Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 920
Som tittelen sier. Jeg er ute etter konstruktiv kritikk og gjerne litt ros

Soundcloud
Wow! Fyfaen! En av de chilleste sangene jeg har hørt på lenge. I'm mindblown. Gråter nesten av hvor nydelig dette er. (Ja, jeg er seriøs.)
Eneste konstruktive kritikken jeg kan komme med er at det hadde vært kult med en pad i bakgrunnen og litt mer "flow" i trommene.
Kunne du lagt den ut for download?
Haha! Wow, ble nesten litt mindblown selv av kommentaren din Takker så meget, det betyr utrolig mye for meg! Download available now
Tusen hjertelig! Hvis du noen gang gjør det mulig å kjøpe den så må du si ifra, for dette er noe jeg vil være med å støtte!
Helt fantastisk, digger den!
Enig i det som blir sagt her!
Får en ordentlig 1990-talls feeling over den akkord-progresjonen der

Kunne ha pirket på miksen din, men jeg vet ikke hva slags lydbilde du var ute etter. Ingen ting som slår meg som "feil" med miksen, og derfor er ikke min mening om den relevant.

EDIT:
Hørte nå at kicken forsvinner litt når bassen spiller. Det hadde kanskje vært en ide å sidechaine en kompressor fra kick til bass.
Sist endret av SveinKB; 3. august 2012 kl. 02:42.
Jevlig fet, synes den melodien i starten kunne gjentatt seg flere ganger i sangen at det han på en måte kommet tilbake som et refreng elns. vanskelig å forklare . men kp til deg
Ser for meg at dette er noe 18 åringer som råner kan ha på i volvoen sin når de råner rundt med dama på 14.
Grei produksjon, repeterende og dessverre ikke i min bane. Den kunne dog vært noe å høre på når jeg hadde samme perioden på 90 tallet.

Smak&behag Ser jo at den faller i smak hos andre.
Enig med xaine. Melodien i starten er helt nydelig og hadde vært kult å høre den flere steder Også savner jeg en ordentlig avslutning, men det kommer vel
Alt i alt en fantastisk låt, kommer ikke over det.
One word, and one word only: Eargasmic

Men det er en ting som kunne gjort den ENDA bedre, og det er det xaine sier, at start melodien kunne kommet tilbake et sted inni der!

KP!!!!
Har hørt den rundt 10-15 ganger nå. tar 5 min så må jeg høre den igjen, den startmelodien er så fengende, faen ta deg!
kommer ikke over hvor sinnsykt chill starten er.. :O
Haha! Jeg er i skyene etter all rosen og tror faktisk dette har motivert meg til å starte produksjonen igjen! Faktum er at den jeg la ut der er over 1 år gammel, og bare satt og hørte igjennom gamle sanger her en dag og tenkte jeg skulle slenge opp et par for å sjekke hva folk hadde å si om musikken min. Satte meg ned i dag på grunn av kommentarene deres, og lagde en ny sang, i hvertfall en start som vanlig hehe. Dette er da altså første produksjon etter over 1 års pause Kommer sansynligvis til å prøve å redigere litt på prosjekt 69 også etter deres ønsker og laste opp ny, men må først komme skikkelig inn i det igjen. Og, som sagt, tusen takk for alle svar! Setter stor pris på det.
Legger ut link til sang jeg laget i dag her:
Project-85
Vet ikke hvorfor, men dette minner meg om nintendo nes, gameboy eller kanskje et arcade-spill. Det er noe med sounden.

Meget bra.
Høres ut som soundtracket til et platform skytespill. Nice
Hehe, kult. Er faktisk enig i det dere sier, men egentlig er det en remix av "The Black Pearl" fra Pirates of the Carribean.. Eller i hvert fall samme chord-sammensetninga som den, og var utgangspunktet
Vet ikke hvilken sang dere siktet til, men den jeg snakker om nå er project 85.
Sist endret av Terraphormer; 6. august 2012 kl. 23:09.
Min kommentar var til project 69