Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4427
Heisann freakers.

Var på en fest i helga med en kamerat. Vi sitter begge uten å kunne huske noe som helst av festen enn 20 min av da vi kom dit. Vi har fått høre i ettertid hva som har skjedd på festen.

Har lest litt på nett, og symptomene stemmer ganske bra overens med ghb.
tørsthet, hukommelsesproblemer,hodepine,aggresjon,depresjon osv.

Vi begge har festet en del år, så vi vet hva det vil si å være drita.. må bare sies, før det kommer noen tette kommentarer.

Så det jeg lurer på!

Hvor lenge kan GHB påvises i blod?
og kan det være lignende rusmidler vi kan ha fått?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det første spørsmålet ditt var jo rimelig lett å google seg frem til. Google "how long stay in blood ghb" gir 5-6 timer og 1-2 dager.
Det står jo så mye forskjellig. Fant alt fra 1 dag- en uke
Bare kom til å tenke på at det blir vanskelig for utenforstående å vite hvor lenge det er i blodet, da du ikke oppgir eller vet hvor mye du i så fall har fått i deg.
Symptomer som det der kan komme fra temmelig mange stoffer, ikke bare rusmidler, men en ting som å spise for mange brødskiver kunne ført til de symptomene. Hvis du mener du sliter med depresjon eller agresjon 1-2 dager etter inntak, er jo det også kjente effekter av både store og små mengder alkohol
Sitat av lusnuse Vis innlegg
og kan det være lignende rusmidler vi kan ha fått?
Vis hele sitatet...
ja "alle"har jo disse ettervirkningene,om ikke alle så mange,alkohol i seg selv,hasj m.m

tror det er noen dårlige rykter jeg,og at du kanskje har fått i deg litt svarting

ikke tro på alle drita folk som var på festen,ghb pleier liksom ikke å skjenkes rundt på festen til alle drita folk etter min erfaring

uansett får du ikke gjort noe med det nå,det gikk bra..er du redd unngå disse festene hvor du tror det kan skje neste gang
Sist endret av murmade; 18. februar 2011 kl. 06:57.
Sitat av lusnuse Vis innlegg
Vi sitter begge uten å kunne huske noe som helst av festen enn 20 min av da vi kom dit. Vi har fått høre i ettertid hva som har skjedd på festen.
Vis hele sitatet...
Hvordan oppførte dere dere etter de 20 minuttene som dere selv husker? Har vennene deres fortalt at dere raiet rundt, eller lå dere å sov tungt?
jeg vet det har ikke var vanlig fylla. heller ikke brødskiver.
Handler ikke om noen rykter, dette er ikke noe jeg har fått høre, men som vi har reagert på selv


Felix_poker, ingen av oss husker noe særlig. men vi hadde vært slappe, kameraten min hadde tatt seg en lur ett sted fikk jeg høre.
Sitat av lusnuse Vis innlegg
Handler ikke om noen rykter, dette er ikke noe jeg har fått høre, men som vi har reagert på selv..
Vis hele sitatet...
da er det vell hvertfall ingen grunn til panikk,ingen dager/fester er like,form,matinntak,drikkevarer,stemning m.m kan forårsake annerledes reaksjoner,logisk nok at du ikke husker mer ettervært som du inntar drikke,du hadde vell med egen drikke?skal litt til dette du mistenker....du må jo ha vært klar nok i hue til å fatte om du inntok noe du ikke ville gjort FØR blackouten SELV Om du ikke husker noe etterpå,hvor mange har ikke hørt at de ikke husker en dritt fra en fest med alkohol,kanskje dette er din frøste opplevelse med amnesi alkohol
Sist endret av murmade; 18. februar 2011 kl. 09:40.
Sitat av murmade Vis innlegg
da er det vell hvertfall ingen grunn til panikk,ingen dager/fester er like,form,matinntak,drikkevarer,stemning m.m kan forårsake annerledes reaksjoner,sov 20 minutter på en fest?
Vis hele sitatet...
Tror ikke de hadde glemt 20 minutter. Tror heller TS husker 20 minutter, mens resten er glemt!
Sitat av lusnuse Vis innlegg
Felix_poker, ingen av oss husker noe særlig. men vi hadde vært slappe, kameraten min hadde tatt seg en lur ett sted fikk jeg høre.
Vis hele sitatet...
Hvor mye alkohol hadde dere intatt før dere "blacket ut", og fortsatte dere å innta alkohol i perioden dere ikke husker?
Godt mulig dere bare har fått i dere noe sterk sprit. Det er ikke vanlig å blande spriten og ghb hvis de dere var hos ikke hadde noen skumle hensikter. Kan være mange faktorer som spiller inn på når spriten først smeller. Kjenner vel til ett tilfelle personlig hvor dette har skjedd på ett nachspiel ved en feiltagelse, og han måtte flytte fra byen etter den episoden.
jeg hadde tatt noen tyrkershots før jeg kom opp, åpnet en vinflaske. hukser vel egentlig bare at jeg drakk ett glass hvitvin.
Altså, jeg vet hva jeg tåler, og jeg drikker meg ikke så drita at jeg ikke husker ting dagen derpå.

Vært nede hos legen å tatt blodprøver og pisseprøve nuh, er det ikke noe så er det ikke noe, men da har jeg iallefall sjekket det.
Sitat av lusnuse Vis innlegg
jeg hadde tatt noen tyrkershots før jeg kom opp, åpnet en vinflaske. hukser vel egentlig bare at jeg drakk ett glass hvitvin.
Vis hele sitatet...
Jeg kan vanskelig se for meg at dere ville vært våkne etter flere shots, vin og GHB, med mindre dosen GHB var veldig lav.

Smart å ta turen til doktorn. Hva skal de teste for? Oppdater oss gjerne med resultatene!
Sist endret av felix_poker; 18. februar 2011 kl. 11:49.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg kan vanskelig se for meg at dere ville vært våkne etter flere shots, vin og GHB, med mindre dosen GHB var veldig lav.

Smart å ta turen til doktorn. Hva skal de teste for? Oppdater oss gjerne med resultatene!
Vis hele sitatet...
jeg har sitti ved siden av en som begynte å shotte noe sprit saker,dro ned 10-15 glass av det jeg tror var meget sterk sprit av noen styrke(garantert ikkenoe andre midler,hadde ikke hørt om det på den tia i det miljøet vi var i)langt oppi skauen før han kollapset,rett ned KO for resten av kvelden og han husket GARANTERT INGENTING 15 min etter han satte igang for han var i koma til neste morgen

Har også kjørt en fyr hjem vi fant bevisstløs liggende utenfor banken nedi byen etter KUN alkohol(folk fra bygda)fikk trøktn mellom bak og førersete i tilfellet han spydde,kom hjem til huset hans,låste oss inn da etter vi fant nøklene på han,fikk bært dråget inn på sofaen hans å skrev en lapp på magen hans,VI KJØRTE DEG HJEM....ahahahha glemmer ikke den ass,morsomt,TOTALT bevisstløs hele tiden han også.
Sist endret av murmade; 18. februar 2011 kl. 12:14.
Sitat av murmade Vis innlegg
jeg har sitti ved siden av en som begynte å shotte noe sprit saker,dro ned 10-15 glass av det jeg tror var meget sterk sprit av noen styrke(garantert ikkenoe andre midler,hadde ikke hørt om det på den tia i det miljøet vi var i)langt oppi skauen før han kollapset,rett ned KO for resten av kvelden og han husket GARANTERT INGENTING 15 min etter han satte igang for han var i koma til neste morgen

Har også kjørt en fyr hjem vi fant bevisstløs liggende utenfor banken nedi byen etter KUN alkohol(folk fra bygda)fikk trøktn mellom bak og førersete i tilfellet han spydde,kom hjem til huset hans,låste oss inn da etter vi fant nøklene på han,fikk bært dråget inn på sofaen hans å skrev en lapp på magen hans,VI KJØRTE DEG HJEM....ahahahha glemmer ikke den ass,morsomt,TOTALT bevisstløs hele tiden han også.
Vis hele sitatet...
Det er viktig å huske på at personer som har drukket så mye alkohol at de mister bevisstheten alltid må legges i sideleie, slik at de ikke puster inn eget oppkast. Helsepersonell bør også kontaktes i slike tilfeller.
Sist endret av felix_poker; 18. februar 2011 kl. 12:21.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Update:

tok en telefon til doktoren i dag, var ikke påvist noe i blod eller urin. clean,clean,clean.

men tror fortsatt vi har fått i oss noe rart, når har ikke kamertaen fått svarene sine enda. Får se om det dukker opp noen ulumskheter der.
Kunne jo bare vært noe heftig heimkok?
Kan for all del fortsatt være at dere fikk noe skummelt i dere. De fleste slike stoffer pleier ikke å bli i kroppen i mer enn 3 - 5 dager. Dette kommer selvsagt ann på hvilket stoff det er snakk om, men GHB er vel helt ute av kroppen etter tre dager....?
99prosent av gangene noen trur de har blitt "neddopa" på fest,så er det bare alkoholen sin skyld.
Det tallet "99 prosent" dro jeg ut av ræva,men har opplevd det her så jævla mange ganger,og begynner og bli dritt lei det.
Med mindre du er ei dritt fin dame så er det jævla liten sjanse for at noen gidder og sløse bort dopet sitt på og se at andre blir "fucka".
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Det er tydelig at du ble utsatt for Devil's Breath!
Edit:---Har opplevd alt det du beskriver,av kun alkohol,mange ganger.