Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2619
Hei. Jeg vil slette alt på veggen på facebook og jeg har skjult venneaktvitet og skjult ganske mange ting. Men det er enda mer igjen og jeg har hatt samme fb i 2-3 år nå så jeg gidder ikke trykke x på siden av aktivitet hver gang. Noe tips til å slette all vegg p fb?
Er dette fordi du skal legge facebooken din dø? I så fall er det mange andre metoder å gjøre det på.
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er dette fordi du skal legge facebooken din dø? I så fall er det mange andre metoder å gjøre det på.
Vis hele sitatet...
Nei, fordi jeg vil ha det helt blankt på veggenaktivitet.
tror det med "veggenaktivitet" er en del av greia med facebook, eneste jeg vet du kan gjøre er gjøre profilen din privat, da får kun vennene du har på facebook se de
Gjorde det samme for litt siden. Måtte manuelt slette alt. I tillegg er det ofte det bugger seg når du trykker "More posts" eller hva nå det er. Tok meg mange timer...
Men da kommer så klart spørsmålet: Hvorfor...? :P
^Hvorfor ikke?
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
fordi jeg vil?
§1.1
You will not be able to ask a question and get a reasonable answer - unless you are willing to fully indulge the first person who asks "Why?"
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Better Facebook er en Chrome extension som virker som er det du leter etter. Da kan du velge å skjule feks alle innlegg fra en person og en haug med andre ting.

Du kan også velge hvilke personer du vil at skal vises å "News feeden" uten noen ekstra tillegg via innstillnger på Facebook.
Vet ikke hvordan man sletter alt innholdet på veggen og vil tro det tar veldig lang tid, men det jeg har lagt merke til er at flere venner på facebook har fjernet selve "Wallen", da slipper du også å slette alt innhold for hver gang du gjør noe nytt..
Sitat av vikingbong Vis innlegg
Vet ikke hvordan man sletter alt innholdet på veggen og vil tro det tar veldig lang tid, men det jeg har lagt merke til er at flere venner på facebook har fjernet selve "Wallen",.
Vis hele sitatet...

Eller de har blokkert deg fra å se wallen...