Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2548
JEg vet om en god del piller og andre rusmidler man kan ta for å få en bedre hasjrus, men jeg tenker, fins det ikke noe lovlig man kan ta som er billig å lett å få tak i som gjør hasjrusen enten sterkere eller bedre?

Vet dere freakere om noe?

PS : Bare svar om du vet noe helt sikkert er helt konge på siden av hasjen
Bland den med sjokolade. Enten kakao eller kake. Må i hvert fall smake bedre, og opplevelsen blir vel også bedre?
Høres merkelig ut, men jeg digger komboen Hasj og kaffe, Fattigmanns up´s and down´s. hehe.
n2o og Weed funker også utmerket. Lystgass (n2o) Får du hos Clas Olson.
Tja, selv liker jeg effekten av moderat alkoholinntak (ikke mer enn 3 enheter) i kombinasjon me cannabis (ikke for stor dose av cannabis heller!). Dette er dog en svært dårlig ide hvis man er dagligrøyker. Plutselig har man et alkoholproblem i tilegg til cannabisproblemet. Selv bruker jeg cannabis svært, svært skjelden, så sjansen for at jeg skal havne i et blandingsmisbruk er slim to none
Sist endret av felix_poker; 10. februar 2011 kl. 15:28.
Fett, altså lag mat av hasjen. Smelt det ut i smør (på svaaak varme), og lag hva du vil. Da vil du få en ny og interessant rus hvis du ikke har prøvd før.
Personlig så synes jeg stort sett nesten alt av benzodiazepiner og lignende stoffer har en tendens til å ødelegge cannabisrusen helt. Gjelder vel ikke bare meg, men også mange bekjente av meg som sier de også opplever at piller generelt sett gjør de mer nyktre om de røyker, omtrent på samme måte som når man tar noen benzoer for å komme seg ned i fra en sopp/syre tur f.eks. Så jeg ville ihvertfall ikke anbefalt den kombinasjonen.

Synes faktisk at kaffe/red bull o.l. er mye bedre å kombinere, da fordi jeg gjerne føler meg like fjern, bare mer opplagt. Om jeg har lyst til å være avslappet kombinerer jeg gjerne med kamillete eller noe lignende.
Sitat av Freyring Vis innlegg
Personlig så synes jeg stort sett nesten alt av benzodiazepiner og lignende stoffer har en tendens til å ødelegge cannabisrusen helt. Gjelder vel ikke bare meg, men også mange bekjente av meg som sier de også opplever at piller generelt sett gjør de mer nyktre om de røyker, omtrent på samme måte som når man tar noen benzoer for å komme seg ned i fra en sopp/syre tur f.eks. Så jeg ville ihvertfall ikke anbefalt den kombinasjonen.

Synes faktisk at kaffe/red bull o.l. er mye bedre å kombinere, da fordi jeg gjerne føler meg like fjern, bare mer opplagt. Om jeg har lyst til å være avslappet kombinerer jeg gjerne med kamillete eller noe lignende.
Vis hele sitatet...
Da kan jeg bare si att oxazepam ihvertfall blander seg fint med hasj-rusen.
Kommer jo an på hasjen også. Om det er en høy-THC strain og jeg allerede er gira, så er det en øl eller to som gjelder. Kaffe funker fint om du har en sofastein strain. Disse anbefaler jeg i moderate mengder, de to under kan man ta på fullstendig eget ansvar og jeg påstår ikke at det nødvendigvis vil bli bra på noe vis. Cannabis er min favorittrus alene, så det er litt kjipt å ødelegge den ved å "bare skulle teste noe".

Har også prøvd lystgass som var artig, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde kjørt i meg hele 8g patronen i ett sug, det ble litt heftig. Ta ca. 4g om du skal kjøre lystgass+hasj og trapp opp om du trenger det (dispenseren er rett der, ingen grunn til å stresse i seg mest mulig, du klarer å bruke den selv om du er på gassrus enda, det kan gjøre vondt i halsen og kjøre deg hardt rusmessig i noen minutter.) Her kommer det inn ballonger; det er dosering de brukes til og ikke for noe effektmessig opplegg. Det er mye lettere å dosere med en ballong enn å ha kjeften på dispenseren (med mindre du er erfaren nok til å vite hvor lang tid din dispenser bruker for å utlade en patron, men tidsberegning er vel ikke det letteste om man er stein....)

Salvia har også vært testa, men jeg husker ikke så mye av det. Føltes som om jeg lå på en strand der bølger skylte over meg som bare faen og det var veldig rart å "lande" fra en tripp og fortsatt være høy på cannabis. Ettereffkten var bare rar og jeg fikk uheldigvis den ettereffekten man får av salvia en gang i blandt der du blir kald og alt ser så klart ut samtidig som man føler seg litt svevende, noe som bare ikke passa inn i cannabisbildet mitt ihvertfall. Kall meg gærning for i det hele tatt å prøve, jeg ville gjort det selv etter å ha prøvd.
Sist endret av anamnesis; 10. februar 2011 kl. 16:35.
Jeg deler samme mening som felix her. Få enheter med alkohol ved siden av en cannabisrus er max chill! Men ja, pass dere for en avhengighet knyttet opp mot alkohol+cannabis.
5-HTP, kan fås på Ebay latterlig billig, tilnærmet gratis. 50-100mg på tom mage en time eller to før røyking.

Mange venner av meg liker å blande med kokain. Jeg syns ikke det er så særlig.
Sist endret av Stratops; 10. februar 2011 kl. 17:40.
Spis en Mango før du røyker, aldrig prøvd, men ryktet sier det funker bra
Sitat av Danbanan Vis innlegg
Spis en Mango før du røyker, aldrig prøvd, men ryktet sier det funker bra
Vis hele sitatet...
Man kan jo sette sin lit til placeboeffekten, men besides det ser jeg ingen grunn til at mango skulle potensiere cannabiseffekten. Jeg har heller aldri hørt dette "ryktet" før.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Man kan jo sette sin lit til placeboeffekten, men besides det ser jeg ingen grunn til at mango skulle potensiere cannabiseffekten. Jeg har heller aldri hørt dette "ryktet" før.
Vis hele sitatet...
Er helt enig med deg, er bare ting jeg har hørt, googler du finner du en del info though.
Så det var en som hadde skrevet kamille te her, Mamma pleide og lage det til meg når jeg ikke fikk sove. Det har faktisk en beroligende effekt, så jeg vil tro dette er noe som kan være til hjelp.

Er som sagt bare en teori, men kunne vært interesant og testet ut. Jeg skal ihvertfall gi det en sjanse neste gang jeg skal fyre meg en (om noen uker da jeg "avruser" meg selv fra å røyke hver dag nå )
Ah, det er derfor mangoer har en liten bi rolle i 'Apocalypse Now'..??
grape frukt <3
Mango och grapefrukt funkar otroligt bra. Dock så är det viktigt att du käkar mangon/grapefrukten 30-60 minuter innan du röker eftersom det tar ett tag för kroppen att ta upp näringen. Alltså du ska inte äta en mango och tända en holk direkt efter, då blir du bara besviken.
Sitat av Freyring Vis innlegg
Personlig så synes jeg stort sett nesten alt av benzodiazepiner og lignende stoffer har en tendens til å ødelegge cannabisrusen helt. Gjelder vel ikke bare meg, men også mange bekjente av meg som sier de også opplever at piller generelt sett gjør de mer nyktre om de røyker, omtrent på samme måte som når man tar noen benzoer for å komme seg ned i fra en sopp/syre tur f.eks. Så jeg ville ihvertfall ikke anbefalt den kombinasjonen.
Vis hele sitatet...
Er helt enig her, spes. når det kommer til nitrobenzoer (rivo/apo/fluni), men valium + hasj kan fungere bra etter min erfaring. Jeg synes benzo dreper alt av godfeeling og det psykedeliske cannabis har å tilby...

Ellers slenger jeg meg på med dem som liker litt alkohol på siden. Kan fint drikke meg halvfull oppå cannabis, sett at jeg har røykt først, det synes jeg er en ganske perfekt kombinasjon i grunn. Men jeg har en tendens til å røyke en del når jeg først gjør dette, og gjøre det til en introspektiv rus.

Koffein og cannabis synes jeg ikke er noe stort skal jeg være ærlig. Ikke noen lovlige urtepreparater heller for den saks skyld (ja, jeg prøvde i min ungdom )

Det finnes jo også faktisk mange bra måter å piffe opp cannabis til å bli en helt sprø opplevelse med illegale stoffer. 20-50mg ketamin eller en god dose salviablader på toppen er gode greier, førstnevnte fungerer best om dagen i ca. sollys og sistnevnte i et mørkt rom uten lyd. Har gitt meg særdeles skrudde opplevelser ihvertfall...
Som coltBORD! sier.

Mango og cannabis inneholder en del Myrcen.
Potent cannabis inneholder mer myrcen enn dårlig cannabis.
Derfor skal mango, sitrongress og andre planter og frukter hjelpe mindre potent cannabis og få deg fjern.
Det hjelper THC til å komme inn i blodet lettere.
Hvis du har virkelig god pot vil ikke mangoene hjelpe så mye, men det bistår bra på dårlige kvalitet.

Husk å spis ca 1 time før, og etter
Rart ingen har nevnt Kanna(Sceletium tortuosum)
Sist endret av Revbatim; 12. februar 2011 kl. 18:40.
Søkte litt rundt etter Kanna.
Har du noe erfaring om å kjøpe det på internet?
Fant en side her som så grei ut

http://www.iamshaman.com/kanna.htm