Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1284
http://www.youtube.com/user/lovinsneax1
jeg fant denne youtube channel hvor en fyr driver å ødelleger helt nye sko og filmer det, han har over 150 videoer, fant mange andre videoer fra andre channels som også ødelleger sko, hva er greia egentlig? blir han kåt av det eller?
Det der konseptet er jo ikke akkurat nytt. Finnes jo mange andre lignende videoer, hvor folk knuser alt fra mobiler til nye spillkonsoller.

Hvorfor de gjør det? PR? Irritere andre som har lyst på f.eks. en PS3? Gudene vet...
det var noe av det merkeligeste jeg har sett på lenge......
Enda rarere er det å lese kommentarene. Virker som folk virkelig liker å se på det. :S
Hva i alle dager? Kommentarene var også meget forstyrrende, ja.
Ikke Værst På PC
Sitat av s1gh Vis innlegg
Det der konseptet er jo ikke akkurat nytt. Finnes jo mange andre lignende videoer, hvor folk knuser alt fra mobiler til nye spillkonsoller.

Hvorfor de gjør det? PR? Irritere andre som har lyst på f.eks. en PS3? Gudene vet...
Vis hele sitatet...
Hvis poenget er å irritere, stemmer ikke kommentarene helt
Etter 30 timer uten søvn for så og oppleve dette her vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til og bli meg selv igjen.

Etter litt søking rundt på nettet endte jeg opp på en film hvor en fyr hopper rundt i gjørma med skoene sine samtidig som han bruker gjørme til og masturbere, tror jeg går og legger meg jeg.
Det er mye rare folk i verden. Sikkert det samme med stonehenge og det der, folk kjeda livet av seg før i tiden også... "Haha, nå skal vi tulle med folk i framtida!!"