Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1060
Hei, eg kjøpte meg en xbox 360(BRUKT) og lurer på om eg kan få Forsikring? på Gamestop eller noke sann? Takker.
forsikring på BRUKT xbox? god why? det er billigere og kjøpe en NY xbox når din blir ødelagt enn og betale masse i forsikring....
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Hvorfor trenger du en forsikring? Har hatt min Elite siden den kom ut i Norge og den har ikke en skramme. Blir litt feil å sammenligne meg med deg, men poenget er at det er ingen vits å kjøpe det.
skal jo ha vanlig forbrukerkjøpsgaranti eller hva det nå er, så med mindre den har gått ut så bare be selgeren om kjøpskvitering
Fikk ulykkesforsikring på min hos expert for 600kr. Dvs at så lenge jeg leverer inn xboxen får jeg en ny. Går ut om 8mnd, så den skal nok ut vinduet snart
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tror du har gjort noe feil med å kjøpe brukt xbox 360, jeg kjøpte meg en helt ny slim til 2000,- i fjor med 5 års garanti med den, den streika tidligere i år med disc problem og jeg leverte den inn å fikk den tilbake via Elkjøp på ca 3 uker (2 hvis du bruker microsoft) Kjøp en ny en er mitt tips.
Sitat av Mussgaas Vis innlegg
Fikk ulykkesforsikring på min hos expert for 600kr. Dvs at så lenge jeg leverer inn xboxen får jeg en ny. Går ut om 8mnd, så den skal nok ut vinduet snart
Vis hele sitatet...
Vær litt forsiktig, mange som gir ut slik forsikring men kan være et lite helvette å få brukt forsikringen.
Forsikre en Xbox!? Innboforsikring dekker den og resten av innboet