Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3865
Har en 8 GB minnepinne, som jeg gjerne skulle ha slettet noen filer fra fordi jeg ønsker å legge til nye. Jeg har kobla den til macen, og har fjernet alle filene jeg ønsker ved å dra de til papirkurven. (Det står at de ikke lenger er på USB`en.) Likevel står det at det kun er 118 mb ledig plass igjen, akkurat som om filene fortsatt er der, bare at de er usynlige. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slettet de på ordentlig vis?
Formater minnepennen?
Du må tømme papirkurven.
-Min datamaskin
-finn minne penna
- høyreklikk
-formater
-empty
-DOne
Sitat av Cozativity Vis innlegg
-Min datamaskin
-finn minne penna
- høyreklikk
-formater
-empty
-DOne
Vis hele sitatet...
nok en gang, han skulle slette noen, IKKE alle filer
Limited edition
Moff's Avatar
I motsetning til Windows, så oppbevarer OSX søppelbøtte-filer på den harddisken de ble slettet fra. Slettede filer fra pinnen din havner altså i ei fil som heter ".trashes" eller noe sånt, og den kan du bli kvitt ved å, som fredeve sier, tømme søppelbøtta på Mac-en. Har ikke en Mac foran meg nå, så jeg er ikke helt sikker på om det stemmer ift. minnebrikker spesifikt, men jeg gjør det i alle fall slik når jeg har harddisken min på en Mac.
Trådstarter
oki, har funnet en "løsning" på det, ser ut som jeg må slette filer fra papirkurven, noe som betyr at jeg også må slette de fra maccen... upraktisk men får vel leve med det
Det er jo det de to andre har skrevet?!