Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169781
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
At AS50 er langt bedre enn M107 er litt overdrevet. Begge skal være helt like, kun AS50'n som har bedre nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har erfart i vanlig ArmA2 så har AS50 mindre rekyl enn M107.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Etter det jeg har erfart i vanlig ArmA2 så har AS50 mindre rekyl enn M107.
Vis hele sitatet...
Mulig, men AS50 fra Arma2 og DayZ er ikkje helt lik, den er visstnok tilpasser for modden. Husker ikkje helt hvor eg leste dette riktignok
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
At AS50 er langt bedre enn M107 er litt overdrevet. Begge skal være helt like, kun AS50'n som har bedre nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
AS50 har også ein mykje mindre gjenkjenneleg lyd, og players kan ikkje høyre den like godt som AS50 (mest fordi den er litt svakare).
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
At AS50 er langt bedre enn M107 er litt overdrevet. Begge skal være helt like, kun AS50'n som har bedre nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
AS50 har 174250 dmg, M107 har 37552. Så det er stor forskjell når det kommer til damage, den kan også bruke M107 ammo, men har da like mye damage som M107 Den er også vanskeligere å høre for players.
Sitat av Synderen Vis innlegg
AS50 har 174250 dmg, M107 har 37552. Så det er stor forskjell når det kommer til damage, den kan også bruke M107 ammo, men har da like mye damage som M107 Den er også vanskeligere å høre for players.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke dette med ammo og dette spillet, magasiner som har sub-sonic ammo kan ikke brukes i et våpen uten lyddemper og motsatt.
Og som du sier 12,7 og 12,7 kan ikke byttes uten at det er forskjellig damage.
Sitat av Synderen Vis innlegg
AS50 har 174250 dmg, M107 har 37552. Så det er stor forskjell når det kommer til damage, den kan også bruke M107 ammo, men har da like mye damage som M107 Den er også vanskeligere å høre for players.
Vis hele sitatet...
Jaha, da har eg blitt feilinformert
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Idag var en god dag. Fire m107, 4+ AS50, flere av hver eneste rifle på wikien mer eller mindre, flere night visions samt den der rangefinder greia, flere pistoler (m9, m9 silenced, m1911) bil, massevis av mat og drikke, vi har alle flere ghillie suits, camo, og mer. Så nå er det egentlig ikke mer å gjøre.. Kunne jo alltids blitt våpenforhandler dog...
Sist endret av Quakecry; 15. juli 2012 kl. 23:33.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Idag var en god dag. Fire m107, 4+ AS50, flere av hver eneste rifle på wikien mer eller mindre, flere night visions samt den der rangefinder greia, flere pistoler (m9, m9 silenced, m1911) bil, massevis av mat og drikke, vi har alle flere ghillie suits, camo, og mer. Så nå er det egentlig ikke mer å gjøre.. Kunne jo alltids blitt våpenforhandler dog...
Vis hele sitatet...
Kunne vært interessert i å bytte til meg en M9 SD av deg iallefall ^^ ellers har jeg det meste, knerta en kar med L85A2 AWS og i dag så gleder meg til å teste ut den i nattesmørket, Har bil og, men ikke fylt den opp helt enda
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Leikeland Vis innlegg
Kunne vært interessert i å bytte til meg en M9 SD av deg iallefall ^^ ellers har jeg det meste, knerta en kar med L85A2 AWS og i dag så gleder meg til å teste ut den i nattesmørket, Har bil og, men ikke fylt den opp helt enda
Vis hele sitatet...
Du kan få en M9SD, samt en tom bensinkanne om du vil ha - men er avhengig av at du ikke dreper meg etter å ha fått det isåfall. Ville vært jævla kjipt
Hei rimelig ny her på fronten, har møtt 2 folk så langt å vert heldig begge gangene "da de var vennlige begge 2". var nettop å lurket inni eit militær tårn men uten noe hell, kostet meg mer en eg tjente!

Igår spawnet eg også i wilderness, var jo en herlig opplevelse! men eg ser telt runt forbi, hva kan man bruke de til? å hvor finner man de hen? "jakt å fiske butikk?"
hei jeg er nokså ny og dør alt for ofte jeg lurer på om jeg kan bli med i en gruppe eller noen å være med å spille sammen med? jeg heter mrblackfish13 på stean
Flyr høyt
63 5
http://www.youtube.com/watch?v=ZK5XU...1&feature=plcpDette skjedde på Norway 11 i dag haha. Vet ikke om det var noen som hacket eller admins som gjorde det?
Var ganske morsomt.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Idag var en god dag. Fire m107, 4+ AS50, flere av hver eneste rifle på wikien mer eller mindre, flere night visions samt den der rangefinder greia, flere pistoler (m9, m9 silenced, m1911) bil, massevis av mat og drikke, vi har alle flere ghillie suits, camo, og mer. Så nå er det egentlig ikke mer å gjøre.. Kunne jo alltids blitt våpenforhandler dog...
Vis hele sitatet...
Motsett tilfelle her: Nokon fann bilen vår, og faktisk også telta vår (dei stod ikkje heilt i lag men ikkje spesielt langt heller). Telta blei jamna med jorda, så no har vi nesten ingenting igjen. Rett etterpå kom vi i ei skuddveksling med fire ulike partar (dvs. "lag") i nærleiken av Polana, slik at dei fleste i gruppa vår døydde.

Menmen, kjekt å vere på bar bakke igjen.
Sitat av Ravn111 Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ZK5XU...1&feature=plcpDette skjedde på Norway 11 i dag haha. Vet ikke om det var noen som hacket eller admins som gjorde det?
Var ganske morsomt.
Vis hele sitatet...
kan jeg spille med dere eller noe?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Her lest endel om dette spillet nå og lurer på om kanskje dette kunne være noe for meg å.
Men er det verdt pengene, kun for å spille DayZ?

Og er det en gjeng som vil ha med en nybegynner i tilfelle? =)
Ja, kjøp det via steam, så får du det for 20-25 euro.

Det "beste" er å spille alene først. Slik at du kan gå rundt å finne ut av ting. Learn by doing

Hvis noen vil spille så kan jeg spille i morgen formiddag!
Sitat av r0bin Vis innlegg
Her lest endel om dette spillet nå og lurer på om kanskje dette kunne være noe for meg å.
Men er det verdt pengene, kun for å spille DayZ?

Og er det en gjeng som vil ha med en nybegynner i tilfelle? =)
Vis hele sitatet...
Det koster 190kr, så jeg mener det er verdt pengene. Til sammenligning tilsvarer det et vors/en halv tur på byen.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Det koster 190kr, så jeg mener det er verdt pengene. Til sammenligning tilsvarer det et vors/en halv tur på byen.
Vis hele sitatet...
En halv tur på byen for under 200kr? Dæven, hadde eg noen gang fått til det så
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Skal jeg kjøpe Arma 2: Combined Operations?

Trenger jeg å kjøpe noe mer enn det?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei, bare combined ops.
er det noen jeg kan spille med, noen som vil spille med meg? jeg heter mrblackfish13 på steam
kan gjerne ta med meg en person til eg! men liker helst gjerne at man lærer basic selv, ungå sombier å komme seg runt forbi uten å bli drept! mitt tips er drit i våpen i starten finner du eit er det bonus! skaff deg mat\drikke å helst vann flaske! så våpen, øks, kniv, fystikker! fikk fystikkene idag eg
så kan jeg joine dere? og du kan adde meg på steam: mrblackfish13. og du er sikkert en god medspiller
hvor er du hen da? har du skaffet deg noe? kom på den offisielle TS'en
hva mener du med den offisiele TSen og jeg hadde skaffet meg mat, drikke og en winchester så skulle jeg gå fra en låve jeg var i så kom det en tulling å drepte meg så nei jeg har ikke noe nå nei men prøver å skaffe meg
Sist endret av blackfish13; 17. juli 2012 kl. 15:22.
Blir gjerne med på dette. Har spilt masse ulike lagspill før og bruker TS/mumble. Høres moro ut å spille i klan på en server i kamp mot andre lag. Håper det er mulig å få bli med. Kan godt skrive en lang og utfyllende søknad, om det trengs
Sist endret av avien; 18. juli 2012 kl. 02:41.
Jeg slenger meg også på. har nettop lastet ned og innstallert combined operations. Se om jeg får til å innstallere dayz da!

tom0110 "hellotitty" på steam btw, fant nff gruppa på steam også
håper noen tar meg godt imot, så jeg slipper å spille alene, selvom jeg liker veldig godt å luske rundt som en usynlig sniper i de spillene det går an.
Sist endret av random36598; 18. juli 2012 kl. 03:34.
Zux
Vicious :]
12 0
JEg blir med vet du!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
spillte sikkert 16 timer dayz i dag helt villt! add meg på steam liker og spille med nybegynnere iskaffe2010 (rart navn veldig kreativ)
noen som har klart å spille idag? oppdaterte patchen eg å kom bare inn på en us server 1 gang ellers kommer eg ikkje inn!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg har akkurat avsluttet for kvelden, så det fungerer som faen.
Men jeg måtte krype til korset og begynne med Sux Updater ja.
liten ny uppdate idag igjen så eg, fynker fett nå! =)
Noen som vil spille day z? Må ha skype! Du kan velge server hvis du vil! Send en PM hvis du trenger en Spillpartner!
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Jeg blir med å spille jeg Fredrik.
Noen fler som har lyst til å spille litt i kveld? Hadde vært kult om vi fikk til en hel gjeng freakere
Er med eg.
Jeg vil spille med noen!
SKype?
Huff , passe sliten nå! Ble 13 timer med DayZ igår, og 11,5 timer idag! Addicting shit.
Blæææh, har fått kompisen min med nå! Så kansje i mårra Myhre? Skype så jeg kan ringe deg ?
Argh eg å kompisen min var på airfielden idag, ble skutt på 2 ganger, fikk drept begge 2, men kompisen min døde. Så nå er det på ann igjen!
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Du kan få en M9SD, samt en tom bensinkanne om du vil ha - men er avhengig av at du ikke dreper meg etter å ha fått det isåfall. Ville vært jævla kjipt
Vis hele sitatet...
Er ute etter en M9SD ja, er nok ikke mye fare for skuddveksling her i gården, henger ofte på Teamspeak channelen, men er for tiden hjemme for litt feriering kommer på igjen neste uke!
Har ingen å spille med ATM, legg til Powwah2 på skype og hva er TS3 channelen?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
voip.silentspy.net såvidt jeg husker.
Noen her som spiller på Norway 2 og har fått samla seg og oppretta en camp?? Vil bare vite om det er noen av dere her som har en camp der, i tilfelle jeg kommer over noen kjøretøy og telt bortgjemt.. Så vet jeg allefall om det er freak camp så jeg bare kan gå videre uten å rane noen av dere :-P
Vet ikke om dette passer i denne tråden, men burde jeg kjøpe Arma II og laste ned DayZ?
Er det verdt det? :P
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Vet ikke om dette passer i denne tråden, men burde jeg kjøpe Arma II og laste ned DayZ?
Er det verdt det? :P
Vis hele sitatet...
Til DayZ trenger man ARMA2 og Operation Arrowhead.

DayZ hadde 60'000 spillere i Mai
Nå er det 736'000
Nei, det er absolutt ikke verdt det i det hele tatt, på ingen måte.
Sist endret av Rolsen Royce; 22. juli 2012 kl. 02:22.
Kjøpte Combined op. tidligere i dag, fått spilt 2-3 timer så langt. Kom et stykke, døde. Var artig!

Men det er helt håpløst å begynne på scratch på nattid...... det kan man bare glemme.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sant det, TFan, nattestid er jævlig vanskelig inntil du finner deg et par gode kompiser, nightvision goggles, eller et kjøretøy.
Anbefaler å kaste en chemlight/flare på bakken, plukke den opp og løpe som faen til nærmeste by. Dropp flaren og pælm den i sånn cirka retningen du har tenkt deg, for så å snike deg innom et par lootspawns. To bokser mat og to colabokser og du er good to go. Så bare løper du nordover til bedre lootspawns.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Sant det, TFan, nattestid er jævlig vanskelig inntil du finner deg et par gode kompiser, nightvision goggles, eller et kjøretøy.
Anbefaler å kaste en chemlight/flare på bakken, plukke den opp og løpe som faen til nærmeste by. Dropp flaren og pælm den i sånn cirka retningen du har tenkt deg, for så å snike deg innom et par lootspawns. To bokser mat og to colabokser og du er good to go. Så bare løper du nordover til bedre lootspawns.
Vis hele sitatet...
Drit i det her, finn heller servere med dag på. Let etter servere med feks UTC-8 / GMT-6 osv på(bruk filter og søk) rote rundt med flares på natten vil bare føre til at du blir skutt asap
Fått starta på nytt nå, med et par venner! Enfield og makarov kombinasjon! Fett spill!

Verste er at når jeg prøvde å starte på'n igjen alene i dag tidlig, så var jeg så redd for alt etter å ha lest så mye om spillet at jeg ikke tørte å gjøre noe som helst. Det gikk mildt sagt dårlig!
Kjøper det nå! Noen som kan hjelpe meg i gang? ^^