400 kroner med kontanktkort, vel og merke bundet til telenor, men hvis du likevel skal beholde ditt gamle abb. er jo ikke det noe problem. Tror faktisk jeg har sett den til 199 inkl. 100 kr å ringe for...

EDIT: var visst T290i, men de ser jo dønn lik ut. Koster 199,- på elkjop med telenor (kontant).
Sist endret av Toak; 18. oktober 2005 kl. 23:34.