Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2833
Bestilte noe fra CDON for ca. en måneds tid, og de har enda ikke fått sendt varen, på grunn av at den er utsolgt.
Nå har jeg egentlig mistet tålmodigheten, jeg vil angre kjøpet og få pengene tilbake.

Men har jeg rett på dette? Og kan dette gjøres bare ved å sende de en mail?

Takker for svar
Angreretten ved kjøp på nett gjelder for deg.
Du kan heve kjøpet uten å oppgi noen grunn engang.

Du har full rett på pengene dine, og du kan bare sende en mail ja.
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Bare send en mail. Tror kanskje du kan avbryte salget inne på mine sider også
Når du kjøper varer på nett, har du 14-dagers full returrett fra produktet er mottatt. Ettersom du enda ikke har mottatt produktet en gang, er det bare å sende dem en mail og heve kjøpet, som de andre her også har nevnt.
Har gjort det
▼ ... over et år senere ... ▼
@Diddlysquat69: Er vanlig å ta kontakt med butikken om at du skal returnere et produkt på angreretten. Du vil da få nødvendig info om hvilken addresse du skal returnere produktet til og du vil bli spurt om å oppgi kontonummer for å få tilbakebetalt pengene. Er ca samme prosedyre uansett hvor man bestiller fra.

EDIT: Merk at man må stå for returkostnader selv, så det å si ifra før produktet eventuelt blir sendt er ingen dum ide.
Sitat av packman Vis innlegg
@Diddlysquat69: Er vanlig å ta kontakt med butikken om at du skal returnere et produkt på angreretten. Du vil da få nødvendig info om hvilken addresse du skal returnere produktet til og du vil bli spurt om å oppgi kontonummer for å få tilbakebetalt pengene. Er ca samme prosedyre uansett hvor man bestiller fra.

EDIT: Merk at man må stå for returkostnader selv, så det å si ifra før produktet eventuelt blir sendt er ingen dum ide.
Vis hele sitatet...
Sitat av CDON
Takk for at du kontaktet oss.

Da din ordre har kommet så langt i ordrehåndteringen har vi dessverre ingen mulighet til å avbestille/avbryte den.

Gå vennligst inn på linken under for å hente en returetikett,slik at du kan returnere til oss på vår bekostning.

http://cdon.no/kundeservice/retura/

Vær obs på at varen må være uåpnet og at en eventuell plombering må være ubrutt.

Husk å legge ved kopi av faktura.
Vis hele sitatet...
Spurte kundeservice også, men de har ikke svart på over 1 dag... Lurte bare på om noen hadde gjort det før og visste om det bare er å skrive ut, klistre på og sende tilbake varen ute no mer dilldall. Får vente litt til å se om de svarer.