Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1695
Hei!

Jeg er ute etter et pokerspill man kan laste ned, installere og spille sammen lokalt uten å nødvendig være tilkoblet internett.
Noen som vet om noe slikt, eller lignende?

Tenkte å planlegge pokerkveld med noen kompiser, og det hadde vært greit om jeg hadde sluppet å dra frem kortstokk og monopol-penger. Jeg har veldig ustabilt nettverk her jeg bor. Anyways blir det kanskje litt "overkill" å koble alle sammen til internett og spille poker over facebook, hvor man kan miste tilkoblingen o.l og må bryte runden, når alle sammen sitter i samme rom.

Takk for alle forslag som måtte komme!
Sist endret av boblesaft; 31. mai 2009 kl. 22:36.
PokerRoom.com --> PRIVATBORD

kanskje noe for dere?
Dette da?
LANHoldemPoker

Edit:
Fant ut at det KAN bli litt kronglete å få tak i fila og starte etc.
Derfor:
Last ned denne fila, bare å starte den fila etterpå, og du kan da bare starte en server (Ikonene øverst, hold over for å se beskrivelse)
http://lanholdempoker.marache.com/pub/lhpkr/lhpkr.jnlp
Sist endret av Verdaling; 31. mai 2009 kl. 22:56.
Hvorfor ikke kortstokk og monopolpenger?
Eventuelt kjøpe et billigt pokersett, jeg kjøpte mitt nytt for 100 kr med chips og alt.
Sitat av fomox Vis innlegg
Hvorfor ikke kortstokk og monopolpenger?
Eventuelt kjøpe et billigt pokersett, jeg kjøpte mitt nytt for 100 kr med chips og alt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke gjøre alt digitalt..? Forresten, dette er vel strengt tatt ikke noe trådstarter ønsker? Ikke at DETTE er noe heller, men..
Tenker bare på at det er artigere å spille med ekte kort og chips
Sitat av fomox Vis innlegg
Hvorfor ikke kortstokk og monopolpenger?
Eventuelt kjøpe et billigt pokersett, jeg kjøpte mitt nytt for 100 kr med chips og alt.
Vis hele sitatet...
- Stress å stokke kort og dele ut..
- Det blir rotete å samle penger/chips..
- Om det kan gjøres lettere på/med en data, gjøres på data. That's just the way I am Med mindre jeg får muligheten til å dra på pro bord med pene damer som serverer drinker da
Sist endret av boblesaft; 31. mai 2009 kl. 23:16.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Dette da?
LANHoldemPoker

Edit:
Fant ut at det KAN bli litt kronglete å få tak i fila og starte etc.
Derfor:
Last ned denne fila, bare å starte den fila etterpå, og du kan da bare starte en server (Ikonene øverst, hold over for å se beskrivelse)
http://lanholdempoker.marache.com/pub/lhpkr/lhpkr.jnlp
Vis hele sitatet...
meg og bror tester det ut nå, men ser ikke ut til å fungere..... Finner ikke serveren vi oppretter
Dog kan det skylles mange andre feil.. Jobber med saken..

Turbolego: Takk, skal se på det og.
Sist endret av boblesaft; 31. mai 2009 kl. 23:25.
Sitat av onTop Vis innlegg
meg og bror tester det ut nå, men ser ikke ut til å fungere..... Finner ikke serveren vi oppretter
Dog kan det skylles mange andre feil.. Jobber med saken..

Turbolego: Takk, skal se på det og.
Vis hele sitatet...

Finner heller ikke serveren jeg oppretter...

Bah, kan ta kontakt med de og spørre.
Stacked with Daniel Negranu

Last ned og spill via Lan
Sitat av onTop Vis innlegg
- Stress å stokke kort og dele ut..
- Det blir rotete å samle penger/chips..
- Om det kan gjøres lettere på/med en data, gjøres på data. That's just the way I am Med mindre jeg får muligheten til å dra på pro bord med pene damer som serverer drinker da
Vis hele sitatet...
alvorlig talt, er dagens ungdom så slappe?

det er jo det som er litt av morroa
Du kan jo sjekke ut PokerTH.
PokerTH er tilgjengelig både for Windows, Mac og Linux.
Sist endret av Marjo; 1. juni 2009 kl. 00:44.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Skummelt Marjo! Akkurat slik jeg spiller på Transport Tycoon selv!

On topic: Om du har et pokerprogram som kan spilles over LAN kan dere jo sette opp et Hamachi nett. Jeg spiller BG2 med kompisene mine slik, funker fjell.
Takker for alle forslag! Har testet sFilez sitt forslag, og det fungerte fjell!