Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3107
Hei jeg leter etter folk som vil spille Day-z med meg og som har skype! Jeg ser at det er en annen post som heter Day-z klan men dette er ikke noe klan, det er heller mange tilfeldige som kan joine når det passer! PS:Foretrekkker skype

Mitt skype navn:Fredrikfish
Steam:Fredrikfish


Håper å få forespørsler av noen av dere Bandits på Freak og husk ikke stol på noen!

Også gjør det ikke noe å ha med flere! Tar med alle som vil og server kan dere velge siden spiller ingen rolle for meg!
Du vil lage til en gruppe med med folk du ikke stoler på?
Det tar vel ikke lengre enn noen minutter så er dere redusert til 10%, der de som var så heldige å overleve sprang og gjemte seg i skogen.
"Møt meg i cherno, bare gå inn mot Rådhuset. Jeg har masse bra loot."
-ok.
Pang, død.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Du vil lage til en gruppe med med folk du ikke stoler på?
Det tar vel ikke lengre enn noen minutter så er dere redusert til 10%, der de som var så heldige å overleve sprang og gjemte seg i skogen.
Vis hele sitatet...
Jo selfølgelig stoler jeg på de jeg tar med jeg tror jeg forvirret folk litt jeg er ikke helt idiot og dreper ikke de jeg skal spille med jeg vil bare ha noen å spille blir ganske kjedelig å gå rundt aleine! Jo vi kan stole på hverandre men ikke andre på serveren som vi ikke har med i gruppen! Beklager misforståelsen!

Sitat av kakeskum Vis innlegg
"Møt meg i cherno, bare gå inn mot Rådhuset. Jeg har masse bra loot."
-ok.
Pang, død.
Vis hele sitatet...

Nå har jeg tydeligvis driti meg ut siden jeg fikk dere til å tro jeg skal drepe de som joiner, men nei jeg er ikke av den typen jeg vil spille med andre fordi jeg rett og slett er lei av å spille alene og trenger noen å spille med, og nei jeg skal ikke betraye dere eller drepe dere! Jeg er egentlig ikke en ordentlig bandit jeg har prøvd å hjelpe tilfeldige spillere som jeg har blitt drept av, så jeg har vært altfor godtroende men nå skal jeg prøve meg som bandit å se hvordan det er og jeg vil gjerne ha noen med meg!
Hva heter du på DayZ ?
Sitat av Drue Vis innlegg
Hva heter du på DayZ ?
Vis hele sitatet...
Heter silencedslayer! hvordan det? Foretrekker om du legger meg til på skype
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Heter silencedslayer! hvordan det? Foretrekker om du legger meg til på skype
Vis hele sitatet...
Og nå blir du huntet.
Han vet ikke hvem server jeg er på engang xD

Han hakke sjangs han vet verken location eller server...
DayZ - EU NOHOP (v1.7.2.4/95417) SERVER HOPING OFF | UTC-2 | Remote:NOHOP.PeVePe.NET 2302

Tok meg 2sek med litt goggling for å finne serveren du spiller på. Det er uansett hvilken ikke hvem
Sitat av fishfuze Vis innlegg
DayZ - EU NOHOP (v1.7.2.4/95417) SERVER HOPING OFF | UTC-2 | Remote:NOHOP.PeVePe.NET 2302

Tok meg 2sek med litt goggling for å finne serveren du spiller på. Det er uansett hvilken ikke hvem
Vis hele sitatet...
Det er desverre feil! Spilte på den for noen dager siden og gikk lei men nå spiller jeg på en annen fortsett og let sier fra hvis du har riktig!
Synes konseptet er dumt jeg. Hver gang jeg ser en annen player som ikke kan skyte meg fra den posisjonen jeg er prøver jeg å ta kontakt. Det er mye mer spennende synes jeg, å enten prøve å få kontakt også finne ut at det er en kjip kar, eller ikke gjøre det, for så å drepe spilleren. Men klart det at hvis jeg har gode items og alt mulig, også kommer det inn i det trange rommet jeg er i, føler jeg meg tvunget til å skyte.

Dessuten - du lager en ganske rævva opplevelse for mange andre hvis dere er 6-8 stykk som bare går rundt for å finne folk å drepe, som oftest de som ikke har fått etablert seg, og leter etter bedre våpen enn en Makarov og en Hatchet.
Det er hvertfall dette jeg føler.
Det er som andre sier her bare dumt og gruppe seg opp med ukjente, du kan aldri stole skikkelig på dem. Kanskje du ikkje har planer om og skyte dem, men for alt du vet så kan dem ha lyst til og skyte deg. Når det kommer til spill som dette så gjelder det og teame opp med IRL venner, eller ihvertfall personer du har snakket en del med før, og ikkje totalt randoms
Kan søke etter spiller navn og se hvilken server de er på med dayz commander
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Synes konseptet er dumt jeg. Hver gang jeg ser en annen player som ikke kan skyte meg fra den posisjonen jeg er prøver jeg å ta kontakt. Det er mye mer spennende synes jeg, å enten prøve å få kontakt også finne ut at det er en kjip kar, eller ikke gjøre det, for så å drepe spilleren. Men klart det at hvis jeg har gode items og alt mulig, også kommer det inn i det trange rommet jeg er i, føler jeg meg tvunget til å skyte.

Dessuten - du lager en ganske rævva opplevelse for mange andre hvis dere er 6-8 stykk som bare går rundt for å finne folk å drepe, som oftest de som ikke har fått etablert seg, og leter etter bedre våpen enn en Makarov og en Hatchet.
Det er hvertfall dette jeg føler.
Vis hele sitatet...
var ganske forberedt på svar som dette men jeg har opplevd at jeg ikke kan stole på noen så nå er jeg en bandit
Flere banditter? Flott!
Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet når jeg dreper dere.

måtte den beste mann overleve
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
var ganske forberedt på svar som dette men jeg har opplevd at jeg ikke kan stole på noen så nå er jeg en bandit
Vis hele sitatet...
Synes også dette er ganske ignorant også. Jeg vet ikke om min oppfatning om at du har planer om å lete etter spillere å drepe er riktig, i så fall kan du ikke forsvare deg. For all del, skyt folk om du føler deg truet, men om du ser noen som går rundt med dårlig gear og ikke har fått øye på deg, da ser jeg ingen vits i å skyte det stakkars mennesket. Gjem deg da heller, eller prøv å få respons om du har lyst til å samarbeide.
My two cents
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Synes også dette er ganske ignorant også. Jeg vet ikke om min oppfatning om at du har planer om å lete etter spillere å drepe er riktig, i så fall kan du ikke forsvare deg. For all del, skyt folk om du føler deg truet, men om du ser noen som går rundt med dårlig gear og ikke har fått øye på deg, da ser jeg ingen vits i å skyte det stakkars mennesket. Gjem deg da heller, eller prøv å få respons om du har lyst til å samarbeide.
My two cents
Vis hele sitatet...
Eller bare følg etter han og skrem han med noen skudd mot han uten og treffe han

Eller som en kompis med guillie suit gjorde:
gjemte seg i en busk og ventet på en annen kompis og sa på mic: ''I see you'' med creepy stemme!
Å være en grusom banditt er jo fryktelig underholderne! Stå med en badass sniper å ta ut en squad og ta alt stuffet, nei det gir meg ikke noen dårlig samvittighet, ettersom de er døde og ikke har bruk for stuffet lengre!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jepp, er gøy å være banditt. Serverhopper etter folk som jeg kan drepe med snipern, ligger på rundt 5 murders dog nå.
Hater bandits som bare dreper for moro skyld. Vi var vel en gruppe på 5-6 stk som var langt nord tidliger i kveld.
Vi kom til en landsby (husker ikke navnet) men vi lå hvertfall ovenfor landsbyen og da smalt det. Sniper som lå laaangt unna plukka oss, en etter en til det bare var meg igjen. Jeg løp og gjemte meg i et hus (ventet på at han skulle kompisa mine). Jeg ventet vel der i et kvarters tid uten at han dukket opp.

Ser ikke helt poenget med å drepe andre spillere hvis du ikke engang gjør det for lootet.
Han ene av de jeg spilte med som døde snakket jeg med over skype, han sa at sniperen lå cirka 600-700 meter øst for der de ble drept. Jeg snek meg rundt og inn på vest siden av den skogen slik at han ikke så meg. Jeg susa vel rundt i den skogen i 10 minutters tid før jeg ga opp og snudde meg, og der så jeg idioten å som hadde skytet alle omtrent 40 meter foran meg. Han så ikke meg og var opptatt og speide terrenget med kikkerten sin etter nye stakkarer til å ta.

Jeg sneik meg bak han, jeg tenkte at jeg kunne gjøre det kjapt med et hagle skudd rett i bakhodet, men ville heller gjøre det mest jævlig for han så jeg brukte øksa og hakka han i ryggen 2-3 ganger.
Bortsett fra at samtlige av mine kompiser ble drept så var det en bra dag, fikk gjort dagen litt irriterendes for en idiot og + han hadde bra med loot og våpen på seg.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Jepp, er gøy å være banditt. Serverhopper etter folk som jeg kan drepe med snipern, ligger på rundt 5 murders dog nå.
Vis hele sitatet...
Hva heter du ingame? Morsomt å økse idioter
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hater bandits som bare dreper for moro skyld. Vi var vel en gruppe på 5-6 stk som var langt nord tidliger i kveld.
Vi kom til en landsby (husker ikke navnet) men vi lå hvertfall ovenfor landsbyen og da smalt det. Sniper som lå laaangt unna plukka oss, en etter en til det bare var meg igjen. Jeg løp og gjemte meg i et hus (ventet på at han skulle kompisa mine). Jeg ventet vel der i et kvarters tid uten at han dukket opp.

Ser ikke helt poenget med å drepe andre spillere hvis du ikke engang gjør det for lootet.
Han ene av de jeg spilte med som døde snakket jeg med over skype, han sa at sniperen lå cirka 600-700 meter øst for der de ble drept. Jeg snek meg rundt og inn på vest siden av den skogen slik at han ikke så meg. Jeg susa vel rundt i den skogen i 10 minutters tid før jeg ga opp og snudde meg, og der så jeg idioten å som hadde skytet alle omtrent 40 meter foran meg. Han så ikke meg og var opptatt og speide terrenget med kikkerten sin etter nye stakkarer til å ta.

Jeg sneik meg bak han, jeg tenkte at jeg kunne gjøre det kjapt med et hagle skudd rett i bakhodet, men ville heller gjøre det mest jævlig for han så jeg brukte øksa og hakka han i ryggen 2-3 ganger.
Bortsett fra at samtlige av mine kompiser ble drept så var det en bra dag, fikk gjort dagen litt irriterendes for en idiot og + han hadde bra med loot og våpen på seg.



Hva heter du ingame? Morsomt å økse idioter
Vis hele sitatet...
En skilla bandit, med en basass sniper. Blir ikke bedre!
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hater bandits som bare dreper for moro skyld. Vi var vel en gruppe på 5-6 stk som var langt nord tidliger i kveld.
Vi kom til en landsby (husker ikke navnet) men vi lå hvertfall ovenfor landsbyen og da smalt det. Sniper som lå laaangt unna plukka oss, en etter en til det bare var meg igjen. Jeg løp og gjemte meg i et hus (ventet på at han skulle kompisa mine). Jeg ventet vel der i et kvarters tid uten at han dukket opp.

Ser ikke helt poenget med å drepe andre spillere hvis du ikke engang gjør det for lootet.
Han ene av de jeg spilte med som døde snakket jeg med over skype, han sa at sniperen lå cirka 600- øst for der de ble drept. Jeg snek meg rundt og inn på vest siden av den skogen slik at han ikke så meg. Jeg susa vel rundt i den skogen i 10 minutters tid før jeg ga opp og snudde meg, og der så jeg idioten å som hadde skytet alle omtrent foran meg. Han så ikke meg og var opptatt og speide terrenget med kikkerten sin etter nye stakkarer til å ta.

Jeg sneik meg bak han, jeg tenkte at jeg kunne gjøre det kjapt med et hagle skudd rett i bakhodet, men ville heller gjøre det mest jævlig for han så jeg brukte øksa og hakka han i ryggen 2-3 ganger.
Bortsett fra at samtlige av mine kompiser ble drept så var det en bra dag, fikk gjort dagen litt irriterendes for en idiot og + han hadde bra med loot og våpen på seg.



Hva heter du ingame? Morsomt å økse idioter
Vis hele sitatet...
Må ha vært en god sniper dere møtte, er ikke lett å drepe 4-5 stykker på 600-700 meter om dere løper rundt, å bli liggende er aldri en bra taktikk når du møter på en sniper.

Er jo ikke så mye annet å gjøre når du har alt av gear enn å snipe folk i Cherno eller Electro. Det er jo egentlig ikke så ille å drepe folk der uansett, siden de fleste der har akkurat spawnet.
Sitat av Synderen Vis innlegg
Må ha vært en god sniper dere møtte, er ikke lett å drepe 4-5 stykker på 600-700 meter om dere løper rundt, å bli liggende er aldri en bra taktikk når du møter på en sniper.

Er jo ikke så mye annet å gjøre når du har alt av gear enn å snipe folk i Cherno eller Electro. Det er jo egentlig ikke så ille å drepe folk der uansett, siden de fleste der har akkurat spawnet.
Vis hele sitatet...
Var ikke i Cherno eller Elektro, det var i utkanten av Stary ettellerannet. Vedkommende må ha vært en ekstremt god sniper, hørte 5 skudd som fløy forbi (den kvistre lyden) , og de 5 traff og drepte. Han hadde den 50.calen eller hva det er for noe, den svære snipern.
Han må ha vært afk når jeg rota rundt i skogen der for han må ha hørt meg når jeg løp der. Han rørte ikke på seg heller når jeg begynte å slå han med øksa.
Sist endret av ParadiseCity; 7. august 2012 kl. 03:36.
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Synes også dette er ganske ignorant også. Jeg vet ikke om min oppfatning om at du har planer om å lete etter spillere å drepe er riktig, i så fall kan du ikke forsvare deg. For all del, skyt folk om du føler deg truet, men om du ser noen som går rundt med dårlig gear og ikke har fått øye på deg, da ser jeg ingen vits i å skyte det stakkars mennesket. Gjem deg da heller, eller prøv å få respons om du har lyst til å samarbeide.
My two cents
Vis hele sitatet...
Enig der, jeg synes bandit rollen er en rolle der man burde drepe for bra loot og ikke gå rundt å drepe en hver noob som akuratt har spawnet det ødelegger opplevelsen for andre så er ikke sånn jeg er!
Noen som har en hack/script som funker som wallhack, opk eller noe annet på bare bandits?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
thisgamesux har jo hack du kan få ved å kjøpe vip der. Ellers så er det en annen hack en fyr jeg har, som ikke involverer script og er undectectable, med den kan han teleportere, spawne ting også videre.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hater bandits som bare dreper for moro skyld.
Vis hele sitatet...
Kan være enig med deg i å drepe folk som akkurat har spawnet er idioti, men bortsett fra det så er det fritt fram.

Nå har jeg fått tilbake sniperen og ghili suiten, så nå er jeg tilbake på jakt etter players.. Lone wolfer for tida litt i skauen rundt mindre byer og fant for ikke så lenge siden to players.
Fikk ferten i dem etter jeg gikk inn låvene utenfor Dubrovoka, som var lootet såpass tydelig at det var ikke noe tvil (kun heatpack o.l lå igjen).

Jeg gjettet på en rute den/de hadde gått og prøvde å følge deer standsene vestover. Dem var lootet dem også så viste jeg var på riktig vei.
Tok dem igjen nord for Stary da jeg så zombier ved de to deer standsene der. Fikk dem i siktet og skøyt to skudd som begge bomma stygt. Dem hørte det og alt-f4'a før jeg fikk gjort noe mer..

Surt å ikke få drept de når jeg først hadde brukt så lang tid på å tracke dem, men det er sånne stunder som det som gjør dette DayZ verdt å spille. I hvertfall for min del.
Være bandit er jo dritgøy, vi er en gruppe på rundt 4-6 folk som camper forskjellige steder og dreper folk som kommer forbi, og da ender det somregel med at de kommer tilbake med våpen/backup og det ender opp i mange forskjellige fights som går. Tror samma fyren prøvde å ta oss alene (1v4) 3 ganger på rad helt til en hacker kom å spraya oss ned med lmg :/
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Hater bandits som bare dreper for moro skyld. Vi var vel en gruppe på 5-6 stk som var langt nord tidliger i kveld.
Vi kom til en landsby (husker ikke navnet) men vi lå hvertfall ovenfor landsbyen og da smalt det. Sniper som lå laaangt unna plukka oss, en etter en til det bare var meg igjen. Jeg løp og gjemte meg i et hus (ventet på at han skulle kompisa mine). Jeg ventet vel der i et kvarters tid uten at han dukket opp.

Ser ikke helt poenget med å drepe andre spillere hvis du ikke engang gjør det for lootet.
Han ene av de jeg spilte med som døde snakket jeg med over skype, han sa at sniperen lå cirka 600-700 meter øst for der de ble drept. Jeg snek meg rundt og inn på vest siden av den skogen slik at han ikke så meg. Jeg susa vel rundt i den skogen i 10 minutters tid før jeg ga opp og snudde meg, og der så jeg idioten å som hadde skytet alle omtrent 40 meter foran meg. Han så ikke meg og var opptatt og speide terrenget med kikkerten sin etter nye stakkarer til å ta.

Jeg sneik meg bak han, jeg tenkte at jeg kunne gjøre det kjapt med et hagle skudd rett i bakhodet, men ville heller gjøre det mest jævlig for han så jeg brukte øksa og hakka han i ryggen 2-3 ganger.
Bortsett fra at samtlige av mine kompiser ble drept så var det en bra dag, fikk gjort dagen litt irriterendes for en idiot og + han hadde bra med loot og våpen på seg.



Hva heter du ingame? Morsomt å økse idioter
Vis hele sitatet...

Nå skal det sies at jeg er en slik en velkjent bandit. Ligger på rundt - 80k humanity nå, men jeg har til dags dato aldri plukka en bandit, eller noen jeg enten trengte gear av (ser jeg en tulling med AS50 og ghillie så er han dau såfremst jeg ikke har det jeg trenger.

Jeg bruker også bare sniper (det vil si jeg har silenced m4 i backpacken om jeg må inn i byene), dette er mest fordi du (eksempel siden jeg svarer på historien din.) kommer med dine 5-6 kompiser, mens jeg ikke kjenner noen så jeg er alene :P. Dette er det jeg må gjøre for å overleve (spillet går jo trossalt ut på det.).

Edit: Jeg bruker å sette meg på en av mine utvalgte spotter og "passe" på bambies i storbyene hvis det er lite som skjer, like artig hver gang jeg moser hodet til zombien på siden av karen og du ser panikken hans er i full sving


Det som er så skøy med å være solo sniper på ett så stort map (jeg spiller som regel med 30+ om jeg ikke må inn i byer å skaffe basics.) er all den paranoian du opparbeider deg jo lengre tid det tar før du ser spillere . Og ikke minst følelsen du har når du treffer spilleren som sprang tvers over airstripen på 1200meters hold
Sist endret av weedsuit; 10. september 2012 kl. 10:05.
Å havne i gruppe firefights er dritmorro da slike kamper varer jo som oftest ganske lenge.
Har vært med i to ordentlige ''gjengkriger'' og begge varte greit over en time. Var til og med spion den den ene ganga hvor jeg infiltrerte det andre laget og gav posisjon og lignedne til mitt ordentlige lag. Satt på skype med dem og hele pakka.
Det var en gøy kveld det! Et av mine bedre gamingmoments de siste par årene faktisk.

Det å løpe rundt i Cherno å skyte folk med øks og makarow, kjedelig og totalt unødvendig.
Sist endret av Bombasa; 10. september 2012 kl. 10:25.
Helt enig i det du sier om å sette seg sniper-hill Elektro, eller under ett tre med en ghillie for så å vente i timevis på folk er mildt sagt retardert. Jeg er såpass paranoid at jeg sitter aldri i ro mer enn 15 min, og da bruker jeg som regel 10 min på å saumfare området med L85-AWS'en :P.

Når du fortalte den historia så kom jeg på en kul sak som hendte for ett par-tre uker siden:

Jeg hadde akkurat panic-quitta etter en hacker hadde summona oss til stranda, og begynte den USAKLIG lange veien nord-øst. Det endte opp med at jeg skulle ta meg en tur inn for å hente meg Morfin og se om jeg kanskje var heldig å fant meg Ghillie. Var kommet til kirka som er ved kaia i Cherno da jeg hørte først 2 AS50's, og 30 sec etterpå iallefall én AKM samt noe pistolskudd jeg ikke helt klarte å sette spissen på. Jeg er hva du kan kalle overstadig paranoid når jeg er i byene, så jeg tok tiden å sneik meg opp bakken nord for Cherno. Der så jeg to stakkars bambies som ble jaga av 3 stykk i full combat-gear nede på bakken :P. Fikk plukka ene AS50'en som lå på ett av takene (de lå to der, men han siste Alt-F4'a lolz). Fikk tatt to av de som jaga newbsa, sadly daua han ene . Prøvde å ta meg ned til byen etterpå for å hjelpe, men tror ikke han trodde jeg var noe friendly (Har bandit-skin uten Ghillie) :P.

Nei nå blir det full spillemodus igjen! Får bare håpe campen min ikke er rana :P
Sist endret av weedsuit; 10. september 2012 kl. 10:44.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
... Jeg bruker også bare sniper (det vil si jeg har silenced m4 i backpacken om jeg må inn i byene)...

...Helt enig i det du sier om å sette seg sniper-hill Elektro, eller under ett tre med en ghillie for så å vente i timevis på folk er mildt sagt retardert. Jeg er såpass paranoid at jeg sitter aldri i ro mer enn 15 min, og da bruker jeg som regel 10 min på å saumfare området med L85-AWS'en :P.
...
Vis hele sitatet...
Går du virkelig rundt med 3 våpen?
Har jeg coyoten så gjør jeg det, ja. Men hvis jeg ikke har planer om å begynne å loke i byene, så legges det i campen før jeg drar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Å havne i gruppe firefights er dritmorro da slike kamper varer jo som oftest ganske lenge.
Har vært med i to ordentlige ''gjengkriger'' og begge varte greit over en time. Var til og med spion den den ene ganga hvor jeg infiltrerte det andre laget og gav posisjon og lignedne til mitt ordentlige lag. Satt på skype med dem og hele pakka.
Det var en gøy kveld det! Et av mine bedre gamingmoments de siste par årene faktisk.

Det å løpe rundt i Cherno å skyte folk med øks og makarow, kjedelig og totalt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Skyte folk med øks? Derpalicious.
Dere gjorde så jeg fikk lyst til å kjøpe DayZ bare for å være bandit...
synd nettet mitt ikke takler online gameplay
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Skyte folk med øks? Derpalicious.
Vis hele sitatet...
Rent teknisk sett så skyter du faktisk med øks i DayZ, ettersom melee ikke er implementert i spillet er øks rett og slett en reskinna, silenced pistol med jævlig kort range
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Helt enig i det du sier om å sette seg sniper-hill Elektro, eller under ett tre med en ghillie for så å vente i timevis på folk er mildt sagt retardert. Jeg er såpass paranoid at jeg sitter aldri i ro mer enn 15 min, og da bruker jeg som regel 10 min på å saumfare området med L85-AWS'en :P.

Når du fortalte den historia så kom jeg på en kul sak som hendte for ett par-tre uker siden:

Jeg hadde akkurat panic-quitta etter en hacker hadde summona oss til stranda, og begynte den USAKLIG lange veien nord-øst. Det endte opp med at jeg skulle ta meg en tur inn for å hente meg Morfin og se om jeg kanskje var heldig å fant meg Ghillie. Var kommet til kirka som er ved kaia i Cherno da jeg hørte først 2 AS50's, og 30 sec etterpå iallefall én AKM samt noe pistolskudd jeg ikke helt klarte å sette spissen på. Jeg er hva du kan kalle overstadig paranoid når jeg er i byene, så jeg tok tiden å sneik meg opp bakken nord for Cherno. Der så jeg to stakkars bambies som ble jaga av 3 stykk i full combat-gear nede på bakken :P. Fikk plukka ene AS50'en som lå på ett av takene (de lå to der, men han siste Alt-F4'a lolz). Fikk tatt to av de som jaga newbsa, sadly daua han ene . Prøvde å ta meg ned til byen etterpå for å hjelpe, men tror ikke han trodde jeg var noe friendly (Har bandit-skin uten Ghillie) :P.

Nei nå blir det full spillemodus igjen! Får bare håpe campen min ikke er rana :P
Vis hele sitatet...

Høres ut som at du har sett litt på Frankie sine videoer på youtube.
Om ikke, så sjekk ut kanalen hans. Man lærer sykt gode taktikker av han.
Her er episode 1 av 11 :
http://www.youtube.com/watch?v=gPJ37khFJWI&feature=plcp
Har sett alle av Frankie, Sacriel og de andre i clanen


Logga på idag og kom akkurat i det to stykker sto i telta mine å forsynte seg :P. Måtte snike meg unna, men kom tilbake 15 mins etterpå; såogsi alt borte :P.

Nå, 3 timer senere mangler jeg bare ghillie, yey! :P

Har en M107 .50cal uten ammo om noen er intressert? :P

http://www.youtube.com/watch?v=7XYBK...ure=plpp_video

Ler så jeg griner
Hadde vert morsomt med en "Bandit-klan". Joiner jeg! Men jeg hadde foretrekt Teamspspeak, ikke Skype. Send meg en PM om noen av dere er intresert.