Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1417
Hei Freaks. Har tenkt til å kjøpe en ny telefon snart, men vet ikke hvilken. Har titta litt på den nye Nokia Lumia 900, men har aldri hatt eller sett noen med windows phone. Er det noe bra? Alt som er bedre enn den røtne Iphone 3G'n min er greit
Hadde iPhone 3Gs før jeg kjøpte Samsung Galaxy S3.
Hadde aldri prøvd android før men er strålende fornøyd.
Med android kan du også laste ned apps på nettet (torrents) og legge de inn på mobilen så du slipper å bruke en eneste krone på apps.
Stor og klar skjerm og en lynrask telefon.
Ved å søke litt på nettet så finner du mange bra tester og anmeldelser

http://www.dinside.no/896382/samsung-galaxy-s-iii-s3

http://www.datahjelperne.com/2012/06...y-s3-test.html
Sist endret av t_ben; 7. juli 2012 kl. 17:30.
En kompis av meg har lumia. Synes den var helt ok, men den var dyr og litt tung, etter min mening.
Selv har jeg samsung galaxy s2 og er strålende fornøyd. Jeg ville testa ut noe annet enn nokia og apple hvis jeg var deg.
Jeg har Nokia lumia 900, og som Mussgaas sier så er den litt tung, men denne telefonen tåler mer enn de aller fleste andre telefoner som kun består av plastikk. Lumia 900 har et sterkt metall deksel.
Selve telefonen kan jeg ikke si så mye om enda ettersom jeg kun har hatt den 1-2 uker, men den er veldig enkel å bruke samt at oppsettet er bedre enn Android (Synes Android blir for rotete), Så løp å kjøp =)
Er veldig fornøyd med min iPhone 4S. Funker som hakka møkk, deilig OS, og ekstremt bra skjerm.
Har aldri opplevd noe problem med programvare, og jeg har hatt iPhone siden 3G kom ut i Norge.

Jeg har aldri hatt noen annen moderne telefon enn iPhone, så har ikke så veldig mye å komme med i forhold til sammenligninger.
kan anbefale denne htc sensation XL http://http://cdon.no/elektronikk/ht..._solo-16257763
billigt + du får med beats solo headsett
Sist endret av bonezftw; 8. juli 2012 kl. 01:11.
Google nexus s. Konge tlf med alt du trenger og billig.
Samsung galaxy note anbefaler jeg hvis du er mye på nettet den har stor og deilog skjerm med en utrolig bra oppløsning! Hvis note blir for stor er galaxy s 3 et godt alternativ
▼ ... over en uke senere ... ▼
er enig i det settoz sier, android blir for rotete.
har hatt galaxy s2 og hadde en tidlig modell av android før det. begge hadde samme problemet.
det som skjer er at etter et par updates så står du igjen med sinsykt mange tomrom i menyen på telefonen din som ikke vil la seg fylles. + andre småting, men meste ble bedre i android 4
Anbefaler deg å legge inn litt penger å kjøpe en iPhone 4S Sjukt digg telefon, veldig enkel brukermessig, kjapp, og du lærer fort åssen alle nye funksjoner du ikke hadde på 3g'n funker! Koster riktignok litt penger, men jeg er på min tredje iPhone nå, og har aldri merket noe som helst tull med noen av dem.
Mange sier at de knuser veldig lett, men jeg vil ikke si at det er et tilfelle, min gamle iPhone 4 gikk i gulvet mange ganger, inkludert å dette ut av lomma i en fart på 30 km/t og rett i asfalten på sykkeltur, ble bare en ripe i kassa rundt

Så vil du ha en enkel og brukervennlig telefon som det sjeldent er tull med? Kjøp iPhone 4S
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
Så vil du ha en enkel og brukervennlig telefon som det sjeldent er tull med? Kjøp iPhone 4S
Vis hele sitatet...
Android dr jo både enkelt, brukervennlig og sjeldent tull med. Har SGSII selv, og er storfornøyd. Synes min mors iPhone4 er rotete.
Htc titan med windows, eller samsung galaxy note.
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Samsung Galaxy s3 er ihvertfall et knallkjøp. Bruker den selv og er meget fornøyd. Det er i tillegg en av de mest populære telefonene for tiden, noe som betyr jevnlige oppdateringer. Desuten er det mange(!) custom roms tilgjengelig allerede, om du har lyst til å roote og innstallere det.

Edit: Den har også veldig god bateritid. Jeg kan gå to døgn uten å lade den selv med jevnlig bruk.
Sist endret av bamsegutt; 19. juli 2012 kl. 13:39.
Har ikke lest tråden, men Samsung Galaxy S3. Super mobil, bra batteri og alt det der.
Ville ikke kjøpt Windows Phone, siden eksisterende modeller ikke kan oppgraderes til WP8.
Sony Ericsson xperia arc får du til en billig penge nå. Den har 4,2" skjerm og bra kamera. Er også en av de fineste mobilene.