Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 512
Hva er egentlig forskjellen, noen som vet.
Hvem ville gitt best rus av foreksempel 200mg
Er det veldig ulik rus?
Tapentadol er mye sterkere en Tramadol. Tapentadol er mer fiendish, kortere varighet men mye mer intens rus. Noen kan få litt trippy side effekter av tapentadol, med lyd og synshallunisasjoner. Tap har også en god del mindre SNRI aktivitet enn tramadol. Tramadol varer en del lengre, og har mye mer SNRI aktivitet, som gjør at du får mer anti-depp effekt kombinert med rus. Tramadol må konverteres til ODMST i leveren, som vil si at det er waste å ta 200 mg på en gang. De aller fleste har kapasitet til å konvertere ca 50-100 mg på en time. Så om du ønsker mest mulig effekt fra tram, stagner dosene. Med tapentadol behøver du ikke dette.

Har du ikke toleranse, og skal forsøke begge deler, så ville jeg gått for tram først og deretter tap.
Trådstarter
3 0
Takk for svar!
Har jo bygget meg opp litt tolleranse på Tram.
Dårlig idè å blande de to? 🤔
Jeg syntes tapentadol føles mye bedre ut. Det er nærmere andre opioider enn tramadol. Å blande de skal gå fint, men hvorfor?