Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1319
Fikk forleden følgende feilmelding da jeg prøvde å kopiere noen savegames:
ERROR *masse tall og bokstaver*: kunne ikke kopiere filen (Sirkulerende overflødighetskontroll).

Hvis det er noen som har vært borti noe lignende, eller har noen andre latterlige feilmeldinger på lur så...fåhørefåhøre
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Når win95 hengte seg og det kom først en blank tekstboks, også: error loading error mesage.
Den er klassisk
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sirkulerende overføldighetskontroll?
I mangel på bedre superlativer; roflmao.

Cyclic Redundancy Check, eller CRC om du vil, høres mer rett ut i mine ører - og er noe som indikerer at filen ikke har samme signatur etter den ble kopiert som før den ble kopiert. Dette kan komme av mange grunner, men som oftest på grunn av problemer med RAM eller harddisk. Det kan også bare ha vært et tilfelle av shit happens.
Den mest latterlige meldingen jeg fikk lød slik: "ERROR ERROR CD ERROR"
Jeg klikket "OK" som var den eneste muligheten, så hører jeg en syk lyd fra CD-ROM-en min, fra noe som spinner veldig raskt, etterfulgt av at en CD sprenger eller sprekker. Kan tippe jeg var forvirret da...Har enda ikke helt skjønt hvordan det gikk til, tho.
eller hva med den jeg fikk på et aller annet spell?

i "head" (blå linja) står det "error"
under står det "No error" :P

Altså feilen var at det ikke var noen feil? slikt tar på :P
haha^^
hva med denne: "this application is already not installed" XD
I nero fikk jeg "Data verification started sucsesfully" isteden for "Data verification completed sucsesfully" når den var ferdig med å sjekke om brenningen hadde gått som den skulle.
Vel, når Winamp ikke klarer å laste default skin:
"Danger, Danger Will Robinson"
haha!!
[bad humor]
ser på bilder av kjente.. oxo en som er mer eller mindre mindre pen (stygt sagt) "bildet kan ikke vises"
Passer best hvis man just har sett noe med den personen drite seg ut eller noe::P
Sist endret av supertruza; 1. mars 2005 kl. 09:07.
syns den "Windows finner ingen tastatur, trykk F11 for å forsette" er mest konge jeg
Sitat av jOkKeJacKaL
Den mest latterlige meldingen jeg fikk lød slik: "ERROR ERROR CD ERROR"
Jeg klikket "OK" som var den eneste muligheten, så hører jeg en syk lyd fra CD-ROM-en min, fra noe som spinner veldig raskt, etterfulgt av at en CD sprenger eller sprekker. Kan tippe jeg var forvirret da...Har enda ikke helt skjønt hvordan det gikk til, tho.
Vis hele sitatet...
Samme skjedde med en cd til meg. Jeg fikk ikke opp noe feilmelding tho.
Vel, man har jo den "Error: No Error", det er en klassiker
Og den andre : netpacketsend error: No Error
Har fått denne i AutoCad flere ganger: Error in the Error Function. Cannot Continue!


Fikk denne i Outlook (har screenshot også) : Forespørselen til serveren mislyktes. Serveren svarte .

genialt
kan vi få screenie?
WinDev returned an error: No error
Har denne jeg, som jeg flirte sånn passelig av da jeg fikk :P
Den sier litt om hva Microsoft ;p
hahaha, knall den da en slags skult beskjed det der, "skal den være feilfri, så skal iallefall ikke DU borti den"
husker det kom opp en feilmelding på tysk engang. da ble jeg litt skremt.. :/
Nettverkskortet fungerer ikke eller er i dårlig form den er koselig