Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 28148
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
ja jeg er seriøs er lenge siden røyking var "kult" og nå er det forbeholdt de nederst på rangstigen!
Vis hele sitatet...
er det ikke snus som begynner å bli inn nå? bare lurer
Folk burde få lov til å gjøre det dem vil med kroppen sin. enten det er å dra en tjære blanding ned lungene eller stappe den med diverse andre kjemikalier på diverse andre måter. Holder meg ganske nøytral til det så lenge dem ikke stapper det i trynet på meg
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Tenk over det da, hvem er det som vill ansette folk som må ut og røyke en gang i timen?
Grunnen til at du blir sitt ned på er fordi at det er faktisk ubehagelig for folk som ikke røyker og springe inn i en sky av røyk.
Vis hele sitatet...

Er enig med deg i den, ville ikke ansatt en som MÅ ta seg en røk hver time. Personlig røker jeg bare i matpausa på jobb, og da går vi til røkeplassen som er et stykke unna de andre, er jo flere som tar med seg maten dit og spiser der. Synes det er en helt grei måte å gjøre det på, da har man heller brukt jobb tida på ting man skal gjøre og har da "spart" flere røk til senere
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
er det ikke snus som begynner å bli inn nå? bare lurer
Vis hele sitatet...
jepp.. like ekkelt det, du har ikke akkurat lyst til å kysse noen som snuser
Sitat av robojot Vis innlegg
Folk burde få lov til å gjøre det dem vil med kroppen sin. enten det er å dra en tjære blanding ned lungene eller stappe den med diverse andre kjemikalier på diverse andre måter. Holder meg ganske nøytral til det så lenge dem ikke stapper det i trynet på meg
Vis hele sitatet...
men det er noe med "samfunnet" jeg syntes at folk ikke burde få lov til å gå i gatene å røyke. altså det påvirker de mindre
Det som er inn nå er å ikke følge idiotiske trender
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
ja jeg er seriøs er lenge siden røyking var "kult" og nå er det forbeholdt de nederst på rangstigen!
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner til flere leger som røyker og mens jeg var på et bilverksted stod det to politimenn som ventet på en bil og tok seg en røykpause. Trodde ikke politi og leger var nederst på rangstien, men jeg tar vel feil da.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
vel de legene var nok gamlinger og politimenn tjener jo dessverre rimelig dårlig!
Vis hele sitatet...

Åja, så bare fordi en person tjener dårlig eller er gammel så må den personen være en røker?
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
vel de legene var nok gamlinger og politimenn tjener jo dessverre rimelig dårlig!
Vis hele sitatet...
Og derfor er de nederst på rangstien? Kom igjen, du må da merke selv at disse kommentarene ikke helt holder vann? For all del, du må gjerne være irritert på røykere og være i mot røyking generelt, men å si at det kun er de som er nederst på rangstien og de som mottar trygd som røyker blir alt for tynt.

Noe sier meg at du sier disse tingene bare for å prøve å provosere..
Sist endret av Fuzzybossen; 27. september 2012 kl. 22:46.
Sitat av BollabongsSis Vis innlegg
Åja, så bare fordi en person tjener dårlig eller er gammel så må den personen være en røker?
Vis hele sitatet...
nei hvorfor det?
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
ja jeg er seriøs er lenge siden røyking var "kult" og nå er det forbeholdt de nederst på rangstigen!
Vis hele sitatet...
Er ikke dette positivt da? Utrolig hvor mange kroner de nederste på rangstigen klarer å putte i felleskassa, ikke sant?
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
ja jeg er seriøs er lenge siden røyking var "kult" og nå er det forbeholdt de nederst på rangstigen!
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg ikke på om det var kult eller ikke, (hvem bryr seg?) men at det bare er trygdesnyltende folk som røyker er jo helt på trynet.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Nå tenkte jeg ikke på om det var kult eller ikke, (hvem bryr seg?) men at det bare er trygdesnyltende folk som røyker er jo helt på trynet.
Vis hele sitatet...


http://www.health.am/ab/more/poor-people-smoke-more/
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nå skumleste jeg igjennom med en lettere gebrokken engelsk, såvidt jeg så handla det om at fattigere folk røyker mer og ikke trygdesnyltere.
Correct me if im wrong
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Nå skumleste jeg igjennom med en lettere gebrokken engelsk, såvidt jeg så handla det om at fattigere folk røyker mer og ikke trygdesnyltere.
Correct me if im wrong
Vis hele sitatet...
mennesker på trygd går under katagorien fattig!, søk selv på google
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
mennesker på trygd går under katagorien fattig!, søk selv på google
Vis hele sitatet...
Snu rundt på den setningen, fattige mennesker går ikke nødvendigvis på trygd.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
jepp.. like ekkelt det, du har ikke akkurat lyst til å kysse noen som snuser
Vis hele sitatet...
Vell, jeg har ikke noe problem med og kysse ei jente som snuser/røyker selv om jeg ikke snuser/røyker selv. Alle de påstandene du har kommet med(som jeg har fått med meg) i denne tråden har vert helt bak mål.

Det du kommer med er dine meninger, men du får dem til og høres ut som at du mener at alle untatt røykere er som deg.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Vell, jeg har ikke noe problem med og kysse ei jente som snuser/røyker selv om jeg ikke snuser/røyker selv. Alle de påstandene du har kommet med(som jeg har fått med meg) i denne tråden har vert helt bak mål.

Det du kommer med er dine meninger, men du får dem til og høres ut som at du mener at alle untatt røykere er som deg.
Vis hele sitatet...
du hadde nok kyssa det meste så det er helt irrelevant!

Og det er jo folks meninger Ts spurte etter
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
dessverre men har aldri hvert dum nok til å starte!
Vis hele sitatet...
Så jeg er dum? Livet mitt taler deg imot, men jeg tar kritikken.
Jeg liker å ta for meg av livet, skjønner helt ærlig ikke hvorfor jeg begynte å røyke da jeg var 10.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Så jeg er dum? Livet mitt taler deg imot, men jeg tar kritikken.
Jeg liker å ta for meg av livet, skjønner helt ærlig ikke hvorfor jeg begynte å røyke da jeg var 10.
Vis hele sitatet...
dum akkurat når det gjelder røykinga!, er jo bare å stumpe røyken
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
dum akkurat når det gjelder røykinga!, er jo bare å stumpe røyken
Vis hele sitatet...
har du slutte å røyke tidligere? hvist ja bør du vite at der er ikke "bare" å slutte sånn helt uten videre!
Sist endret av doomsaier; 28. september 2012 kl. 08:00.
De få gangene jeg har fått kommentarer har det vært fra "SV Tanter", og da pleier det å fungere helt greit å le dem opp i trynet. ^.^

Edit:
De som klager/oppfører seg sånn som flere mennesker her beskriver er gjerne den typen mennesker med alt for kjedelige liv, de fleste mennesker er fremdeles tolerante.
Sist endret av TheFatNorseman; 28. september 2012 kl. 08:03.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
er snart ikke røykere igjen, røyking er taperaktig og ut og kunn inn hos trygdede snyltere !
Vis hele sitatet...
Jeg er ingen trygdet snylter.. og forsåvidt ingen taper heller. Og har du hørt, jeg røyker!

Å, joda.. det er mange røykere igjen.

Ha ha ha, jeg ler godt.. vi som røyker er tapere, og NEDERST på rangstigen? Du har flere tusen valg i livet, du gjør ting på kanskje en bestemt måte, og det er mange faktorer som spiller inn for å gjøre DEG til DEG. Og hvis du velger å røyke (men du er suksessfull på mange andre måter, god inntekt, fint hus, hageslange og bleier), så er du en taper? Men hvis dette da er sant, så velger jeg å være en taper. Og folkens, jeg ligger også nederst på rangstigen.

Snakkes! Skal ut å ta en sigg
Sitat av mafoes Vis innlegg
Jeg er ingen trygdet snylter.. og forsåvidt ingen taper heller. Og har du hørt, jeg røyker!

Å, joda.. det er mange røykere igjen.

Ha ha ha, jeg ler godt.. vi som røyker er tapere, og NEDERST på rangstigen? Du har flere tusen valg i livet, du gjør ting på kanskje en bestemt måte, og det er mange faktorer som spiller inn for å gjøre DEG til DEG. Og hvis du velger å røyke (men du er suksessfull på mange andre måter, god inntekt, fint hus, hageslange og bleier), så er du en taper? Men hvis dette da er sant, så velger jeg å være en taper. Og folkens, jeg ligger også nederst på rangstigen.

Snakkes! Skal ut å ta en sigg
Vis hele sitatet...
Så klart gjelder det ikke alle, regner med at du vet at dem kan bruke skolegangen yrke ditt og årsinntekt for å kalkulere risikoprosenten om allt mulig!

så igjen flerparten av dem som røyker er dem med ikke eller liten skolegang og så har vi dem eldre som begynnte å røyke da røyk var status og kult
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Så klart gjelder det ikke alle, regner med at du vet at dem kan bruke skolegangen yrke ditt og årsinntekt for å kalkulere risikoprosenten om allt mulig!

så igjen flerparten av dem som røyker er dem med ikke eller liten skolegang og så har vi dem eldre som begynnte å røyke da røyk var status og kult
Vis hele sitatet...
Sikkert sant det... jeg stusset bare litt på at vi liksom er tapere. Det er sikkert en god del prosentdel av de som har droppet ut/ikke er mye på skolen som røyker, den skal jeg ikke nekte på!
Der jeg bor er det en kraftig overvektig mann, som faktisk går bort til folk som røyker og kjefter på dem hvis dem røyker! Han har komt bort til meg et par ganger, og sier ting som "du vet at du STINKER DIN FIS!", og "smart people don't smoke, those who smoke goes to HELL!"...

En gang ringte han og securitas for jeg sto utforbi et senter å røykte (et godt stykke fra utgangen og).
Siste gang han kom bort til meg ble jeg skikkelig sur, å sa at hvis det va et så jævla stort problem, hvorfor går han helt bort til meg der det lukter røyk. Og sa det va sikkert farligere å være så jævla feit som han.

Jeg pleier å la være å røyke hvis det står folk med barnevogner i busskuret og stumper røyken hvis folk spør pent.
Er ganske lei av denne "heksejakten" nå!
Sist endret av smotpoker; 28. september 2012 kl. 11:58. Grunn: skriveleif
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er jeg den eneste ikke-røykeren som ikke har ett problem med at folk røyker når jeg er der?

Syntes ikke lukten er noe spesielt problem, men har selv venner som blir direkte kvalm av lukten..
Vis hele sitatet...
Jeg liker lukta som komme med en gang etter at sigaretten er tent, men etter litt lukter det jo bare dritt.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
dum akkurat når det gjelder røykinga!, er jo bare å stumpe røyken
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Jeg har ikke lyst, elsker å røyke!
Jeg har ikke lyst til å bli en sånn idiot som jogger hver dag for å leve 10 år lengre. Vil heller leve et kortere liv der jeg gjør det jeg vil, og det er å røyke. Så om ikkerøykere har et problem kan de drite å dra. Flytt til Kanada, der er røykeloven en del strengere.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hvorfor det? Jeg har ikke lyst, elsker å røyke!
Jeg har ikke lyst til å bli en sånn idiot som jogger hver dag for å leve 10 år lengre. Vil heller leve et kortere liv der jeg gjør det jeg vil, og det er å røyke. Så om ikkerøykere har et problem kan de drite å dra. Flytt til Kanada, der er røykeloven en del strengere.
Vis hele sitatet...
du kan jo heller ta med deg alle røykerne å bosette dere på en øde øy så plager dere ikke alle andre med røykinga deres!

Dessverre for deg så går det nok mot et røykfritt samfunn!
Hva er problemet med at folk røyker? Er det virkelig sånn i Norge at man ikke skal kunne røyke om man vil fordi det lukter vondt av røyken? Jeg røyker ikke selv, men har gjort det før, og jeg kan ikke si at jeg har problemer med røyklukt når jeg er utendørs. At det er dyrt synes jeg er greit, ettersom det koster samfunnet penger i form av flere syke. Men om man vil ta seg en røyk er helt opp til hver enkelt og gjøre. Det er INGEN andre som skal bestemme det. For et kjedelig samfunn det hadde blitt om alle skulle gjort som majoriteten.
Sitat av Dumpventil Vis innlegg
Hva er problemet med at folk røyker? Er det virkelig sånn i Norge at man ikke skal kunne røyke om man vil fordi det lukter vondt av røyken? Jeg røyker ikke selv, men har gjort det før, og jeg kan ikke si at jeg har problemer med røyklukt når jeg er utendørs. At det er dyrt synes jeg er greit, ettersom det koster samfunnet penger i form av flere syke. Men om man vil ta seg en røyk er helt opp til hver enkelt og gjøre. Det er INGEN andre som skal bestemme det. For et kjedelig samfunn det hadde blitt om alle skulle gjort som majoriteten.
Vis hele sitatet...
Helt enig med alt som blir skrevet her, bortsett fra at det er dyrt for samfunnet, det er jeg ikke så enig i.
disgusting når jenter røyker i allefall. Skjønner godt at folk røyker, hadde det ikke vært så dårlig for kondisen hadde jeg røyket hver dag.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
du kan jo heller ta med deg alle røykerne å bosette dere på en øde øy så plager dere ikke alle andre med røykinga deres!

Dessverre for deg så går det nok mot et røykfritt samfunn!
Vis hele sitatet...
Du har for mange mot deg. Ikke f om det blir totalforbud mot sigg.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Du har for mange mot deg. Ikke f om det blir totalforbud mot sigg.
Vis hele sitatet...
røykere er i mindretall !
hold kjeft da forbanna troll.

Jeg bryr meg ikke så lenge de ikke blåser røyken rett opp i trynet mitt
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
røykere er i mindretall !
Vis hele sitatet...
Og rasende antirøykere er enda færre. Slutt å missbruke utropstegn.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Og rasende antirøykere er enda færre. Slutt å missbruke utropstegn.
Vis hele sitatet...
Er absolutt ikke rasende, flyr ikke rundt og jager røykere, du kan lese litt her, mye info for deg som spiser tobakk

http://www.roykfritt.no/RMN.html
Jeg røyker ikke mye, men skal jeg først ta en smøg offentlig passer jeg på at menneskene rundt meg ikke får røyken midt i tryne.
Noe som igrunn er veldig greit om man vet hvordan man skal bruke vinden til sin fordel

Har fått flere takk enn drittsleng angående røykinga, så det er kun snakk om hva du selv gjør det til.
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Er absolutt ikke rasende, flyr ikke rundt og jager røykere, du kan lese litt her, mye info for deg som spiser tobakk

http://www.roykfritt.no/RMN.html
Vis hele sitatet...
Så mye piss har jeg aldri sett på en side før... Takk for latteren
Sitat av Elshop Vis innlegg
Så mye piss har jeg aldri sett på en side før... Takk for latteren
Vis hele sitatet...
piss ? jeg skjønner at du har lite skolegang og består av en stor del røykere, bare synd
at skattepengene mine kommer til å gå til sykehusregninger for deg
Det gjør ikke noe, jeg er akuratt ferdig med videregående og går nå på høyskole ikke røyker jeg heller, eller snuser
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Er absolutt ikke rasende, flyr ikke rundt og jager røykere, du kan lese litt her, mye info for deg som spiser tobakk

http://www.roykfritt.no/RMN.html
Vis hele sitatet...
"Helsemyndigheter advarer mot tobakksrøyk fra naboer
Tobakksrøyk fra naboer trenger inn gjennom små sprekker, ventilasjonsanlegg og vinduer."

åherre...
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
piss ? jeg skjønner at du har lite skolegang og består av en stor del røykere, bare synd
at skattepengene mine kommer til å gå til sykehusregninger for deg
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spør, siden du får det til og høres ut som du har brukt halve livet ditt på utdanning, endt opp med en jobb som bare ett fåtall av de norske folk er i stand til og ha, ser automatisk ned på folk som røyker og tenker at alle på NAV er snyltere, hvilken fantastisk vanskelig jobb er det du egentlig har? Og ser du på deg selv som en viktig person som er i toppen av samfunnet?

Du får det virkelig til og høres ut som du tror du er noe stort.
Don't want me blowin' smoke in your face? Bitch, sue me.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Jeg må bare spør, siden du får det til og høres ut som du har brukt halve livet ditt på utdanning, endt opp med en jobb som bare ett fåtall av de norske folk er i stand til og ha, ser automatisk ned på folk som røyker og tenker at alle på NAV er snyltere, hvilken fantastisk vanskelig jobb er det du egentlig har? Og ser du på deg selv som en viktig person som er i toppen av samfunnet?

Du får det virkelig til og høres ut som du tror du er noe stort.
Vis hele sitatet...
Men alle på nav lever jo på andre så snylter er jo et riktig ord, mener ikke at nav ordningen burde legges ned!

Er ikke ferdig med utdanningen
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
Men alle på nav lever jo på andre så snylter er jo et riktig ord, mener ikke at nav ordningen burde legges ned!

Er ikke ferdig med utdanningen
Vis hele sitatet...
Så du lever på andre selv å altså?

Siden du studerer antar jeg det er snakk om høyere utdanning, altså får du penger fra lånekassen? Som er betalt av alle andre.

Eller går du på vgs og bor hjemme oss mamma og pappa?

Ikke gå å angrip de som går på nav fordi de "snylter på alle andre", når du gjør det samme selv. Eller kanskje du får 0 kr fra lånekassen og 0 kr hjemmefra, jobber ved siden av studiet for å tjene til livets opphold?

De færreste på nav har vell vært der hele livet, de fleste har vell et yrkesaktivt liv først hvor de har betalt skatt i flere år enn du har levd og tjent seg opp den goden f.eks. uføretrygd er, og to meg, det er ikke mye.

Grunnen til at folk ler av linken din er fordi du tydeligvis ikke var noe kildekritikk når det kommer til denne saken, det er som om jeg skulle linket til nyhetsspeilet.no i en sak om ABB, eller hva som helst annet.
Som OnklD sier, visst du går på skole så lever du jo på andre selv, du snakker jo mot deg selv nå.

Kanskje du og røyker siden du lever på andre?!`?!?!

Ser du hvor dumt det blir?
Sitat av OnklD Vis innlegg
Så du lever på andre selv å altså?

Siden du studerer antar jeg det er snakk om høyere utdanning, altså får du penger fra lånekassen? Som er betalt av alle andre.

Eller går du på vgs og bor hjemme oss mamma og pappa?

Ikke gå å angrip de som går på nav fordi de "snylter på alle andre", når du gjør det samme selv. Eller kanskje du får 0 kr fra lånekassen og 0 kr hjemmefra, jobber ved siden av studiet for å tjene til livets opphold?

De færreste på nav har vell vært der hele livet, de fleste har vell et yrkesaktivt liv først hvor de har betalt skatt i flere år enn du har levd og tjent seg opp den goden f.eks. uføretrygd er, og to meg, det er ikke mye.

Grunnen til at folk ler av linken din er fordi du tydeligvis ikke var noe kildekritikk når det kommer til denne saken, det er som om jeg skulle linket til nyhetsspeilet.no i en sak om ABB, eller hva som helst annet.
Vis hele sitatet...
jobber i firmaet til familien utenom og for lønn og utbytte fra det
Bok til TanteOlga

Man bestemmer heldigvis over sin egen kropp.
Sist endret av stagg; 29. september 2012 kl. 16:13.
Why cant you smell the trolljuice? Tanteolga 6/10